Chapter 14

174 16 8
                                    

Hi iedereen. Ik ben een vriendin van Gebby en ik upload nu voor haar vandaag. Ik weet niet of ze andere dagen iemand anders heeft gevraagd, maar vandaag was ik aan de beurt. Ik wil zelf niet zeggen wie ik ben en hoop dat jullie dat niet erg vinden.
Nog veel leesplezier en ik hoop dat Gebby het spannend heeft gemaakt voor jullie :)

Y/n POV

"Y/n? Ben je in de badkamer?" Hoorde ik iemand in mijn kamer vragen...

Het was natuurlijk Jungkook...

"Ik meen het... Ik ga je vermoorden..." Zei de jongen heel zachtjes in mijn oren.

Mijn lichaam kon niks doen... Maar mijn lippen kon wel wat doen...

Dus ik keek naar zijn hand die op mijn lippen zaten...

Sorry jonge man... Maar dit gaat pijn doen...

"AGGHHH!!!" schreeuwde hij en ik rende snel uit de kast.

Jungkook keek geschrokken naar mij.

Ik pakte zijn hand en ging snel naar Yoongi's kamer rennen.

"Yoongi!!!! Doe je deur open!!!" Schreeuwde ik.

Langzaam ging de deur open en Jungkook en ik rende naar binnen.

"Wat is hier aan de hand? En hoe kom jij binnen?" Vroeg hij heel verbaast.

"Nu even niet... Er zat een jongen in mijn kast..." Zei ik tegen de twee en ze kijken mij aan met grote ogen.

"Een jongen?!" Vroegen ze allebei en ik knikte naar hun.

"Y/n! Als je nu niet hier heen komt! Dan komt mijn baas je halen!" Schreeuwde de jongen achter de deur.

Ik keek naar Jungkook en Yoongi.

Hun deden ook helemaal niks...

Ik liep naar de deur en ging het openen...

"Je bent toch..." Ik sloeg hem recht op zijn neus.

"Moest je maar niet hier heen komen..." Zei ik tegen hem en rende weg naar buiten.

Ik liet Jungkook en Yoongi alleen daar.

Ik rende richting het appartement van Angel... Nu alleen nog hopen dat ze thuis is...

"Wat was haar huisnummer ook al weer...." Vroeg ik me af... Ik rende maar naar de verdieping... Want die wist ik wel gelukkig.

Ik zag wat lichten aan en ging maar daar aanbellen.

Iemand deed de deur open.

"Y/n? Wat doe je hier?" Vroeg JB aan mij.

Ik duwde hem opzij en rende naar de woonkamer.

"Waar is Angel?" Vroeg ik aan hem.

Hij liep richting de keuken.

"Ze is nu nog aan het werken... Tot laat... Ze ging net weg..." Zei hij tegen mij.

Ik ging op de bank zitten en ging opluchten...

"Waarom ben je hier? Ging je rennen?" Vroeg hij aan mij.

Hij gaf een glas water aan mij.

"Nou Seungri is opzoek naar mij..." Zei ik nog buiten adem...

JB kwam rustig naast mij zitten en keek mij heel serieus aan.

"Seungri? Die gozer toen met Jini? Bedoel je hem?" Vroeg hij en ik knikte naar hem.

Hij begon te lachen.

Ik keek heel boos naar hem en sloeg hem zachtjes.

"Okay! Ik ga niet meer lachen... Maar hoe dan? Het is al 3 jaar later ofzo..."

Ik legde de glas met water weer terug op de tafel en ging maar naar achteren leunen.

"Iedereen wilt mij hebben... Heb je vast wel door." Zei ik tegen hem met een lach.

Hij begon ook te lachen en ging ook naar achteren leunen.

Ik keek op mijn telefoon en zag heel veel gemiste oproepen van Yoongi.

Ik ging hem terug brengen... Maar hij nam deze keer niet op.

"Hey is er iets?" Vroeg JB aan mij.

Ik keek op mijn telefoon alweer en zag dat Jungkook mij ging bellen.

"Jungkook?! Waar ben je?! Waar is Yoongi?" Vroeg ik uit paniek...

Maar al snel hoorde ik een stom lachje...

"Ik heb je broer en je vriendje nu... Oh wacht niet alleen hun... Maar ook je zus... Angel..." Zei een heel bekend lachje...

"Y/n! Niet komen! Niet doen!" Hoorde ik Angel nog snel schreeuwen...

Ik keek JB aan... En hij is nu ook in paniek...

Ik zette mijn telefoon op luidspreker en ging het naast onze oren doen...

"Waar ben je nu Seungri?"

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu