Došao je i taj 31. maj. Oprostila sam se od Kloi, Korine, Naima i Lorensa. Sutra nas očekuje težak dan i početak jednog novog života. Na brzinu sam otišla do frizera da bi se pošišala. I zbog škole, a i zbog toga što mi je dojadila duga kosa.
Ja: Zdravo Luiz.
Luiz: Misaki! Odkud ti?
Ja: Došla sam da malo promenim frizuru. Skroz kratko me šišaj, mislim do brade.
Luiz: I nije ti žao toliku i takvu kosu?
Ja: Nimalo.
Ja: Luiz. Čestitam. Nikad bolji posao nisi obavila.
Luiz: Hvala, hvala.
Ja: Vidimo se. Ćao.
(OVAKO SAM IZGLEDALA KAD SAM SE POSISALA)
Brzim korakom sam došla do kuće i uletela u podrum.
Ja: E sad možemo da idemo.
Usui: M-m-misa, šta ti se desilo sa kosom?
Ja: Pošišala sam se. Zar mi ne stoji predivno?
Usui: Zašto?
Ja: Onako. Htela sam malo da promenim frizuru. Dosadila mi više duga kosa.
Usui: Uredu. Radi kako hoćeš, al' nemoj posle da kukaš. Sad idemo.
Ponovo su izgovarali one čini teleportacije i za par trenutaka smo se nalazili u dvorištu njihove porodične kuće. Na brzinu smo se pozdravili sa Klarisom i ušli u auto. Niros je izgledao prelepo. Kako su rekli, moja kuća se nalazi u centru grada, jednu ulicu dalje od srednje škole.
Nisu želeli da prolazimo pored škole, da bi isčekivanje prvog dana bilo veće.
I konačno smo došli do moje kuće. Bila je i lepša nego što sam je zamišljala. Dvorište ispred kuće nije bilo preterano veliko sa dva velika trešnjina drveta uz ulaznu kapiju. Crvene, žute, bele i bledo roze ruže su krasile dvorišnu ogradu, a u malom dvorištu se nalazio travljak uokviren ivičnjakom. Putić do kuće je bio zemljani, a na terasi kod ulaznih vrata se nalazilo par džakova cementa i paketi krcati mermerom raznih nijansi sive, crvene, crne i bele. Na terasi se takođe nalazila i ljuljaška za više osoba, a na travljaku baštenska garnitura, sto i suncobran koji je stajao sa strane i pokrivao predhodno navedeno. Kuća je bila dvospratna sa potkrovlem i sa malom zidanom terasom na drugom spratu sa kraja leve strane. Odmah sam znala da se tu nalazi moja soba, a sa prednje strane potkrovlja se nalazio panoramski prozor.
YOU ARE READING
KLETVA : SAZNANJE
FantasyPrijatelji. To je naziv za osobu kojoj možeš da veruješ. Osobu na koju možeš da računaš. A nekada taj jedan poseban prijatelj bude nešto i više od toga. Džen je u životu prošla mnogo loših stvari, a sve će se to pogoršati kada upozna jednog prijatel...