-April-

2.9K 82 2
                                    

Jakmile jsem otevřela oči, oslnily mě sluneční paprsky prodírající se skrz okna. Venku panovalo krásné sluneční ráno, díky čemuž se mi hned lépe vstávalo. Dneškem končili letní prázdniny a začala škola. Dnes jsem nastupovala do třeťáku, což znamená, že do konce roku si musím rozmyslet, co chci v budoucnu dělat a kam chci jít na vysokou. A přesně to je ten velký problém. Já to totiž nevím. Rychle jsem zatřepala hlavou, abych tyhle myšlenky zahnala a vstala z postele. Pustila jsem si rádio a přešla do své koupelny, kde jsem si dala rychlou sprchu, vyčistila si zuby a rozčesala si vlasy. Ty jsem nechala volně padat na svá ramena, jak to nejčastěji nosívám a lehce se namalovala, aby to vypadalo co nejpřírodněji. Když jsem přešla ke skříni, vytáhla jsem z ní jednoduché světlé šaty, které jsem si oblékla a doplnila to džínovou bundou. S batohem přes záda jsem došla vypnout rádio a seběhla do přízemí našeho domu. Z kuchyně se po dlouhé době ozývaly hlasy celé mé rodiny, jelikož všichni museli brzo vstávat. 

,,Dobré ráno, rodinko," vstoupím do lívanci vyvoněné kuchyně a políbím taťku i mamku na tvář. Pak si sednu na své místo a pohlédnu do tváře mého bratra, který se na mě s plnou pusou culil. S Augustem jsme něco jako nejlepší přátelé, za což zřejmě taky může fakt, že jsme dvojčata. Už od mala jsme to byli vždycky jen my dva a i přesto, že máme své životy, své přátelé i milostné vztahy, náš vztah to nikdy nezmění. Máma často říká, že někdy našemu poutu závidí, protože máme jistotu, že nikdy nebudeme sami. ,,Co je?" kopnu jemně bratra pod stolem, aby mi vysvětlil jeho chování. On si ale jen nacpe do pusy další sousto a nevině pokrčí rameny. 

,,Jak se těšíte do školy?" mamka nás oba obdaří úsměvem a usrkne si ze své kávy. Miluju své rodiče, protože nejsou stejní, jako ostatní. Navíc jsou spolu už dvacet let a stále vypadají, jako novomanželé. Když se poznali, táta věděl, že ona je ta pravá a už po měsíci jí požádal o ruku. Byli zasnoubení dva roky, než se vzali a hned na to jsme se narodili my. Chtěli nás pojmenovat originálně, proto mě pojmenovali April, což je měsíc, kdy se poznali a mého bratra August, což je měsíc jejich svatby. 

,,Fajn. Odpoledne jdu s Maeve, takže dorazím až na večeři," ozve se bratr. S Maeve chodí už čtvrt roku, ale podle toho, co vím, jim to moc neklape. Táta chápavě přikývne a pak se otočí na mě. 

,,Ty jdeš taky někam s Maxem?" nadzvedne obočí. Max je zase můj přítel. Jsme spolu už dva roky, od doby, co se mě zastal před jedním idiotem. Miluju ho, ale mám pocit, že je poslední dobou úplně jak vyměněný. 

,,Nevím. Holky říkali, že by chtěli jít na nákupy," táta se jen pousměje a znovu pohlédne do svých novin. Myslím, že je v dnešní době skoro jediný, kdo je čte. 

,,Měli bychom vyrazit, jinak přijdeme pozdě," ozve se August a zvedne se ze židle. Políbí mamku na tvář a pak vyjde ven z domu. Taky se s nimi rozloučím a zamířím za svým bratrem, který už čekal ve svém autě. On, na rozdíl ode mě, byl schopný si najít práci, aby si na auto ušetřil. Jenže já mám radši zábavu. ,,Viděl jsem tě včera s Maxem. Co to bylo? Další hádka?" pohlédne na mě starostlivě, ale hned zrak vrátí zpět na silnici. 

,,Jen jsme se bavili. Je poslední dobou trošku impulzivní," pokrčím rameny, přičemž si začnu hrát s vlasy. 

,,Vidím to na tobě. Něco se mezi vámi děje. Ale mě to můžeš říct," pronese bratrsky. August na mě vždycky všechno poznal, stejně jako já na něm. 

,,O nic nejde. Kdyby ano, řeknu ti to. Slibuju," pousměju se a rozhlédnu se po okolí. Akorát jsme přijížděli na školní parkoviště, kde bylo hodně lidí. Jakmile jsem vystoupila, ucítila jsem na svém pasu něčí ruce, co si mě k sobě prudce otočily. Max se mi ihned vrhl na rty a ještě mi k tomu zmáčkl zadek. Když se odtáhl, nechápavě jsem na něj hleděla, než mi došlo, že nás celou dobu pozoroval můj bratr. 

,,Rád tě vidím, Auguste," mrkne na něj Max. August se na mě podíval tím svým pohledem, ale pak jen protočil očima a vydal se ke škole, kde na něj čekala jeho parta. ,,Omlouvám se za ten včerejšek, dobře? Jsem jen poslední dobou hrozně vystresovanej. Táta na mě pořád tlačí s tou školou a do toho ty letní tréninky. nemůžu o tebe přijít," opře si své čelo o to mé a zahledí se mi do očí. 

,,Já vím," povzdychnu si a znovu ho políbím. Ruku v ruce i s jeho přáteli jsme se vydali do školy. Dala jsem si pár věcí do skříňky a pak jsme došli do naší třídy. Max si sedl dozadu ke svým kamarádům z týmu, zatímco já si sedla k holkám. 

,,No to je dost," ozve se Anna, blondýnka se spisovatelským talentem. Anna a Kat jsou moje nejlepší kamarádky už od školky a říkám jim naprosto všechno. 

,,Vidím, že jsi přišla s Riversem, takže už je to mezi vámi zase dobrý?" ozve se Kat a pak se lehce pousměje. Kat žije jen s tátou a pořád pracuje, aby mu pomáhala. Ale když má čas, kreslí jako Picasso. 

,,Snažíme se," pokrčím rameny. Nestihli jsme říct nic dalšího, protože do třídy vešel učitel, za nímž spěchal August a nám započala první hodina v novém školním roce. 


Nový příběh:)) Snad se bude líbit.

Nahoře April ;)

Because of you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat