,,Auguste, vstávej! Už je pozdě," ozve se prudké klepání na mé dveře, což mě donutí opustit ráj mých snů a vrátit se do ošklivé reality. ,,Auguste!" zakřičí mamka. Unaveně si promnu oči a pohlédnu na hodiny. Osm. Za deset minut musíme vyrazit.
,,Jsem vzhůru," ozvu se konečně chraplavým hlasem, abych ji uklidnil a zároveň ušetřil své dveře, do kterých tak silně bouchala. Po chvilce bylo ticho a já vylezl z postele. V koupelně jsem provedl rychlou ranní rutinu a pak na sebe hodil první oblečení, co mi padlo pod ruku. S batohem přes rameno jsem seběhl dolů a nacpal si pusu jednou palačinkou, která pro mě byla nachystaná. Druhou jsem si vzal do ruky a vyběhl ven k autu. Na April jsem nečekal, jelikož jsem neměl náladu se jí koukat do jejích ztrápených očí. Sedl jsem na místo řidiče a čekal, až se objeví vedle mě. Když se tak stalo, nastartoval jsem a vyjel do školy.
,,To se mnou opravdu nebudeš mluvit?" prolomí hrobové ticho. Periferně si všimnu jejího podrážděného pohledu, ale zrak od silnice neodtrhnu. ,,Auguste, jsi můj bratr a já tě nade všechno miluju, ale měl bys pochopit, že to s Maxem je má věc a mé rozhodnutí. Navíc jsem skoro dospělá, takže se o sebe dokážu postarat," pronese s klidem. Konečně na ní letmo pohlédnu a všimnu si těch lehce zarudlých očí. Určitě celou noc probrečela. Ale má pravdu. Už takhle to má těžké. Asi by ode mě nebylo moc bratrské, kdybych se na ní vykašlal.
,,Chápu to," vydechnu nakonec. ,,Ale zabijí mě, jak ti ubližuje," s těmito slovy zastavím na parkoviště a natáhnu se k ní, abych jí objal. Cítil jsem, jak jí na mé rameno ukápla jedna malá slza, ale když se odtáhla, oči měla suché. Společně jsme vylezli z auta a zamířili do školy. Než jsme se rozdělili, jsem jí políbil do vlasů a povzbudivě se na ní usmál. Pak jsem zamířil k Maeve a ona k holkám.
,,Děje se něco?" obejme mě Maeve kolem pasu a natáhne se ke mně pro polibek.
,,Jen trable April a Maxe. Jak si se měla?" pozvednu obočí, ale očima zabloudím přes chodbu ke své sestře. Maeve spustí dlouhé vyprávění o včerejším odpoledni, ale já neposlouchal ani slovo. Když se ozval zvonek, oba jsme zamířili na svou hodinu. Přečkali jsme tak celý den a pak nastal oběd. Maeve měla divadelní kroužek, takže jsem zamířil přes celou jídelnu, až jsem vyšel ven a přisedl si k April, Anně a Kat. ,,Neruším?" ušklíbnu se. Holky s plnými pusami zakroutí hlavou a tak se pustím i já do svého oběda.
,,Jdeš večer k Maxovi?" ozve se Kat. Všimnu si, jak po ní April střelila pohledem. Přikývnu.
,,Neříkal si, že tam půjdeš," podotkne má sestra zmateně.
,,Kam jdeš ty, tam jdu já. Navíc jsem se domluvil s Maeve," pokrčím rameny. Anna rychle odvedla konverzaci jinam. Po jídle jsem nás odvezl domů. April zapadla k sobě s tím, že si chce před přípravami odpočinout a já si sedl dole k televizi. Brzy se ke mně připojil i táta a já to přepnul na fotbal. Kolem páté jsem se zvedl, dal jsem si sprchu a trochu se poupravil. Pak jsem se trochu civilizovaně oblékl a zaklepal na dveře mé sestry. Když mi otevřela, musel jsem se nad její krásou pousmát. Měla na sobě tmavě modré šaty, na krku jí visely různé přívěšky a vlasy jí v dokonalých vlnkách padaly na záda a ramena.
,,Sluší ti to," řeknu upřímně a ona ihned trochu zrudne. Společně sejdeme dolů a mamka nám dá klasické kázání s tím, že máme být opatrní a do jedné doma.
,,A vezměte s sebou i Dylana. Mohl by se tam seznámit s novými lidmi," pousměje se. S April se na sebe trochu otráveně podíváme, ale nakonec zazvoníme u jeho prahu a do deseti minut sedíme u nás v autě. Pak se zastavíme pro Maeve, která si sedne k April. Anna s Kat se jen tak tak vmáčknou, ale nakonec se všichni vejdeme. Už když jsem projížděl vedlejší ulicí, zaslechl jsem pootevřeným okýnkem dunivou hudbu. Čím víc jsme se přibližovali, tím víc kolem nás bylo lidí. Zaparkoval jsem kousek od jejich domu a zapamatoval si, kde své auto nechávám, abych se pro něj když tak ráno stavil. Společně jsem došli k hlučnému domu, kde večírek probíhal v plném proudu. S Meave jsme zašli pro pití.
,,Co ty tu děláš?" ozve se vedle mě otravný hlas. Znechuceně se otočím k Maxovi, který mě přiopile sledoval.
,,Chodíš s mou sestrou, která sem kvůli tobě přišla. A kam jde ona, jdu i já," pokrčím lhostejně rameny. Bez dalších slov ho nechám někde za mnou a protáhnu se do kuchyně. Ohlédl jsem se po Maeve, ale ta se dala do řeči s nějakými holkami. Proto jsem si vzal na starost pití sám.
,,Tvoje holka?" ozve se neznámý hlas. Překvapeně vzhlédnu k Jackovi, tomu klukovi, co údajně prohlásil, že je gay.
,,Ehm- jo," přikývnu nejistě. ,,Jsem August," dodám a napiju se svého piva, které jsem si právě načepoval. Mělo klasicky hořkou, ale i lehce nasládlou chuť.
,,Jack. Mám s Maeve divadelní kroužek," vysvětlí a já jen chápavě přikývnu. ,,Musím jít za přáteli, ale kdyby si chtěl někdy pokecat, dej vědět," mrkne na mě a pak i s plnými rukami piva odkráčí. I já jsem se s naším pitím vrátil k ostatním a rozdal mezi ně kelímky. Všiml jsem si, že se April pustila do konverzace s Dylanem, což dost pozorně sledoval i Max, který stál na druhé straně místnosti. Žárlivost z něj sála přes celý pokoj až k nám.
Konečně jaro :))
ČTEŠ
Because of you ✓
RomanceApril a August jsou osmnáctiletá dvojčata z malého městečka v Kalifornii. Prožívají naprosto obyčejné životy, dokud se vše nezmění. Do vedlejšího domu se přistěhuje nová rodina a August bude muset přiznat jedno velké tajemství.