Kráčel jsem po chodbě na další hodinu. Zbývala už jen jedna a mohl jsem vyrazit domů. Jedna a můžu celé odpoledne strávit s Jackem. Pomalými kroky jsem se blížil ke třídě. Chodba už byla skoro prázdná a většina rychle dobíhala do tříd. Vážně jsem tam chtěl dojít. Kolem mého zápěstí se obmotala ale něčí ruka a ta mě stáhla k sobě na záchodky. Pohlédl jsem vyděšeně do tváře toho útočníka. Překvapeně jsem pootevřel pusu, když jsem zjistil, že za tím byl právě Jack. Zavedl mě do poslední kabinky, zamkl a opřel se o zeď naproti mě. Oba jsme se zářivě pousmáli. Na nic jsem nečekal a došel až k němu. Zabralo mi to přesně půl kroku. Natiskl jsem se na jeho rty a ruce jsem zapřel o zeď za ním. Ty jeho mu sklouzly na mé boky a nakonec i pod triko. Nebránil jsem se. Brzy bylo mé triko dole. Chtěl jsem ho zlíbat úplně celého, ale něco nás vyrušilo. Ozvalo se vrznutí dveří a poté kroky do kabinky vedle. Dali jsme si dlaně před pusu, aby jsme utlumily naše zrychlené dýchání. Osoba vedle vykonala svou potřebu, spláchla a vylezla z kabinky. Ozvala se voda z kohoutku a pak ale bylo ticho. Oba jsme strnuli, když se osoba znovu rozešla, ale tentokrát směrem k naší kabince. Chtěl jsem si rychle natáhnout triko, ale pak se ozval její hlas.
,,Je tam někdo? Je všechno v pořádku?" ten starostlivý hlas patřil mé drahocenné sestře. Odemkl jsem dveře a trochu je pootevřel, abych ji naznačil, že se tu nikdo nechystá podřezat nebo tak něco.
,,To jsem já," uchechtnu se. Její pohled okamžitě sklouzl na mou nahou hruď a pak pohlédla na Jacka za mnou. Po tváři jí přeběhlo pobavení.
,,Co děláte na holčičích záchodech? Víte, jak jsem se lekla?" pokoušela se nám to vyčíst, ale pobavení v jejím hlase neskryla.
,,Dívčí záchodky jsou bezpečnější, než pánské. Nemáš ani představu, co se tam u nás děje," ozve se Jack. April chápavě přikývla a pak si trochu nejistě prohrábla vlasy.
,,No raději půjdu, abych nerušila cokoli, co se tu před chvílí odehrávalo. Mějte se," s těmito slovy vyšla ven a já znovu zamkl kabinku.
,,Tak to byl trapas," zasměje se Jack. Promnul jsem si tvář, abych se trochu uklidnil. V jednu chvíli jsem si opravdu myslel, že nás tu někdo načapá. ,,Hej, to nic. Všechno je v pořádku," uchopí mou tvář do dlaní a zahledí se mi do očí. ,,Musíme jen být opatrnější," šeptne. Přitiskne své rty na mé a hluboce mě políbí. Brzy svými polibky přešel na krk a pomalu mířil níž a níž. Možná jsme ho měl zastavit, ale cítil jsem se jako v transu. Navíc jsem neměl ani kapku strachu. Zlíbal mi celou hruď, až nakonec jeho ruce sjeli níž a rozepnuly zip u mých džín. Ty mi klesli až ke kotníkům. Opřel jsem se o zeď a užíval si každou vteřinu, kterou mi Jack dal. Hruď se mi zběsile zvedala, hlava nepobírala ani kapku toho, co právě odehrávalo a ústa se nedala zklidnit. Neustále jsem se kousal do rtu, abych zabránil vzdechům, které se mi draly z hrdla. Jack si se mnou vyloženě hrál. Na samém konci jsem se celý napnul a hned na to uvolnil. Ještě víc jsem se zapřel o zeď. Jack se zvedl na nohy, opřel si své čelo o mé a s chtíčem mi hleděl do očí.
,,Naši jedou na víkend pryč a já s April zůstávám doma. Napadlo mě, že bys u mě mohl přespat," vydechnu. Celý jsem se uklidnil a pomalu mi docházelo vše, co se tu stalo. Došlo mi ale, že chci víc. Nechci jen rychlovku někde na záchodcích. Chci, aby jsme si to užili oba stejně a bylo to jen mezi námi. Abychom neměli strach, že nás každou chvíli někdo načapá. Aby se tím oficiálně potvrdilo vše, co k němu cítím.
,,Nemůžu se dočkat," nahodí svůj okouzlující křivý úsměv a znovu mě políbí. Přečkali jsme v kabince celou hodinu a buď jsme si povídali nebo se jen líbali. Před koncem jsme nenápadně vylezli a utekli na parkoviště. Jack nasedl na svou motorku a vydal se domů, zatímco já počkal na April. Hodil jsem jí domů a pak jsem se vydal za Jackem. Jeho máma byla strašně fajn. Nejen, že často pracovala, takže jsme byli u něj doma pár hodin i sami, ale hlavně jí vůbec nevadilo, že je její syn gay a vodí si domů svého přítele. Zajímalo by mě, jestli se někdy naši taky dostanou do takové fáze.
,,Víš, že už tenkrát, když jsem do tebe vrazil, jsem věděl, že jsi gay. Proto ses mi začal líbit. Nerad se zabouchávám s hetero kluky. Je pak těžké se odmilovat," hlesne. Leželi jsme spolu v jeho posteli. Já si četl jeho oblíbenou knihu, on se zatím učil na test. Odtrhl jsem zrak od nepřetržitého proudu slov a vzhlédl k jeho tváři.
,,Jak je možné, že ty to poznáš, ale já nebo ostatní ne?" uchechtnu se. Jen nevinně pokrčí rameny a natáhne se ke mně pro polibek.
,,Jo a máma říkala, že by bylo fajn, kdyby ses tu někdy zastavil na večeři. Chtěla by tě prý poznat nebo co," zamumlá a protočí přitom očima.
,,Rád," usměju se. Znovu se vrátím ke čtení. Vlastně mě ta kniha i bavila a býval bych jí možná i dočetl, jenže brzy jsem ucítil na sobě jeho dotek. Sklonil se k mým rtům a převalil mě pod sebe. Možná by i pokračoval, jenže se ozvaly z chodby dveře, což značilo, že dorazila jeho máma. A to bylo zase znamení pro mě, že se blíží sedmá hodina a já musím domů. ,,Tak zítra," zvednu se a popadnu své věci. Jack nesouhlasně zabručel a chtěl mě stáhnout zpět. Já se ale nedal. Naposledy jsem ho políbil a pak rychle opustil jeho pokoj. ,,Zdravím," pozdravím jeho matku, která do lednice skládala nově koupené potraviny. Mile se na mě usmála a prohodila tu klasickou větu, jak se mi daří a ať se tu zase brzy objevím. Muselo jí být ale jasné, že u nich budu víc než častěji. Chodím přece s jejím synem.
Sladké sny všem ;*
ČTEŠ
Because of you ✓
RomanceApril a August jsou osmnáctiletá dvojčata z malého městečka v Kalifornii. Prožívají naprosto obyčejné životy, dokud se vše nezmění. Do vedlejšího domu se přistěhuje nová rodina a August bude muset přiznat jedno velké tajemství.