Neznam šta mi je noćas. Bilo šta da je Usui izgovorio ja sam na to odgovarala sa osmehom od uha do uha. Tako i sad. Obuzimala me je neka neopisiva sreća čim me je povukao za ruku.
Provukli smo se kroz masu koja je plesala i pridružili im se. Plesali smo u ritmu muzike. Vrteli smo se, plesali i smejali se jedmo drugome.
U jednom trenutku me je sa obe ruke uhvatio oko struka, podigao me i zavrteo. Utruba mi se isprevrćala i osećala sam jak bol u stomaku. Napravila sam neku grimasu koju je on odma protumačio i momentalno spustio na pod. Sa olakšanjem sam uzdahnula.
Nastavili smo da plešemo sem što me je on snažno pribio uz sebe i zagrlio.
U: Jesi li dobro?
Podigla sam glavu i pogledala ga u oči.
Ja: Molim te, samo me nemoj više tako vrteti, ako ne želiš da se ispovraćam po tebi.
Počeo je da se smeje kao lud, a ja sam se samo jače pribila uz njega. Bilo mi je prijatno u njegovom zagrljaju. Jače me je zagrlio.
Xx: Awwww!!! Pogledaj te ove naše zaljubljene golupčiće!
Usui se velikom brzinom i pogledao u pravcu momaka naših godina.
U: Subaru! Nemoj molim te tako i uostalom odkud vi ovde?
Obratio se visokom tipu u sivom odelu, sa kratko pošišanom braon kosom, upečatljivih ljubičastih očiju. Wow! On ima ljubičaste oči!
Xx: Tvoj brat nas je sve pozvao.
Rekao je visoki tip, zelenih očiju svetlo braon kose. Nosio je bele pantalone, nekakav sako koji je vukao na tamno zelenu boju i neke braon cipele.
Primećujem da mu se nešto pomera iza leđa i na glavi. Shvatila sam da su to uši i rep, i kao na njemu, tako i na još dvojici. Širom sam otvorila oči os neverice i počela da vučem Usuia za rukav. Stojala sam kao skamenjena.
Xx2: Kaname. Vidiš li ti da te devojka zove.
Okrenuo se ka meni i video da sam se skamenila od straha. Počeo je da me drma a svi njegovi drugovi iz te male grupice su se koupili oko nas dvoje.
CITEȘTI
KLETVA : SAZNANJE
FanteziePrijatelji. To je naziv za osobu kojoj možeš da veruješ. Osobu na koju možeš da računaš. A nekada taj jedan poseban prijatelj bude nešto i više od toga. Džen je u životu prošla mnogo loših stvari, a sve će se to pogoršati kada upozna jednog prijatel...