Jakmile jsem se ráno probudil, zamířil jsem do koupelny, kde jsem si dal vlažnou sprchu, abych se trochu probral. Po sprše jsem si vyčistil zuby, upravil si vlasy a trochu se navoněl. Pak jsem se jen nasoukal do nějakých kraťas a trika a vyrazil dolů do kuchyně. Mamka byla jako vždy první člověk, kdo byl vzhůru, takže na ní závisela i celá snídaně. Hned, jak si všimla, že stojím ve dveřích a pozoruju, jak si tancuje u plotny, mile se na mě usmála a hned mi nabrala porci míchaných vajec. Sedl jsem si na své místo, ona přede mě postavila můj talíř i s hrnkem kávy a neodpustí si líbnutí do mých vlasů. Brzy po mě dorazila i April, která se chovala trochu zvláštně. Věděl jsem, že se něco děje, ale před mamkou jsem nic rozebírat nechtěl. Nakonec dorazil ke stolu i táta, který ale moc dlouho nepobyl, jelikož spěchal do práce.
,,Annie od vedle vás žádá, jestli byste nevzali sebou do školy i Dylana a Lilien. Mají prý moc práce s doděláváním domu a zároveň byste se více spřátelili," pronese usměvavě mamka. April zaskočí džus, který právě pila, ale hned si odkašle a dělá dál, jakoby nic. Já jen ledabyle pokrčím rameny a dojím svou snídani. Když dojí i April, rozloučíme se s mamkou a zamíříme k mému autu, u kterého už stál Dylan i s jeho sestrou, která neustále pobíhala kolem. Hned, jak ale viděla April, popadla jí za ruku a začala jí něco povídat. April měly děti odjakživa rády, takže jsem se celé věci moc nedivil. Kývl jsem Dylanovi na pozdrav a pak jsme oba usedli dopředu. April s Lili si sedli za nás. Nastartoval jsem a beze slova se rozjel. Neměl jsem v plánu se s nimi nijak kamarádit a proto v autě panovalo ticho, které občas prolamovala malá Lili. Jakmile jsme dojeli, April vystřelila z auta a rychlím krokem se vydala do školy. Všiml jsem si, že jí Dylan nějak moc pozoruje a tak jsem na něj hodil vražedný pohled.
,,Děkujeme za odvoz," pronese nakonec a vystoupí. Popadne Lili za ruku a dovede jí přes ulici do její školy. Já zatím zamířím za April, abych si s ní promluvil, ale jakoby se po ní slehla zem. Proto jsem zamířil za Maeve, která se opírala o svou skříňku a povídala si s její kamarádkou.
,,Ahoj," šeptnu a políbím ji krátce na rty. když jsem se od ní odtáhl, ve stejnou chvíli kolem nás prošel ten kluk, se kterým jsem se nedávno srazil. ,,Kdo to je?" kývnu za ním a Maeve se otočí.
,,Jack, mám s ním pár hodin. Je tu nový," ozve se její kamarádka a pak se k nám nakloní, jakoby nám chtěla říct něco ultra tajného. ,,Prý otevřeně prohlásil, že je gay," šeptne a mě v té chvíli ztuhne krev.
,,Nepřijde mi to nic špatného," pokrčí Maeve rameny a pak popadnu svůj batoh, co jí doteď ležel u nohou. ,,Uvidíme se po škole, dobře?" líbne mě na tvář a pak spolu s kamarádkou odejde. Já jsem to ale nijak neřešil, protože jsem byl stále překvapený z té nové informace. Doteď jsem neznal nikoho, kdo by byl na kluky. Teda kromě pár bisexuálů, ale ti stejně většinou byli s holkami. Den uběhl celkem rychle. Každou hodinu jsem pozoroval April, která se až podezřele často otáčela na našeho nového souseda.
,,Děje se něco?" odchytnu si jí na chodbě, když mířila na oběd.
,,Mělo by?" pozvedne zmateně obočí.
,,Já jen-" ani jsem to nestihl doříct, protože nás vyrušil ten otravný hlas, který mohl patřil jen a jen Maxovi.
,,Ahoj, zlato," popadne jí kolem pasu a přímo přede mnou jí vášnivě políbí. April se snažila bránit, ale moc jí to nešlo a když se konečně odtáhli, omluvně na mě pohlédla. ,,Nazdárek, Augu," mrkne na mě. Měl jsem sto chutí mu jednu vrazit, ale věděl jsem, že by to April jen naštvalo. ,,V pátek pořádám velký večírek. Naši jedou někam na víkend, tak jsem myslel, že bys mohla přijít a třeba tam i přespat," skloní se k ní a zavrní jí do tváře. Moc dobře věděl, že ho poslouchám a naschvál mě provokoval. Moc dobře věděl, jak volit slova.
,,Dobře," přikývne má sestra a pak mi věnuje pohled. ,,Uvidíme se doma," s těmito slovy s ním zapadla do jídelny a mě nechala stát na chodbě.
,,Je ti dobře?" vyjde odtamtud Maeve a ihned ke mně přispěchá.
,,Je mi fajn. Máš na pátek plány?" pozvednu obočí. Na chvíli se zamyslí, ale nakonec zakroutí nesouhlasně hlavou. ,,Tak půjdeme na jeden večírek," rozhodnu a ruku v ruce se vydáme ven ze školy.
Zajímalo by mě, jestli vás tahle knížka baví? Takže...?
Nahoře Jack ;*
ČTEŠ
Because of you ✓
RomanceApril a August jsou osmnáctiletá dvojčata z malého městečka v Kalifornii. Prožívají naprosto obyčejné životy, dokud se vše nezmění. Do vedlejšího domu se přistěhuje nová rodina a August bude muset přiznat jedno velké tajemství.