-April-

1K 57 4
                                    

Když jsem se ráno probudila, cítila jsem se divně. Ležela jsem u sebe v pokoji, ale něco bylo jinak. Jakmile jsem pohnula hlavou a spatřila spícího Dylana, okamžitě se mi vybavily vzpomínky na včerejší večer. 

Opatrně jsem vylezla z postele a Dylanovo triko, ve kterém jsem spala, mi spadlo až ke kolenům. Tiše jsem vyšla z pokoje a zavřela za sebou dveře. Když jsem došla ale do kuchyně, abych se napila, našla jsem tam svého polonahého bratra, jak dělá k snídani lívance. 

,,No dobré ráno," usměje se na mě a dá na pánev další porci těsta. Zdál se šťastný, což mi ihned vykouzlilo úsměv na tváři. 

,,Takže jaká byla noc?" ušklíbnu se. Natáhl se a hravě mě praštil do ramene. 

,,Vlastně celkem fajn. Díky za optání, uchechtl se. Pak ale jeho úsměv opadl a zvážněl. ,,Mrzí mě, že jsem nebyl na tvém vystoupení. Slíbil jsem to a pak jsem to porušil," povzdychne si. 

,,To nic. Půjdeš na ty další," kmitla jsem rameny. ,,Co je pravdy na tom, že jsem slyšela, že si se veřejně přiznal?" vzpomenu si na kluka, kterého jsem zaslechla se o tom včera bavit. Jakmile jsme ale měla těsně před výstupem, úplně mi to vypadlo z hlavy. 

,,Je to pravda. Pohádali jsme se s Jackem a dost mi promluvil do duše. Tak jsem se rozhodl, že na lidi kašlu," podal mi talíř s lívanci a borůvkami. Chápavě jsem přikývla. Když jsem ale pohlédla na svůj talíř, něco mi došlo. 

,,Vlastně potřebuju dvě porce," pípnu. August se okamžitě zarazil v činnosti a překvapeně ke mně vzhlédl. 

,,April Haleová, koho máš ve svém pokoji?" pozvedne zvídavě obočí. Mé tváře okamžitě naberou červené barvy a tak zrak raději sklopím zpět k talíři. 

,,Dylana," hlesnu. Nejdřív se zdálo, že mě August neslyšel, ale jakmile se ostře nadechl, bylo jasné, že slyšel. 

,,Pane bože! Ty ses s ním vyspala?" vyjekl pobaveně. Za jeho hlasitou reakci si ode mě vysloužil jeden kopanec do lýtka. ,,Au."

,,Nespala jsem s ním," sdělím mu tiše, kdyby náhodou se probudil a šel za námi dolů, tak aby nás neslyšel. ,,Líbali jsme se a tak, ale když jsme došli ke mně, povídali jsme si a nakonec tu jen přespal. Nic víc," pokrčím nakonec rameny. August na mě s radostí hleděl a hltal každé mé slovo. 

,,Mám z tebe radost, sestřičko," ušklíbl se, když mi podával další talíř pro Dylana. ,,Ale teď už vyfič," popožene mě. Hned pochopím, když kolem mě projde polonahý Jack. Ještě zahlédnu, jak mého bratra políbí a pak raději zmizím na schodech. Potichu vejdu do pokoje a odložím talíře na noční stolek. Dylan byl úplně ve stejné pozici, jako jsem ho tu nechala. Rty měl lehce pootevřené, vlasy nezvykle rozcuchané od spánku a deku mu odkrývala kousek jeho nahé hrudi. Opatrně jsem si sedla na svou půlku a pak se k němu pomalu sklonila. Jemně jsem ho políbila, načež začal okamžitě spolupracovat. Jakoby na to vyloženě čekal a tvrdohlavě se do té doby odmítal probudit. 

,,Dobré ráno," šeptnu těsně u něj a hned se usměju. Konečně otevře oči a prohlédne si mou tvář. Vlasy mi padaly podél tváře dolů a konečky se opíraly o jeho hruď. Zvedl proto ruku a pár mi jich zastrčil za ucho. Rty se mi roztáhly do ještě většího úsměvu. Nakonec jsem ho znovu políbila a pak ho nechala se posadit. ,,August nám udělal snídani," sdělím mu a podám mu jeho talíř. Hladově se do toho oba pustíme, přičemž mezi námi panovalo ticho, které přerušovalo jen žvýkání a mlaskání. 

,,Nikdy by mě nenapadlo, že spolu budeme ve tvé posteli jíst lívance, která nám připravil tvůj bratr," uchechtne se Dylan a podrbe se ve vlasech. 

,,No jo," přitakám. Pak se na něj ale zvídavě podívám. ,,Takže... Jak to s námi vlastně je?" vypadne ze mě. Zdálo se, že tu otázku čekal. Pohodlněji se usadil a stočil tvář směrem ke mně. 

,,To záleží jen na tom, jestli se mnou půjdeš zítra na rande nebo ne," podotkne. Chvíli se mi jeho slova přehrávala v hlavě, než mi to došlo. 

,,Moc ráda," uculím se. Znovu se ke mně sklonil a políbil mě. 

,,Měl bych jít domů. Máma se jinak zblázní," uchechtne se. Chápavě přikývnu. Zvednu se, abych si svlékla jeho triko a vrátila mu ho, ale zarazí mě. ,,Nechci si ho. Líbí se mi ta představa, že ho budeš mít na sobě. Navíc ti sluší víc, než mě," znovu se pousmál. Natáhl si mikinu a kalhoty a pak se na mě významně podíval. ,,Vyzvednu zítra odpoledne," hlesl. Položil mi svou dlaň na tvář a dnes už poněkolikáté mě políbil. Tentokrát byl polibek ale delší. 

,,Měj se," vyprovodila jsem ho až ke vchodovým dveřím a pak sledovala, jak přebíhá po naší příjezdové cestě na jejich zahradu. Ohlédl se, aby mi zamával, načež zmizel v domě.

,,April, nechceš se s námi dívat? Jdeme se koukat na Avengers," zeptá se mě Jack a ukáže na plnou mísu popcornu. 

,,Jasně," vydechnu nadšeně. Došla jsem se rychle převléct a pak si s kluky sedla do obýváku. Pokoušela jsem se soustředit na děj filmu, ale hlavu jsem měla plnou Dylana, takže bylo těžké na něj nemyslet. 


 April&Dylan nebo August&Jack? :))

Because of you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat