-August-

896 48 2
                                    

Chvíli po tom, co naši odjeli na Silvestr k naší tetě, dorazil Jack. Když jsem otevřel dveře, pohlédl na mě zpod řas se svým sexy úsměvem, batohem přes rameno a pevným postojem. Uculil jsem se. Ustoupil jsem stranou a nechal ho projít dovnitř. Jakmile jsem za ním zavřel dveře, nalepil mě na ně a přitiskl své rty na mé. Batoh upustil na zem a rozepnul si bundu. Zabralo mi dvě vteřiny, než jsem ho z ní vysvlékl. Docouvali jsme až do obýváku, kde mě povalil na gauč a lehl si nade mě. 

,,Tohle bude ten nejlepší víkend na světě," vydechne a rty se natiskne na můj krk. 

Potom, co jsme si oba dali sprchu a připravili jsme si nějaké občerstvení, jsme se usídlili u mě v pokoji a pustili si nějaké filmy. Pili jsme k tomu pivo a když došlo, tak i víno. Těsně před půlnocí jsme byli dočista opilí. Tancovali jsme, zpívali a nevadilo nám, že to je děsně falešný. Při odpočtu jsme si hleděli do očí a drželi v rukách sklenky se šampaňským. Když se z našich úst ozvalo "jedna", Jack mi bez váhání položil ruku na tvář a přitáhl si mě do polibku. 

,,Šťastný nový rok!" vyjekl, jakmile jsme se asi po minutě odtáhli. Připili jsme si a pokračovali v zábavě. Jack začal tancovat uprostřed mého pokoje, zatímco já jsem si na chvíli sedl na postel. Sledoval jsem ho. Pozoroval jsem každý milimetr svalů, které se díky jeho pohybům napnuly. Zrakem jsem přejížděl po jeho ostrých rysech a záhybech. Uchvátili mě i jeho nedostatky. Jako třeba piha na levé klíční kosti. Nebo mateřské znaménko zezadu na stehně. Miloval jsem každý kousek jeho těla. Čím víc jsem ho před sebou viděl, čím víc jsem mu byl na blízku, tím víc jsem ho miloval. 

Uběhly dva měsíce od nového roku a ačkoli jsem nechtěl, léto se blížilo čím dál rychleji. Jack stále nevěděl, na jakou školu se dostal a já stále nevěděl, co nastane po prázdninách. Do toho se začala řešit i má budoucnost. Táta vždycky tak nějak doufal, že budu právník nebo doktor, ale upřímně, na to nemám vlohy. Každý student třetího ročníku má jako povinnost zajít za školním poradcem, který by nám měl předložit školy, na které se ideálně hodíme. Pokud mi nepomůže on, tak už nikdo. 

,,Auguste, musíme jet!" vtrhne mi do pokoje má sestra s otráveným pohledem. Na zádech už měla školní tašku, takže už byla připravená vyrazit. Popadl jsem svůj batoh, který nebyl výjimečně plný učení, ale věcí na oslavu. Jack dnes slaví narozeniny, proto jsem se rozhodl uspořádat mu romantickou oslavu u něj doma. S jeho mamkou to je zařízené- vzala si dnes šichtu navíc. 

Jakmile jsme oba usedli do auta a já nastartoval, vyrazili jsme ke škole. April pustila rádio, takže jsme si oba začali tak trochu prozpěvovat. Když jsme dorazili na parkoviště, zahlédl jsem Jacka u vchodu školy. Stál tam spolu i s Dylanem, který si nás okamžitě všiml. Vydali se k nám. 

Dylan jako vždy objal mou sestru kolem pasu a dlouze ji políbil. Nejistě jsem je sledoval. Není to tak, že bych ho neměl rád, jen jsem opatrný, když se jedná o April. V životě na kluky moc štěstí neměla a pokud se něco stane, přísahám, že ho už zabiju. 

,,Ahoj," rozzářím se na Jacka a ihned rozpustím mlhu myšlenek, která se mi vznášela v hlavě. ,,Všechno nejlepší, lásko," dlouze a jemně ho políbím a pak mu před nos strčím jeho oblíbený čokoládový shake. 

,,Doufal jsem, že tě to napadne," uchechtne se a převezme si ho ode mě. Dychtivě rty lapl po brčku a nasál ledovou mléčnou tekutinu do úst. ,,Skvost," vydechl a znovu se napil. To brčko od rtů neodlepil ani potom, co to celé vypil. Vlastně i ještě chvíli potom, co byl jeho kelímek prázdný, ho žmoulal mezi rty a působil tak, jako roztomilý chlapeček. Mohl jsem se z jeho výrazu zbláznit. ,,Uvidíme se po škole?" pozvedne na mě obočí. 

,,No vlastně musím odejít dřív. Máma mi zařídila nějakou schůzku ohledně vysoký, kde by mi měli pomoct s jejím výběrem," zalžu. Zdálo se, že mi Jack věří a zklamaně přikývne. ,,Pokusím se u vás odpoledne zastavit," krátce ho políbím a pak zapadnu do své třídy. Culil jsem se až do konce hodiny. Když odbila jedna hodina, vystřelil jsem ze školy jako namydlený blesk. Rychlostí větru jsem dojel až k Jackovi domů a jeho mamka mi ochotně otevřela. Vyběhl jsem schody do druhého patra, odkud vedli dveře na malou terasu. Celou jsem ji ozdobil svíčkami a světélky. Pak jsem ukradl matraci z jeho postele a rozložil na ní deku s polštářky, abychom měli pohodlí. Na stoleček jsem připravil kbelík s ledem, kam jsem strčil láhev šampaňského. Vedle jsem postavil skleničky a mísu s ovocem. Nakonec jsem vyndal i piknikový košík, kde se nacházela naše skromná večeře. 

Jakmile jsem z terasy spatřil Jackovu postavu, pustil jsem na mobilu naší písničku, která se rozezněla skrz malý repráček. Jack ke okamžitě vzhlédl a překvapeně se pousmál. 

,,Co tam děláš?" křikl na mě. 

,,Pojď nahoru a uvidíš," ušklíbl jsem se. Jakmile zapadl do domu, do minuty vyšla ven jeho mamka, která nasedla do jejich malinkého auta a vyjela do práce. Jack se zarazil ve dveřích. ,,Všechno nejlepší," vydechl jsem. Jack mi okamžitě vběhl do náruče a dlouze mě políbil. 

,,Ty si pako, víš to?" ušklíbne se na mě. 

,,Pako, co tě ale šíleně miluje," opravil jsem ho a znovu políbil. 


Zítra vysvědčení... Je tu někdo, kdo už má prázdniny?

Because of you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat