Hello peeps... Um... Ik wou zeggen dat ik ging kijken naar de aantal reads die ik heb... En dat zijn er best wel weinig... Dus heb ik besloten om Such a good Boy korter te maken dan de vorige keer... Het gaat sowieso hoger dan 50 chapters... Maar niet meer dan 100 chapters... Het is dan beter dat ik een andere boek ga schrijven dan het zelfde... Ik hoop dat jullie het begrijpen😊 Nu nog veel lees plezier❤
Y/n POV
Het was alweer de volgende dag... En dat betekent dat Jini, Angel en Hyuna terug komen...
Iedereen was aan het slapen... Ik stond heel rustig op zodat niemand mij kon horen.
"Waar ga jij heen?" Vroeg Taeyang aan mij. Ik stond stil en ging me niet om draaien. Meestal doe ik dat wel... Maar ik moest me echt voorbereiden voor hun.
"Taeyang... Ik moet me klaar maken voor Jini, Angel en Hyuna... Ze komen vandaan... en ik moet ze tegen houden." zei ik en wou de deur openen tot dat hij mij stopte.
"Je kan het niet in je eentje... Je moet met een groep gaan... Je kan dit niet in je eentje Y/n... laten we de andere wakker maken en samen vechten..." ik schud mijn hoofd heen en weer en liep terug naar huis.
De deur stond open en ik liep heel snel naar binnen. Ik ging overal kijken of er wat weg was. Maar er was helemaal niks van de woonkamer weg. Ik liep naar mijn slaapkamer en zag dat alles op z'n kop lag...
Ik rende naar mijn nachtkastje en keek of mijn foto er was... Maar nee... mijn foto was weg... mijn foto samen met Jungkook is weg... En alles wat ik gekregen had van hem is ook weg...
Ik rende daarna snel naar Yoongi's kamer en keek of alles nog okay was... En ja... alles was nog okay... niks is gebeurt in de woonkamer en in zijn kamer... maar mijn kamer is wel de slachtoffer geworden...
Ik liep snel naar beneden en ging snel even alles controleren... Daarna deed ik de deur weer achter mij dicht en liep ik weer terug naar het ziekenhuis... Want ik weet nu zeker dat Angel Seungri gevonden heeft...
Wanneer ik aangekomen was bij het ziekenhuis rende ik snel weer naar Yoongi's kamer. Iedereen was wakker en de dokter was er ook bij. "Waar was je geweest?" vroeg Yoongi aan mij.
"Ik heb slecht nieuws nu... Angel weet waar Seungri is... Ze heeft mijn hele kamer op z'n kop gezet en ze heeft alles van Jungkook mee genomen..." zei ik zonder dat ik in de gaten had dat Jungkook in shock was.
"Jungkook's spullen? Wat is daar erg aan dan?" vroeg Jin aan mij. Ik liep rustig naar hem toe en ging diep in zijn ogen kijken. "Daar stond waar Seungri is... Dat was niet mijn plan... maar de plan van Yoongi..." zei ik tegen Jin heel serieus.
"Maar wat wil je nu doen dan?" vroeg Jimin aan mij. Ik keek iedereen heel serieus aan... Ook al was ik het enigste meisje... "Ik wil dat we ze allemaal gaan pakken... we moeten ze opsluiten... en dat moeten we samen doen... Ik heb jullie hulp nodig..." zei ik tegen hun.
Ik keek iedereen aan. Ze keken elkaar eerst aan heel serieus. Maar al snel knikte ze naar mij. Ik kreeg een big smile op mijn gezicht en wou eigenlijk iedereen knuffelen maar dat gaat natuurlijk niet, omdat we met heel veel mensen zijn.
"Ik doe ook mee..." zei de dokter tegen ons. Ik keek hem aan... "Weet je zeker dat je het kan?" vroeg ik aan hem en hij knikte terug naar mij. Dus ik knikte ook terug.
Wanneer Yoongi ontslagen werd van het ziekenhuis gingen we snel naar school toe waar niemand komt. We gingen niet naar onze huis, omdat we bang zijn dat ze een microfoon in ons huis hebben gestopt.
Jungkook en Iky deden snel de deur op slot. We gingen in een cirkel zitten zo dat iedereen elkaar kon zien. "Okay... we moeten eerst twee tallen maken... Jin jij gaat met de dokter... Jimin jij gaat met Taehyung. Ha-eun... jij gaat samen met Namjoon. Jennie jij gaat met Taeyang en Hoseok. Jae jij gaat samen met Iky... Yoongi jij kan je beter aan sluiten bij Ha-eun en Namjoon... Jungkook jij gaat met mij..." zei ik even heel snel.
JE LEEST
Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓
FanfictionVervolg van Such a Good Boy zelf! Gaan sowieso heel veel dingen gebeuren en er komen andere karakters er in😏 hebben jullie er nu al zin in? Schrijvers: GG