Čujem da me nečiji glas doziva i neko me nežno miluje po glavi. Polako se budim.
Ja: Naime? Jaoj kako sam imala čudan san. Sanjala sam da me je Usui kidnapovao i nakon toga da smo bili na neki bal koji je bio priređen u nekoj ogromnoj vili na drugoj planeti po imenu Anderus i da me je nakon toga zaprosio i da sam upoznala neke čudne ljude i ... i ... i ... bilo je donekle prelepo.
Još uvek držim zatvorene oči i okrrćem se na desnu stranu. Osetila sam miris brusnice i setila sam se da sam ga već negde ranije osetila.
Čula sam prigušen smeh i naglo otvorila otvorila oči iskačući iz kreveta. Pri tome sam se saplela o obaljeni jorgan i lepo poljubila patos.
Kada sam uspela da se pridignem videla sam Usuia kako se valja od smeha po krevetu. Na sebi nije nosio gornji deo pidžame.
Ja: Jaoj.
Jauknem od bola koji mi je velikom brzinom prošao kroz kičmeni stub. Polako se pridižem i sedam na ivicu kreveta. Usui se samo naslonio na levu ruku i počeo da me posmatra.
I dalje sam bila u onoj balskoj haljini.
Ja: Oh... Bože dragi... Nikad mi ovde neće biti jasno šta se dešava.
Usui: I nemora. A sad se presvlači ako ne želiš da zakasnimo u školu.
Ja: A u šta na primer?
Počeo je da razgleda po sobi i češe po glavi. Čak i ovoliko čupava izgledala je na njemu savršeno.
Nakon nekog vremena pucnuo je prstima leve ruke i kažiprstom pokazao na ogromnu braon kutiju.
Usui: Unutra ti je odeća za ovu sezonu. Nije tvoja. Ovo je poklon od moje majke. Za ostale sezone je u paketima dole. Naravno ja sam birao.
Sve je govorio totalno hladno, ali na poslednjoj rečenici mu je na licu izbio neki jedva primetni osmeh i neka iskrica u očima.
Počinjem da kukam.
Ja: Kuku... jadna ja...
Na moju reakciju samo je nasmejao.
Ja: A šta ću da radim ako me pitaju za prsten? Valjda je nepristojno da ga skidam dok se ne udam za tebe?
Ispružim ruku i pokažem mu sitni prsten na mom levom domalom prstu i pokvareno se smejem.
Na faci mu je izbio osmeh od uha do uha i u očima je blistala iskra neke velike nade.
Sad je moj red nešto da slomim.
Usui: Je li to znači da ipak želiš da se udaš za mene?
Oči su mu toliko zaiskrile od sulude nade da prete da će i mene i njega oslepeti.
Ja: Ne.
Odgovaram brzo i hladno, ne pokazujući na licu ni jednu jedinu emociju.
Fa njegovom licu se prepoznavao onaj osećaj kad ti neko najbliži odjednom zabije nož u leđa. U ovom slučaju ja sam njemu probola mačem srce.
Za sada smo kvit, ali ti još nisam za sve vratila.
Ustao je iz kreveta i iz neke fjoke izvadio odeću da bi se presvukao.
Usui: Kaži da ti ga je gospodin Rouz poklonio. A sad se brzo presvuci moramo da krenemo.
Uh! Na prsten sam i zaboravila.
KAMU SEDANG MEMBACA
KLETVA : SAZNANJE
FantasiPrijatelji. To je naziv za osobu kojoj možeš da veruješ. Osobu na koju možeš da računaš. A nekada taj jedan poseban prijatelj bude nešto i više od toga. Džen je u životu prošla mnogo loših stvari, a sve će se to pogoršati kada upozna jednog prijatel...