Ajung într-un final acasă și nu reușesc să adorm, gândindu-mă doar la ochii aceia care m-au privit toată noaptea. Nu pot să mi-l scot din minte și nu înțeleg de ce. Din ce știam eu are prietenă.. și oricum, e diferență mare între noi.. de 6 ani. Tonul meu de apel mă trezește din visare.
-"Alo?"
-"Te-ai distrat bine în seara asta, ăă?" Îi aud vocea lui George care era vizibil nervos.
-"Abia ce am ajuns acasă, voiam să te anunț acum dar mă gândeam că o să te trezesc."
-"Ți-am zis doar că am mult de învățat. Și am mai primit și un mesaj de la un amic care mi-a zis că te-ai simțit chiar foarte bine."
-"Nu înțeleg unde bați cu asta."
-"Mă iei de prost acum? Cu cine te-ai sărutat?"
-"Mă amuzi.. halal prieteni ai dacă îți spun că m-am sărutat cu cineva dar nu îți zic și cu cine."
-"Nu întinde coarda!" Mă amenința el.
-"Ești penibil, nu am mai sărutat pe nimeni în afară de tine și puțin îmi pasă dacă mă crezi sau nu. Du-te dracu!" Și îi închid. Nu știu de unde am avut atâta curaj să îi vorbesc așa, dar îmi închid telefonul și mă pun la somn.
A doua zi mă trezesc câteva bătăi în ușă și merg să o întâmpin pe sora mea care a luat în sfârșit vacanță.
-"Neața, fraieră mica! Mai poți dormi?"
Mă întreabă ea amuzată când mă vede în pijamale.-"Am petrecut aseară! " Scot limba la ea și o iau în brațe. Mergem amândouă în bucătărie sa ne bem cafeaua și să mai vorbim una alta.
-"Auzi.. Știi cumva daca Ștefan Oprescu mai e cu tipa aia?"
-"Nu.. nu mai e de muuult. De ce?"
Mă fâstâcesc și face niste ochi mari.
-"V-ați sarutaaat??"
-"Ce? Nuu, nu! Calmeaza-te.. doar am vorbit puțin.. și s-a cam uitat după mine toată seara." Spun și zâmbesc așa cum nu am mai făcut-o de mult timp.
-"Trebuie să ieși cu noi diseară!"
-"Unde să ies?"
-"M-au sunat Alex și Cosmin. Vin diseară în oraș și au făcut rezervare într-un club. O sa fie și Ștefan acolo, te asigur!" Spune Sis încântată .
Alex și Cosmin erau verișorii noștri, mă simt puțin deranjată că pe mine nu m-au anunțat, însă nu îi condamn. La cât de des mai ieșeam eu din casă de când cu relația mea.. Le dau dreptate, m-am cam depărtat de toată lumea.
-"Ia stai așa.. de unde și până unde să vină Ștefan? "
-"Păăi... Ștefan are un prieten care se cunoaște cu patronul și care totodată e și prieten cu verișorii noștri. Nu contează! Trebuie sa mergi!!" Țipa ea încântată.
Zâmbeam și chiar eram emoționată că o să îl văd din nou. Nu știu de ce mă face să mă simt așa. Simt fluturi in stomac numai la gândul că o să fie și el acolo.
Zâmbetul îmi piere de pe față când îmi amintesc că aseară după ce am vorbit cu George mi-am închis telefonul. Îl găsesc pe sub plapumă și îl deschid. 1 apel pierdut de la Gabi și 5 de la George. Cred că l-am enervat puțin.
CITEȘTI
Alege cu INIMA
RomanceEa, o fata timida, poate prea visătoare, ajunge sa se îndrăgostească pentru prima dată. Lucrurile nu merg însă așa cum se astepta și află că durerea sufletească e mai presus decât cea fizica.. Așa se simte cu adevărat iubirea?