Maya pdv
Frunzele colorate acoperă în totalitate aleea pe care o traversez. Cu căștile în urechi, mă plimb prin parcul din fața noului meu apartament. Am reușit! Am intrat la medicină, a 10-a pe listă. Asta m-a costat zeci de nopți nedormite și pline de cafea. Am căpătat o Spasmofilie în urma acestei perioade și nu mai am voie să mă ating de cofeină.. cel puțin până îmi reglez niște parametri din buletinul de analize. Dar a meritat.
În ciuda insistențelor lui Gabi, am dat tot la București. O să fiu departe de singurii mei prieteni adevărați, însă îmi doresc să fiu mai aproape de casă. Sunt sigură că o să întâlnesc niște oameni faini și aici, așa că nu îmi fac griji.
Stau singură pe o bancă așa că o sun pe Liz ca să îmi țină companie.
-"Hei, străino! Cum ești?"
-"Abia am ajuns la Cluj și am aflat că o să îmi împart camera cu încă 3 fete. Crede-mă, nu îmi place să judec, însă doua dintre ele o să îmi facă anul un calvar! Simt asta!!"
-"De ce zici asta?" Râd eu copios pe seama ei.
-"Nu râde! Sunt groaznice. De o mie de ori mai rele decât Casandra! Îți jur!"
-"Aoleu. Asta e rău. Nu credeam că e posibil. Macar tu nu ești la aceași facultate cu ea.."
-"Haha, aici ai dreptate. Ai câștigat! Cum e noul apartament?"
-"E frumos, decorat cu bun gust. Exact de ce am nevoie. A meritat fiecare bănuț. Iar mama e mult mai liniștită că sunt aproape de facultate."
Apartamentul avea trei camere. O sufragerie și două dormitoare. Unul era al surorii mele și celălalt al meu. Bucătăria e spațioasă, așa că o să pot găti în voie. Nu mă dau în vânt după mâncarea comandată, așa că prefer sa gătesc. Partea mea preferată la acest apartament o reprezintă micuța seră de la mansardă. Întrucât stăm la ultimul etaj, avem acces la acoperiș, unde foștii locatari au transformat betonul gri într-un loc colorat, plin de flori. Le-am promis că o să am grijă de ele și mă voi ține de cuvânt.
Am continuat să vorbesc cu Liz până am ajuns acasă și am constatat că sunt singură. Am intrat direct în baie unde am lăsat apa să curgă, adăugând spumantul meu preferat cu miros de vanilie. O baie fierbinte este tot ce am nevoie ca să mă pregătesc pentru ziua de mâine. Mâine o să am parte de un nou inceput.
După ce aproape adorm în cadă, sunt scoasă din visare de câteva lovituri in ușă. Cred că am încuiat și sora mea a rămas pe afară. Îmi înfășor un prosop în jurul corpului și pornesc grăbită spre ușă. Deschid fără să mă uit pe vizor și privirea mea întâlnește chipul surprins și ușor amuzat al celui din fața mea. Era un băiat cu părul șaten, ușor răvășit, cu siguranță mai mare decât mine.
I-am închis ușa în nas și am luat repede pe mine halatul de baie flaușat. Am deschis din nou ușa și băiatul era încă acolo.-"Să știi că nu e ok sa deschizi ușa când ai doar un prosop pe tine, nu știi peste cine poți da."
-"Doamne, îmi cer scuze. Credeam că e sora mea și nici nu m-am mai uitat pe vizor."
-"E ok, adică mi-a plăcut ce am văzut."
-"Dacă ți-ai propus să fii nesimțit, să știi că îți pot închide ușa în nas și a doua oară."
Eram vizibil iritată, cine naiba se crede? Mă pregăteam să închid ușa însă o oprește cu piciorul, după care intră înăuntru.
-"Eu sunt Mihai. Stau dedesubt. Adică, în apartamentul de sub tine, că în general stau deasupra." Îmi întinde el mâna aruncându-mi un zâmbet ștrengar.
Cu toate că tot ce scoate pe gură sunt numai prostii, reușește să mă amuze, așa că mă prezint și eu.
-"Eu sunt Maya. Și în general, stau unde am eu chef." Aleg să intru în jocul lui și roșesc la auzul propriilor cuvinte.
-"Ești isteață! Iar colegul meu de apartament avea dreptate, ești și frumoasă."
-"Iar tu vrei doar să mă aburești. Spune, de ce ai venit?"
-"Păi, voiam să te invit diseară pe tine și pe prietena ta la noi, vin câțiva prieteni și m-am gândit să vă invit și pe voi, având în vedere că o să fim vecini."
-"Drăguț din partea ta, însă prietena mea e de fapt sora mea și cel mai probabil o să își petreacă seara cu prietenul ei. Deci e exclus sa venim."
-"Oh.. amicul meu o sa fie foarte dezamăgit.. va trebui să își caute prietenă în altă parte. Cât despre mine, cred că norocul îmi surâde totuși. Ne vedem la șapte."
-"Tocmai am spus că e exclus sa venim."
-"Da, am auzit. Adică vii singură, m-am prins."
-"Nu, asta înseamnă că.." însă nu apuc sa termin ce am de spus, căci deschide ușa și pleacă, făcându-mi cu ochiul. Cine se crede?
***
E ora 18:30 și mă uit spre ușă. Sora mea nu o sa fie acasă prea devreme și m-am plictisit sa stau singură. In cele din urmă aleg să îmi iau inima în dinți și să merg spre apartamentul vecinilor mei.
Bat de doua ori la ușă și nu se aude nimic. Cred că a fost o idee proastă să vin. Mă pregătesc să mă întorc, când aud ușa cum se deschide, lăsând la iveală zâmbetul lui Mihai care ajungea până la urechi.
-"Știam eu că o să vii!" Spune sigur pe el.
I-am cunoscut prietenii și colegul de apartament, pe Radu. Cu toții par a fi oameni de treabă, mai puțin una dintre fete, care se uita urat la mine de fiecare data când mă apropiam de Mihai.
Am vorbit despre tot felul de chestii și ne-am jucat niște jocuri stupide. La final, au plecat cu toții, inclusiv Radu, care a trebuit să ducă pe cineva acasă.
-"Îmi plac prietenii tăi. Sunt simpatici."
-"Sper că nu te referi la băieți."
-"Încetează!" Râd eu și îl lovesc ușor peste umăr. "Care e faza cu tipa blondă? Nu a părut să mă placă."
-"Amelia? Ea nu place pe nimeni. E fosta mea prietena."
-"Oh.."
-"Mda.. fiind prietenă cu ceilalți ar fi aiurea să nu o invit și pe ea. Ne cunoaștem din liceu cu toții.."
-"Înțeleg."
-"Uite, chiar nu mai e nimic intre noi doi."
-"Nu trebuie sa îmi dai explicații. Serios."
-"Mersi că ai venit!"
-"M-am simțit bine. Însă chiar trebuie să plec."
-"Ne mai vedem." Îmi zice și se apropie de mine, însă mă îndepărtez cu spatele până ajung la ușă. Aproape că alerg pe scări și mă trântesc direct în pat. Nu pot face asta. A trecut atâta timp de când nu l-am mai văzut, însă încă nu îmi pot lua gândul de la el. Mai ales când știu motivul pentru care nu sunt acum langa el. Nu. Încă nu am trecut peste.. și nu o să mă arunc în brațele primului venit.
Tresar când aud telefonul.
"Nu vin in seara asta acasă. Să nu mă aștepți. Noapte buna, sister!:*:*:*"
Mă așteptam la asta. Nu înțeleg de ce nu s-au mutat împreună. Oricum o sa stau mai mult singură în apartamentul ăsta. Închid ochii și visez. Din nou, același vis. În care sunt din nou lângă el.
CITEȘTI
Alege cu INIMA
RomanceEa, o fata timida, poate prea visătoare, ajunge sa se îndrăgostească pentru prima dată. Lucrurile nu merg însă așa cum se astepta și află că durerea sufletească e mai presus decât cea fizica.. Așa se simte cu adevărat iubirea?