Ceo vikend sam provela u sobi i nisam dozvoljavala da iko uđe u sobu. Pokušavala sam da dokučim šta je trebao onaj san da predstavlja i ovaj znak na ruci. Strah me je. I to puno.
Ponedeljak je ujutro i uspela sam doneklje sa puderom da taj pentagram. Što bi rekla moja sestra Lisa "Sekta. Sektašica." Bla bla bla... Ali opet ima prava, ali šta ću ja sa tim. Mislim ja sam fejkinja. Upoznala sam vampire i vukodlake. Na drugoj planeti.
Izašla sam isfrustrirana iz sobe i otišla na doručak. Svi su sedeli za sto i čekali da dođem.
Gđa Kuran: Dušo. Jesi li dobro? Nešto si pobledela. Da nisi bolesna?
Ja: Uredu sam Vaše Visočanstvo. Samo se nisam naspavala. To je sve.
Usui mi je izvukao stolicu i ja sam sela dok sam se držala za glavu.
Usui: Draga, ozbiljno, jesi li dobro?
Ja: Milion puta sam ti rekla da me ne zoveš Draga. Sad me pusti na miru da jedem. Moram posle da se spremam za bal.
Jeli smo u potpunoj tišini. Ništa se nije čulo sem lupanja viljuški po tanjiru. Čim sam završila sa jelom, ustala sam i brzim korakom napustila prostoriju. Popela sam se uz stepenice i na samom ulazu u moju sobu neko me je uhvatio i pribio uz zid.
Usui: Ovo ne liči na tebe. Odmah da si mi rekla šta se dešava.
Ja: Ovo jesam ja! Imaš li nešto protiv?! Uvek sam bila ovakva. Hladna. Sebična. Nije me briga za druge. Uvek su me se svi bojali čak i ako sam uvek bila u porpunosti smirena i nasmejana. I ako su svi ti osmesi bili lažni! Je l' ti smeta što sam takva?! Ha!
Usui: Šta je stobom? Ovo... ovo jednostavno nisi ti.
Ja: E pa jesam. Jesi l' srećan?
Istrgla sam se iz njegovog stidka i polako spustila na pod. Suze su mi navirale.
Usui: Ne. Ne, ne, ne! Nemoj da plačeš.
Ja: Usui... ja...ja starno ne znam šta se dešava. Od kako mi je majka došla preksinoć u san i kad sam se probudila ovaj pentagram mi je bio na ruci i neznam šta se dešava. Šta je samnom Usui? Zašto baš ja uvek moram da sam drugačija? Da sam outsider? Zašto?
Več sam počela da čupam kosu od muke a suze se nisu zaustavljale. Usui je čučao ispred mene i pokušavao da me smiri dok su ostali bili na dnu stepenicu.
Usui: Šššš... polako sve ćemo srediti. Hajde u tvoju subu da uđemo da popričamo nasamo.
Klimnula sam glavom i šmrkćući ušla u sobu zajedno sa njim.
Usui: A sad mi lepo reci o čemu je reč.
Uzela sam micelarnu vodu i obrisala sa vatom puder sa šake. Okrenula sam je ka njemu.
Usui: Nikad ništa slično nisam video.
Ja: Mama mi je u snu rekla da ću sve odgovore pronaći u njenim dnevnicima.
Usui: Gde su oni?
Ja: Kod tate.
Usui: Onda mu idemo u posetu čim se vratimo nazad na Zemlju. Jasno!
Klimnula sam glavom, jer ponekad u ovakvim svađama on pobedi jer me jednostavno prestravi svojim ponašanjem.
Usui: Uredu. A sad se smiri i sredi za bal. To ne smeš da propustiš.
Izašao je iz sobe i zalupio vrata. Ovaj put sam ga stvarno isterala iz takta. Obukla sam haljinu iz dva dela i cipele. Kraljica se ponudila da našminka mene i Kloi. Jaoj! Totalno sam zaboravila sam da je Kloi uopšte tu. Dva dana je provela sama sa nepoznatim ljudima i to na drugoj planeti!
YOU ARE READING
KLETVA : SAZNANJE
FantasyPrijatelji. To je naziv za osobu kojoj možeš da veruješ. Osobu na koju možeš da računaš. A nekada taj jedan poseban prijatelj bude nešto i više od toga. Džen je u životu prošla mnogo loših stvari, a sve će se to pogoršati kada upozna jednog prijatel...