Ušli smo u kabinet španskog. To nam je bio četvrti čas. Dan je protekao jako dosadno i frustrirajuće. Džejms i Leon su nas tokom celog dana ismejavali zato što smo se isto obukli.
Naravno zbog njih nas je i cela škola zadirkivala, a ja sam ključala od besa.
Isfrudtrirano sam bacila ranac na klupu i sela. Može li moj život postati još gori?
Iz razmišljanja me je trgla Tija koja je lupala rukama o svoju klupu da bi nam privukla pažnju.
Tia: Hej!!! Slušajte me! Od sada nam Atina i Ljubomir neće predavati hemiju i fiziku, već neki novi nastavnik.
Svi smo počeli da skačemo od sreće, jer je Atina najstrožija nastavnica hemije u celoj Grčkoj, a verujem i šire, a Ljubomir je pored nje najstrožiji nastavnik u školi.
Džejms: A zna li se ko će nam biti novi nastavnik?
Tia: Ne. Predaje samo nama i 8-b. Oni imaju sad čas.
Sa nestrpljenjem čekamo da uđemo u kabinet fizike na peti čas, a ujedno i poslednji.
Osmo be je otvorilo vrata i izašlo bez reči, a unutra nije bio nastavnik.
Ušli smo, seli svako na svoje mesto, sem što je Kloi morala da sedne u klupi iza nas sa Stelom da bi prokleti Usui mogao da sedne pored mene.
Izvadila sam svesku i počela da švrljam nešto na zadnjoj strani. Na njoj se nalazilo milion nekakvih crteža i skica.
Usui: Lepo crtaš.
Ja: Hvala.Kažem oštro i nastavim sa radom. Nervira me i to mnogo, ali šta ja tu mogu?
Zvonilo je za čas i nakon par sekundi je ušao nastavnik. Svi smo ustali.
Celo odeljenje: Dobro jutro!
Kada smo videli ko je naš novi zinuli smo i ja i Usui.
Naš novi nastavnik je bio niko drugi do jednog jedinog Izune Kurana. (Slika je gore na početak🔝)
Ja: Usui je li ovo stvarno Izuna ili mi se samo priviđa?
Usui: Ne priviđa ti se. Stvarno je on, ali kako?Osvrćemo se polako ka odeljenju. Svi dečaci su zinuli, a devojke samo što nisu pomahnitale.
Žamor učenika je postajao sve glasniji, a Usui i ja smo se čas gledali međusobno, čas u Izunu.
Galama je postala nepodnošljiva.
Izuna: Tišina!
Prodrao se i u odeljenju je zavladao muk. Ništa se nije čulo sem našeg disanja.
Izuna: E tako je već bolje. A sada da vam se predstavim. Ja sam Izuna Rouzvud vaš nastavnik hemije i fizike u buduće.
Svi su automatski pogledali u Usuia i počeli da se smeju, a on ih je samo pogledao ono u fazonu "Šta vam je?".
Izuna se samo osmehivao videvši njihovu reakciju.
STAI LEGGENDO
KLETVA : SAZNANJE
FantasyPrijatelji. To je naziv za osobu kojoj možeš da veruješ. Osobu na koju možeš da računaš. A nekada taj jedan poseban prijatelj bude nešto i više od toga. Džen je u životu prošla mnogo loših stvari, a sve će se to pogoršati kada upozna jednog prijatel...