Tajne i planovi

195 23 1
                                    

*pola sata ranije*
~Usui p.o.v.~

Ja: Jeste li čuli šta je sve u kafiću ispričala o meni onoj devojci sa kojom je sedela. Kako me je iznervirala, malo je falilo da joj ustanem.

Jako sam lupio rukama o kuhinjski sto. Alis mi je spremila neki sendvič da prezalogajim.

A: Polako. Sam si kriv. Trebao si da sačekaš da prođe neko vreme pa tek to da joj kažeš, a ne ovako još pred celim odeljenjem. Vidiš da i onako neće da se druže sa njom.

Dž: Alis ima prava. Napravio si veliku grešku. Pravi si prilepak.
Ja: Moram da budem prilepak ako želim da je zaštitim od Altosa. Makar dok ga ne ubijemo, posle će me baš biti briga.

A: Uredu. Samo pripazi da ne otkriješ svoj fejski oblik ni po koju cenu.

Ja: Ali ja sam već u njemu, samo sam magijom učinio da mi uši me izgledaju toliko šiljato. Puno sam sličniji ovako po fizičkim osobinama ljudima nego kad sam u drugom obliku.

Dž: A da... ti si rođen u tom obliku. A kad si otkrio onaj drugi?

Ja: Prošle godine i nimalo mi se nesviđa. Za vreme rođendanske proslave. Prvo je počelo sa mučninom u stomaku, a onda kad sam ušao u kupatilo sam se onesvestio. Kad sam se probudio nisam mogao sebe da prepoznam. Niko nikad nije video taj drugi oblik.

Dž: Uredu nemoj se previše opterećivati oko toga. Kasnije ću pozvati Emeta da ptoverim stanje na Anderusu. Moramo čitavih deset meseci da provedemo ovde da bi ona bila spremna za put. Ova godina će za nju da bude najteža. Promene će polako da počnu, a na njen rođendan je moramo odvesti, jer će se sva moć odjedjednom osloboditi i po prvi put transformisati.

A: Kad je ona rođena?

Dž: Po zemaljskom kalendaru 23. Jula 1999, a po anderuskom kalendaru 9. Akvarijusa 2493.

A: Koliko na Anderusu ima meseci i koliko traju?

Ja: Ima dvanaest meseci. Akvarijus je drugi mesec poredu. Ja sam istog dana rođen, sem što sam ja rođen 2488, a po zemaljskom računanju 1994. Kalendari nam se poklapaju sem što na Anderusu dan traje 25 sati, a jedan mesec 27 dana.

A: Wow. Ali sve u svemu još ne mogu da verujem da je ona prva fejkinja rođena na Zemlji. Ovde zaista ima puno vukodlaka i vampira obadve vrste, ali nikada nisu ovde rađani feji. Feji se samo rađaju isto kao i ona jedna vrsta vukodlaka i vampira, ne stvaraju se kao tradicionalni Američki vampiri koji su besmrtni. Feji na zemlji nikada nisu dolazili ili se na njoj zadržavali. Ti si prvi.

Ja: Prvi je bio Džasper i odma su ga zarazili vampirskim otrovom. Otac ga je tražio punih dvadeset godina, sve dok ga nije pronašao sa tobom kod Kalenovih u Forksu.

A: Da to je tačno.

Ja: Još uvek se sećam dana kad je ocu stiglo obaveštenje od tebe da se Misaki rodila. Ceo dan je pričao o njoj i kad sam ga pitao hoću li je ikad videti, rekao je da moram po svaku cenu da je zaštitim. Od tada su počeli moji treninzi i nastava. Moram priznati da po onome što oni rade u osmom razredu je veoma slično onome što sam ja radio na kućnoj nastavi sa sedam godina.

A: Čekaj malo, tamo se sve uči isto kao i na Zemlji?

Ja: Ne. Učio sam paralelno i naše gradivo, a i vaše.

Dž: Da, da svi smo skontali da si najpametnija osoba na obe planete. Prestani da se hvališ. I za ime Boga, šta će ti toliko pudera i spreja za farbanje kose? Pa ni Alis ne koristi toliko.

Počeli su da se smeju, a ja sam ih samo namršteno gledao.

Ja: Nije smešmo. Moja je kosa toliko crvena da izgleda kao da je od samog đavola. Kad sam bio na razgovoru za upis, pedagog mi je strogo zapretio da ne mogu da uđem u školu sa takvom ofarbanom kosom. Izgleda da na Zemlji nije normalno da imaš kosu u svim bojama, veoma ste ograničeni.

A: Vaša planeta je zaista čudna.

Dž: Veruj mi, naše dve planete su prilično normalne za ostatak svemira.

Ja: U svakom slučaju ne smem da ispuštam Misu iz vida, jer ko zna šta je sve može snaći u roku od ovih deset meseci. A sad vas pozdravljam, mom fejskom obliku ističe vreme.

Dž: Samo nemoj da zaboraviš na plan.

Ja: Ima vremena.

Okrenuo sam se i izašao iz kuhinje. Bilo je veoma naporno popeti se do trećeg sprata usred transformacije. Bacio sam kesu koju sam držao u ruci u jedno ćoše i uđem u svoje kupatilo.

Već sam se totalno transformisao. Pogledam svoj odraz u ogledalu.

Ja: Ponovo se susrećemo.

Počinjem da pričam sam sa sobom. Ponovo vidim istu kratko pošišanu, crnu razbarušenu kosu. Šiške su mi padale preko lica. Ponovo sam gledao u te plave bezdušne oči ispod kojih su se nalazili tamni podučnjaci od nedostatka krvi. Bled ten kao kod duha.

Izvadio sam crnu kutijicu sa crvenim šarama na kojoj je pisalo VP, što je značilo pills for vampire. Ubacio sam jednu pilulu čašu sa vodom. Popio sam rastvor i pogledao se u ogledalo. Tamni podučnjaci su delimično nestali.

Ja: Ove pilule nisu baš neka zamena za pravu krv.

Umio sam se i izašao. Otvorio sam prozor i popeo se na krov. Sedeo sam tako sve dok nisam čuo otvanjanje prozora Misine sobe. Tada me je ona ugledala...

KLETVA : SAZNANJEWhere stories live. Discover now