-Epilog-

1.3K 58 6
                                    

-August-

Všude kolem mě bylo spoustu lidí. Už od mala kolem mě bylo tolik lidí, co ode mě něco očekávalo. Celý život jsem se snažil, aby na mě byl někdo pyšný. Aby lidé díky mě byli šťastní. Jenže při té nekonečné snaze jsem často zapomínal na sebe. Na mé pocity a radosti. Chtěl jsem dělat tak moc věcí pro ostatní, že jsem přestal dělat věci jen pro sebe. Když jsem ale potkal Jacka, změnilo se to. Naučil mě se mít rád- mít se na prvním místě. Pomohl mi být sám sebou. Jsem mu za to vděčný. Byl má první opravdová láska a jsem si stoprocentně jistý, že ho nikdy nepřestanu milovat. Nikdy. Bez něj bych nebyl tam, kde právě jsem. 

Celé letiště bylo nacpané lidmi. Každý se tlačit buď do letadla nebo k odbavení, aby někoho vyzvedl. Stál jsem v chumlu lidí, v rukách jsem držel kartonovou destičku s jménem. April Halová. Poznal jsem ji skoro okamžitě. S obrovským úsměvem vešla do letištní haly a rozhlédla se. Jak mě spatřila, celá se rozzářila. Ačkoli to byla má sestra, zdála se úplně jiná. Vlasy si nechala zkrátit, takže ji v pravidelných vlnách splývaly kolem tváře. Na ruce jsem si všiml malého tetování, ale hlavně vypadala doopravdy šťastně. Znovu to byla má malá sestřička, která byla tak dlouho ztracená. Popadla svůj kufr a ihned mi vběhla do náruče. 

,,Vítám tě zpět v Kalifornii," vtáhl jsem si mezi své paže a pevně jsem ji objal. Celé prázdniny jsem vídal svou sestru jen skrz počítačovou obrazovku nebo ji slyšel přes telefonní sluchátko. A zatím co si ona užívala, já si šetřil peníze na byt. ,,Tak povídej. Jak ses měla?" popadl jsem jí kolem ramen a společně jsme vyšli ven. Celou cestu domů- což byly skoro dvě hodiny- mi povídala o svých zážitcích a já nemohl dělat nic jiného, než ji s úsměvem poslouchat. Byl jsem rád, že je má sestra zpátky a na ničem jiném v té chvíli nezáleželo. 

,,Takže nedávno jsem volala s mámou a trochu jsme tě zdrbli," ušklíbne se a natáhla si své opálené nohy před sebe. ,,Povídala mi něco o nějakém Colinovi," zvědavě pozvedla obočí s očekáváním, že jí to vysvětlím, v očích. 

,,Přijel na léto ke svým příbuzným a zastavil se v té kavárně, kde dělám. A nemůžu říct nic jiného než to, že je to sakra vážný," uculím se. April radostně vypískne. Naprosto ignoruje fakt, že řídím, čímž doslova držím osud naších životů v rukách, a objala mě. 

,,Jsem za tebe tak moc ráda. Proč si mi to ale neřekl, když jsi se mnou skoro každý den mluvil?" obviní mě a trochu uraženě mě praští do ramene. 

,,Chtěl jsem ti to říct osobně. Navíc už bude zřejmě u nás doma, takže se rovnou i seznámíš," konečně zastavím na příjezdové cestě k naší garáži a vypnu motor. April okamžitě vystřelí z auta a vběhne do domu. Dorazil jsem akorát, když se objímala s mámou a tátou. ,,April, tohle je Colin," upozorním na bruneta stojící opodál. April ho bez váhání objala- což vlastně nikdy dřív nedělala. Colin jí objetí s úsměvem oplatil a když se odtáhli, krátce mě políbil. ,,Skočím ti pro věci," řeknu své sestře. Ta už ale míří s rodiči do jídelny, aby jim vše mohla vyprávět. 

,,Tvá sestra je skvělá," pousmál se Colin a vzal jednu její tašku, aby mi pomohl. 

,,Já vím," pronesu hrdě. ,,Zůstaneš na večeři?" zamknu auto a chytnu ho za druhou volnou ruku, přičemž si propleteme prsty. 

,,Rád," souhlasí. ,,Zítra jdu naposledy do práce," vydechne. Nechápavě na něj stočím pohled. Myslel jsem, že bude pracovat i potom, co se vrátí domů. ,,Zítra totiž dostanu posledních deset dolarů, co nám zbývá na náš byt," vykřikne radostně. 

,,Už?!" vypískl jsem. Okamžitě jsem ho objal a pak dlouze políbil. S Colinem šetříme skoro celé léto, abychom si mohli v New Yorku, kam chceme jít oba na školu, pořídit byt. ,,Miluju tě, víš to?" hlesnu těsně u jeho rtů se zrakem upřeným do jeho zářivě modrých očí. Nikdy jsem neviděl krásnější oči. 

Because of you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat