Chapter 12

208 16 19
                                    

Okay, Ik moet wat vertellen tegen jullie. Deze week is de laatste upload week voor nu want ik moet me eerst focussen op mijn examen. En dat duurt echt tot eind mei... Maar in de 2 weken vakantie ga ik alleen 2 keer uploaden want ik moet ook weer leren voor mijn examen. Dus ik hoop dat jullie het begrijpen. Morgen heb ik een lange dag achter mijn rug dus upload ik nu. Vrijdag is de laatste upload voor nu en dan wens ik jullie nog een fijne lees plezier :)

Y/n POV

"Seungri..."

Vroeg ik aan hem heel bang.

Hij kwam dichterbij lopen. Ik duwde Ailee achter mij...

"Je weet gelukkig mijn naam nog... Ik was de vorige keer nog niet klaar met jou... Ik heb van alles geprobeerd om naar jou te gaan... En het is me gelukt..." Zei hij en hield mijn kin vast.

Ik sloeg zijn hand weg...

"Ailee... Ga weg hier en haal haar..." Zei ik tegen haar.

Ze begon weg te rennen ik keek heel even in mijn tas en zag mijn telefoon niet er in liggen...

Shit...

Seungri kwam dichterbij mij... En ik voelde opeens een muur achter me...

"Je kan nergens heen Y/n... Niemand kan je helpen..." Zei hij.

Ik moest er van lachen en gooide mijn jas neer.

Hij keek me heel raar aan en wist niet wat ik aan het doen was...

"Weet je zeker dat je Y/n hebt?" Vroeg ik aan hem.

Hij keek me aan... Heel erg bang...

Hij liep naar achter terwijl ik naar voren liep.

"Je weet wie ik ben? Zeg mijn naam."  Zie ik tegen hem.

"Angel..." Zei hij heel zachtjes.

En ik begon te lachen.

"That's right... Je kent mij nog..." Zei ik terwijl ik zijn shirt vast pakte...

Ik hoorde opeens politie serene. Ik keek naar voren en zag daar Angel staan...

"Shit..." Zei ik zachtjes.

Seungri keek naar achter en zag Angel daar staan.

Hij keek de hele tijd naar mij en naar Angel... Hij kon het niet geloven...

"Wie is de echte Y/n?!" Vroeg hij aan ons twee.

Ik ging naast Angel staan en knipoogde naar haar.

"Ik ben Angel..." Zeiden we tegelijkertijd.

Seungri stond op en rende weg.

Ik moest heel hard lachen.

"Wie heeft je gebeld?" Vroeg ik aan haar.

Ze pakte haar telefoon en liet zien dat Taehyung had gebeld.

Ik knikte naar haar... En knuffelde haar stevig.

"Maak je geen zorgen... We vangen die gozer wel." Zei ze met zelfvertrouwen.

Ze liep weg en ging achter hem aan. Ik liep weer naar binnen en ging kijken of alles okay was...

"Jini gaat het?!" Vroeg ik aan haar en ze knikte gelukkig.

Ik hielp haar met opstaan en liet haar zitten op een stoel.

"Ben jij okay?" Vroeg ze aan mij terwijl ze naar me keek of ik pijn had.

Ik schud mijn hoofd en ging naast haar zitten.

"Waar was jij na deze 3 jaar!" Vroeg ik schreeuwend aan haar.

Ze begon te lachen.

"Ik was bij hem... Als ik niet mee ging deed hij jou pijn..." Zei ze en ik knikte.

De deur ging snel open en zag daar Jungkook.

Hij rende naar mij toe en keek naar mijn lichaam.

"Heb je pijn?! Wie was het?! Hey Jini..." Zei Jungkook heel bezorgd.

Ik gaf hem een kus op zijn wang.

"Ik heb helemaal niks... Ailee heb jij pijn?" Vroeg ik aan haar en ze schud gelukkig haar hoofd.

"Zijn we nog steeds in gevaar?" Vroeg Ha-eun aan Jini.

Ze knikte en pakte haar telefoon er bij.

"Okay zie je deze stip? Daar is Seungri nu... Vraag maar niet waarom ik dat heb... Ik moest me verstoppen voor hem..." Zei ze en we knikte allemaal.

"Maar als Y/n nu in gevaar zit... Wat moeten we dan doen?" Vroeg Jungkook.

Jini keek mij aan...

"We moeten jou trainen Y/n..."

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu