Jakmile rodiče odjeli, April zapadla k sobě. Měl jsem tak prostor na menší úklid svého pokoje. Byl jsem tak nervozní. Jack u mě ještě nebyl a navíc jsme spolu noc ještě nestrávili. Měl přijít kolem šesté. Akorát jsem si naházel oblečení, které se mi celé dny válelo na zemi, do skříně, když se ozval zvonek. Okamžitě se mi nekontrolovatelně rozbušilo srdce. Bylo pět, tím pádem jsem měl mít ještě hodinu. Přišel dřív.
Proběhl jsem kolem April vycházející se svého pokoje a bleskově jsem seběhl všechny schody. Vrhl jsem se ke dveřím, u kterých jsem hluboce vydechl, abych srovnal dech a hned na to je otevřel. Díky bohu za nimi stáli Kat s Annou, co přišli za April.
,,Čau holky," ozve se mi za zády. April mi věnuje nechápavý pohled. Jen jsem se odlehčeně pousmál a ustoupil ode dveří. April je pozvala dovnitř a všichni jsme se přesunuli do kuchyně.
,,Přinesli jsme něco na zlepšení nálady," ušklíbne se Kat. Rozepnula si svou tašku, která byla původně sportovní, a vytáhla z ní láhev bílého vína. April se rozzářili radostí oči. V tom byl mezi námi malý rozdíl. April se ráda bavila a nevadilo jí se trochu opít. Já ale alkoholu moc neholdoval. Nemám rád tu bezmoc, kdy se nemůžu kontrolovat a dělám naprostý kraviny. Navíc April si vždy umí udělat přátelé, zatímco já jsem se kamarádil jen s kluky z týmu. Teď už mám jen jí a Jacka.
Zanechal jsem holky dole a vyběhl k sobě do pokoje. Bylo zvláštní vidět ho tak uklizený. Vše bylo na svém místě, nikde se neválelo oblečení a dokonce i učení bylo schované v šuplících stolu. Ustlal jsem si postel, což nedělám vůbec nikdy. A taky jsem otevřel okno, aby tu byl čerstvý vzduch. Asi jsem se zbláznil.
Došel jsem si dát sprchu. Nechal jsem volně padat kapky na mé tělo, abych se trochu uklidnil. Když jsem pak vylezl, obvázal jsem si kolem pasu ručník a rukou utřel zamlžené zrcadlo. Vlasy jsem měl vodou splasklé. Po těle mi ještě stékala voda, díky čemuž mi byla zima a mě tělo obsypala husí kůže. Jako po každé sprše jsem se upravil, vyfoukal si vlasy a trochu se navoněl. A i přesto, že to vůbec nepotřebuju, jsem se oholil. Mám rád ten pocit svěží tváře. Navíc Jack říkal, že mu má voda po holení moc voní.
Nasoukal jsem se do obyčejného bílého trika a černých džín. Doplnil jsem to kostkovanou košilí a přívěškem, který mi kdysi dala April k narozeninám. Když jsem sešel konečně dolů, holky se hlasitě smáli a víc jak půlka láhve byla pryč. Nezdáli se opilé, přece jen na tu láhev byli tři, ale dobrou náladou přímo překypovali.
,,Augu, dej si s námi," všimne si mě má sestra. Zářivě se na mě smála a ihned mi nalila skleničku. Normálně bych možná i odmítl, jenže dnes to bylo něco jiného. Byl jsem celý napjatý a nervozní. Nějaký alkohol by mi možná pomohl se hodit do klidu. Se všemi jsem si přiťukl a pak to celé do sebe kopl. V krku jsem cítil takovou zvláštní pachuť, za kterou hned následovala kyselost a trpkost. Dlouho to netrvalo a cítil jsem, jak se mé tělo trochu uvolnilo a mé rty se roztáhly do úsměvu. ,,Doufám, že s Jackem na tu párty dorazíte. Chci, abyste nás slyšeli," pronese April s vážností.
,,Přece bych si nenechal ujít tvé první vystoupení. Co bych to byl za bratra?" ušklíbnu se. Uvolněně jsem se opřel o linku a znovu si nalil. Ani jsem se nenadál a láhev byla prázdná. Akorát jsem dopil poslední doušek, když se ozval zvonek. Trochu jsem se zarazil. Srdce se mi rozbušilo stejně rychle, jako předtím, ale už jsem se necítil tak nervozní. V klidu jsem došel ke dveřím a s úsměvem je otevřel.
,,Ahoj," pohlédl na mě zpod řas. Věnoval mi svůj pokřivený úsměv a strčil si ruce do kapes. ,,Už jsem myslel, že mi neotevřeš," uchechtl se. Možná jsem k těm dveřím šel až příliš pomalu.
Udělal ke mně krok, ale já si to vyložil špatně a uhnul jsem, aby mohl vejít dovnitř. Chvíli na mě zaraženě koukal, ale pak kolem mě prošel a zastavil se v předsíni. Když mi došlo, co měl v plánu, celý jsem zrudl. Rychle jsem zavřel dveře a vrhl se na jeho rty.
,,Ehm... Ahoj Jacku," ozve se vedle nás. Rychle se od něj odtáhnu a pohlédnu do pobavené tváře mé sestry. Jen jí kývl na pozdrav a znovu se vrátil pohledem ke mně.
,,Ukážu ti pokoj, než vyrazíme," vykoktám a celý červený se vydám po schodech do patra. Vešli jsme do mého pokoje a zavřel jsem za námi dveře. Jack se rozhlížel kolem, zatímco já stál na místě a nervozně se pohupoval na chodidlech.
,,Pěkný," podotkl. Odložil si své věci na zem a pak na mě s očekáváním pohlédl. Neměl jsem ani páru, co ode mě čeká, ale s nádechem jsem se k němu rozešel a nalepil se na jeho rty. Zdálo se, že jsem se trefil do černého, protože se mi prsty zabořil do vlasů a stáhl mě na postel. K ničemu nedošlo, protože jsme oba věděli, že jsou dole holky a navíc jsme měli za pár minut vyrážet na ten večírek, kde April vystupuje. Když jsme ale odtamtud vyšli, culili jsme se, že se mohlo zdát, že mezi námi něco proběhlo.
,,Můžeme?" objevila se u nás April. Za ní hned docupitali i holky, které si nestydatě prohlédly mého přítele, který mi stál věrně po boku a držel mě za ruku. April vypadala krásně. Měla o něco výraznější líčení, než normálně, vlasy jí dokonale splývaly po ramenech dolů a měla na sobě krásné šaty, přes které přehodila ještě slabou džínovou bundu. Zdála se jako profesionální zpěvačka. Ani jsem jí nepotřeboval slyšet a věděl jsem, že dnes sklidí úspěch. Pyšně jsem se na ní usmál, díky čemuž jsem jí uvedl do rozpaků. Jakmile jsme vyšli ven, stála u příjezdové cesty menší dodávka. O ní se opíral Dylan a jeho kamarádi seděli vevnitř. Když si nás všimli, ihned Dylanův pohled padl na April. Nevěděla, že si jí prohlíží, ale zdálo se, že se mu doslova jiskřilo v očích. Všichni jsme se seznámili a pak nasedli dozadu, kde bylo pár míst. April se nacpala ke klukům dopředu. Holky si celou cestu povídali o tom, jak se těší, že si to dnes užijí a že doufají, že poznají nějaké kluky. My s Jackem jsme na sebe jen dychtivě hleděli a drželi se za ruku.
Jakmile jsme dorazili, bylo znát, že se večírek teprve rozjíždí. Pár lidí tancovalo na muziku z repráků rádia, někteří seděli u bazénu a popíjeli pivo a ostatní to tu celé ještě dodělávali. Plnili stoly jídlem, připravovali všemožný alkohol a vytahovali z domu stoly na beerponk.
April s její kapelou šli k malému provizornímu pódiu, kde začali připravovat nástroje a zvuk. Jack nám šel pro pití a holky šli na parket, kde začali se seznamováním.
,,August Hale?" ozve se za mými zády. Když jsem se otočil, spatřil jsem malou blondýnku s dlouhými řasy. Emily. Dříve jsem s ní chodil. ,,Nemůžu uvěřit, že jsem tě tu potkala. Tu už je doba," uchechtne se. Nahodil jsem falešný úsměv a nechal se od ní obejmout. ,,Nezatančíme si?" sjede mě pohledem a pak svůdně pozvedne obočí.
,,Vlastně tu s někým jsem," namítnu. Ohlédl jsem se po Jackovi, který byl ale stále někde vevnitř.
,,Neměla tě tu nechávat," pokrčí rameny. Popadla mě za triko a bez dalších okolků mě dotáhla na parket. Byl jsem v pasti. Kroutila se kolem mě, jako profesionální prostitutka a pokoušela se mě svést. Snažil jsem se držet odstup a co nejvlídněji jí odmítnout. Když jsem se ale jen nadechl, ve vteřině se na mě nalepila a strčila mi jazyk do pusy. Pokoušel jsem se bránit, ale byla neoblomná. Periferně jsem si všiml Jacka, který nás se vztekem v očích pozoroval.
,,Promiň, ale musím jít," odtáhnu jí na délku mých rukou. Nechápavě na mě našpulila pusu a chtěla mě znovu políbit. Já se ale rozešel pryč, takže tam zůstala stát sama. Jack nasupeně odhodil kelímky do koše a rozešel se pryč. Všiml jsem si April stojící na pódiu. Držela mikrofon a zkoušela zvuk. Chtěl jsme na ní hledět a užívat si ten pocit hrdosti. Jenže Jack utíkal dál a dál. Nemohl jsem ho nechat odejít. Podělal jsem to a musím to napravit.
Chystáte se někam na dovolenou? :))
ČTEŠ
Because of you ✓
RomanceApril a August jsou osmnáctiletá dvojčata z malého městečka v Kalifornii. Prožívají naprosto obyčejné životy, dokud se vše nezmění. Do vedlejšího domu se přistěhuje nová rodina a August bude muset přiznat jedno velké tajemství.