Chapter 25

199 11 1
                                    

Nieuwe chapter. Het kan zijn dat ik deze week niet meer upload door iets. Dus alvast sorry daar voor. Hoop dat jullie deze chapter leuk gaan vinden

Y/n POV

"Ik zei dat je mij met rust moest laten!" Schreeuwde JB opeens aan zijn telefoon.

Ik zag hem huilen en liep naar hem toe.

"Hey, wat is er aan de hand?" Vroeg ik aan hem.

Hij gooide eerst zijn telefoon op de grond.

Na dat hij dat heeft gedaan gaf hij mij een knuffel. Ik keek met grote ogen naar voren en wist niet wat ik moest doen.

"JB... Ik ben..." Ik wou mijn afmaken maar hij ging er voor weer praten.

"Ik weet het... Je bent Y/n... En niet Angel..." Zei hij snikkend.

Jungkook en Jae kwamen naast ons staan... En keken heel eng naar hem toe.

"Sorry... Ik had heel even een knuffel nodig van iemand..." Zei JB tegen mij.

Ik knikte zachtjes en liet hem zitten.

Het was 9 uur in de avond en we gingen sluiten. De jongens waren er nog...

We zouden even met elkaar praten over wat er gebeurt is met mij op school... En wat er is met JB.

Ik ging samen met Ha-eun afwassen. En Ailee Ging alles schoon maken.

"Gaat het weer met je?" Vroeg ze aan mij.

Ik glimlachte alleen naar haar en knikte.

Ik was aan het nadenken over waarom zou Angel overstappen naar hun...

"Er is iets... Je kan me alles vertellen he..." zei ze tegen mij. 

Ik knikte weer alleen naar haar... 

Wanneer we klaar waren gingen we bij de jongens ook zitten. 

"Okay... JB ga jij maar eerst..." zei ik tegen hem.

Hij knikte zachtjes. 

"Mijn relatie met Angel is alweer over... Maar dit keer heb ik het maar uitgemaakt... Want ik moest kiezen... Of haar kant of jullie kant... En ik wist dat zij bij die slechte mensen hoort... dus ik zei dat ik bij jullie hoorde... Maar nu terroriseert ze mij de hele dag en ik word er gek van!" 

Hij zag er ook niet echt goed uit... Ik wou naar hem toe lopen maar Jae hield me tegen. 

"JB... Het spijt me over Angel... mijn zusje kan zo zijn ja... het spijt me..." zei Yoongi tegen hem. 

JB schudt de hele tijd zijn hoofd en droogde zijn tranen. 

"Het is niet jou schuld Yoongi..." zei hij...

Ik ging staan en keek iedereen aan.

"Wat er op school gebeurde... Wil ik heel snel vergeten... Dat Angel en Jini opeens naar binnen kwamen en schreeuwen... Dat kan gewoon niet... Maar wat helemaal niet kan is hun verslaan... Wij zijn niet Angel en Jini... Wij zijn geen Seungri..." zei ik en Iky stond op. 

"Don't say that... You're stronger then you thought. (Zeg dat niet... Je bent sterker dan je dacht...)" zei hij tegen mij. 

Ik ging weer zitten en keek iedereen weer aan. 

Yoongi zag er boos uit... Jin was verdrietig. Taehyung en Jimin weten niet wat ze moeten doen... Namjoon probeert iets te vinden... Jungkook en Jae maken zich zorgen over mij... JB is alleen aan het denken over Angel. Hoseok was aan het praten samen met Ailee en Ha-eun...

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu