Sunt cu Nicole în tren și privesc la peisajele care se derulează în fața ochilor mei. Ea îmi povestește diverse lucruri și îmi dă informații legate de evenimentele la care o să participăm săptămâna asta, însă nu pot fi atentă pentru că mă gândesc încontinuu la el..
Cu Mihai nu am mai vorbit de când a fost la mine. Am vrut sa rezolv situația, însă părinții mei s-au gândit să ne facă o surpriză și au venit la București, așa că am ales sa petrec cat mai mult timp cu ei și să las orice altceva deoparte.
-"Alo!"
-"Buna, Maya.. sunt Mihai. Cum ești?"
-"Hei! Sunt în tren.. mai am foarte puțin și ajung. Tu ce faci?"
-"Sunt bine, pe acasă.. nu știam că ai plecat deja.. Uite, îmi pare rău pentru tot. Am reacționat aiurea și tu nu aveai nicio vină."
-"E ok.. nu trebuie să îți ceri scuze.."
-"Nu, Maya.. trebuie. Nu aveam niciun drept să mă iau de tine. Trebuia să te înțeleg. Însă o voi face de acum.. asta daca mai vrei și tu.."
-"Sigur că da.. voiam să vin să discut cu tine, însă au venit ai mei și.."
-"Știu.. adică, am văzut."
-"Mă spionezi acum?" Întreb eu amuzată.
-"Sigur că nu, doar s-a întâmplat să fiu prin preajma când au ajuns."
-"Haha! Să zicem că te cred. Uite, trebuie să închid. Ne auzim noi."
-"Sigur. Ai grija de tine"
***
Am ajuns la căminul unde vom fi cazați și arata super bine. O sa stau doar cu Nicole și asta mă bucură, pentru că nu îmi place să îmi împart cameră cu prea multe persoane.
-"Care a fost faza de mai devreme? Te-ai certat cu iubitul tau?"
-"Ce? Apelul din tren? Nu.. nu e iubitul meu.. adică.. nici nu știu prea bine ce e. Noi doar.. ne dăm o șansă, nu știu cum să îi zic."
-"Vrei să vorbești despre asta?"
-"Sincer? Chiar vreau. Nici sora mea nu a mai avut timp de mine și simt că explodez daca nu vorbesc cu cineva."
I-am povestit prietenei mele despre George, Ștefan și Mihai.. cei trei care mi-au dat lumea peste cap.
-"Doamne, măi fată! Ar trebui sa scrii o carte despre viața ta! Credeam că am o viață interesantă, dar tu trăiești o întreagă telenovelă aici."
-"Da.. și când te gândești că până anul trecut nu mi se întâmpla nimic interesant niciodată.. ce ar trebuie sa fac?"
-"Pai.. cum e acest Mihai?"
-"E o dulceață, se comportă minunat cu mine, însă îl tot compar cu Ștefan și nu știu de ce nu mă pot opri din a face asta. Nu merită.."
-"Hm.. după tot ce mi-ai povestit, eu încă nu înțeleg de ce nu ai vorbit cu el ca să ii explici neînțelegerea. Oh.. și dacă vin vreodată la tine și ne întâlnim pe stradă cu fostul tau prieten, îți jur că o să îl strâng de gât."
-"Oh, pentru asta trebuie sa stai la rând, mai am câțiva prieteni care vor să o facă." Și în momentul ăsta realizez că sunt în Cluj și nici macar nu le-am spus prietenilor mei!
CITEȘTI
Alege cu INIMA
RomanceEa, o fata timida, poate prea visătoare, ajunge sa se îndrăgostească pentru prima dată. Lucrurile nu merg însă așa cum se astepta și află că durerea sufletească e mai presus decât cea fizica.. Așa se simte cu adevărat iubirea?