The truth

91 16 0
                                    

Ja: Zdravo... tata. Ili bolje rečeno Lorense.

Stojao je ispred mene sav izbezumljen.

Lorens: O-od-od-odkud t-ti ovde? Zar ne bi trebalo da si na Anderusu i da se više nikad ne vraćaš ovamo?

Ja: Ne. Ovde sam do kraja školske godine. I mama mi je rekla da svratim do tebe da mi ispričaš nešto i da mi daš nekakav njen dnevnik ili dnevnike šta već.

Gledala sam u svoju šalu prekrivenu belom rukavicom, a njih dvojica su me munjevito pogledala.

Usui: Zar nisi rekla da ti je majka umrla po tvom rođenju.* (I malo tiše rečeno.)* Jer ju je tvoj otac ubio?

Lorens: K-k-kako ti je ona rekla da dođeš ovamo kad je dva metra pod zemljom? I čuo sam to prinče.

Ja: Kroz san.

Lorens: I ti si poverovala snu. Kakva budala.

Ja: Isprva nisam, ali kada je u snu pomenuto da će se ovo pojaviti...

Skinula sam desnu rukavicu a na njoj se nalazio pentagram i svi ostali znakovi tirkizno plave boje. Oboica se ukočiše kad su ga videli.

Ja: Poverovala sam u svaku moguću reć. A sad me vodi do njene radne sobe da mi lepo ispričaš sve kako je po redu.

 A sad me vodi do njene radne sobe da mi lepo ispričaš sve kako je po redu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lorens: Odkud si znala za njenu kancelariju?

Ja: Korina ju je stalno pominjala dok sam bila mala. Par puta je pokušala da me odvede tamo, ali uvek si ti bio u njoj i samo sedeo u stolici za ljuljanje i gledao kroz prozor. A pošto je meni bio zabranjen pristup tom krilu vile, a svima ostalima zabranjen pristup njenim odajama. Obezbedjenje bi nas stalno hvatalo, ali Rozali bi ih posle toga molila da nas ne prijave tebi.

Lorens: Ufhhh... Mislim da je vreme da saznaš istinu. Marijana, tvoja majka, nije bila obična žena u koju sam se zaljubio nakon par poslovnih sastanaka sa njom, nije bila sa naše planete, čak ni iz našeg vremena. Bila je neverovatna žena, a još neverovatnija veštica. Ali sve to sam shvatio prekasno. Ona dolazi sa Anderusa, isto kao i vi prinče, samo što ona dolazi iz vremena jedno možda dvesta godina pre vaše nove ere. Bila je jedna od najmoćnijih veštica na vašoj planeti, ali je zbog kletve koju su bacile njene sestre od ljubomore na njenu sreću i ljubav izmedju nje i nekog najobičnijeg kralja. Kralja su proklele na to da u mesto da bude običan kralj i da vlada prelepim kraljevstvom sa Marijanom, koju je nameravao da učini svojom kraljicom, postao je kralj podzemnog sveta, odnosno kralj demona. Mislim da ga poznaješ pod imenom Eravan.

Usui se skamenio od užasa, ali nakon par je trenutaka samo je klimnuo glavom i progutao knedlu.

Lorens: Ali ni to nije bila prepreka za njih. Pronašli su način da se viđaju, da se venčaju i dobiju sina. Marijana nije želela da kaže kako se zvao, ali rekla je da je on posle Eravana najmoćniji demon koji je ikada rođen. Naslednik senovatre. To je nešto najmoćnije sto postoji posle ognja večne vatre. Uglavnom, svejedno on je mogao živeti i u jednom i u drugom svetu, imao je svoje ljudsko obličje koje ni jedan demon sem njega i Eravana. Nakon jedno dvesta godina tvoja majka je zatrudnela i to je nosila Eravanovo drugo dete. Njihov sin je bio toliko srečan da je to bilo potpuno neverovarno za jednog demona. Počto je Eravan bio onemogućen da dođe na površinu Anderusa da bi štitio tvoju majku od predstojećeg rata koji se spremao između demona i nadprirodnih bića na Anderusu, njihov sin se toliko posvađao sa Eravanom, da je u inat njemu poslao Marijanu na ovu planetu. Marijana je kazala da ne zna šta se nakon toga desilo sa Anderusom. Nakon toga tvoja majka se preko nekog mog prijatelja zaposlila u moju firmu i tad je sve počelo između nas. Čak i ako sam imao ženu, iz poslovnog braka, osećao sam da je Marijana nešto posebnija od obične žene. Tako je vremenom i Frederika, Korinina i Naimova majka, saznala da se potajno viđam sa Marijanom i odmah tražila razvod i ostavila meni decu. Korina i Naim jesu bili ljuti na Marijanu, ali su je vremenom prihvatili kao majku. Jeste da se lepo starala o celoj porodici, ali zbog trudnoće je većinu vremena provodila u svojim odajama. Nekada bi se i zaključavala i potom se ne bi čula satima, i poslednji put kad je odključala počeli su stravični vrisci. Brzo smo pozvali veštičije vidare/doktore. U tom trenutku mi je dala jedan od mnogobrojnih dnevnika. Rekla je da ga pročitam kad se sve završi. Onda se vrisci nastaviše i nakon jedno pola sata si se ti rodila. Poslednje sto mi je rekla je da ti za sve ispričak kada za to dođe vteme i da u dnevniku na poslednjoj stranici zapisem Naslednica vatre...  Posle toga više ni reč nije izustila. Umrla je. A nakon dva dana na vratima su se pojavili neki čudni ljudi sa šiljatim ušima i u kraljevskim odelima i jedan momak preblede kože i narandžastih očiju. Prvo sam pomislio da se to neko zajebava samnom, dok nisam u pozadini ugledao tog prebledog dečka kako jednom momku iz obezbeđenja ispija svu krv iz tela. Posle toga su mi objasnili da si ti prva rodjena Feja na Zemlji i da je narandžastooki osetio jak talas moći u trenutku kada si se ti rodila. Kaže da je kralj licno došao da bi ugovorio bračni ugovor, jer na ovoj planeti ne smeju da se razmnožavaju Feji. Jednostavno sam bio prisiljen da potpišem taj ugovor neznajuči ni o čemu je reč. Moja magija uopšte nije mogla da mi kaže odakle su ti stvorovi dosli, a onda sam pročitao njen dnevnik. Izvoli.* Pružio mi je prazan papir.* U dnevniku je pisalo da će se jedino uz pomoć tvoje krvi pojaviti mapa gde su ostavljeni ostali dnevnici. U ovom dnevniku je napisala da nećeš naslediti ništa od oca, jer je bacila kletvu na tebe da se to ne bi desilo, a za uzvrat je morala da da svoj život. Napisala je da će ti u ostalim dnevnicima sve biti objašnjeno, ali i to da ćeš samo ti to moći da pročitaš. Zato sam te kako si sve više rasla sve više odbacivao jer si me sve više podsećala na nju. Sad si u potpunosti ista kao ona. Ne postoji nikakva razlika. Nisam mogao više da te gledam. Jednostavno mi je teško padalo, zato sam i naredio da možeš da se krećeš samo desnim krilom i to prvim spratom. Izvini zbog svega što si morala zbog mene da preživljavaš, izvini zbog svega, ali znaj da ja samom sebi nikad neću moći da oprostim. 

KLETVA : SAZNANJEWhere stories live. Discover now