Chapter 18

195 9 2
                                    

Hallo mensen. Ik ben Cateline en ik ben een vriendin van Gebby. Ik zet dit maar vandaag online, want morgen ben ik niet thuis en heb ik ook geen internet. Dus geniet er van en als je vragen heb, stel ze gewoon, want ik ga ze niet beantwoorden maar de schrijfster zelf wel. Tenminste als ze online is en tijd heeft. Nou GENIET! 

Y/n POV

"Ik heb je weer gevonden mijn prinses..." Hoorde ik Eun Woo tegen mij zeggen.

Namjoon keek mij ook heel raar aan... Maar ik keek gewoon naar Eun Woo toe.

"Wat wil je nu van mij?" Vroeg ik aan hem heel aardig.

Hij begon te glimlachen en kwam dichterbij staan.

"Uhm... Je weet vast dat ik haar ex bent... Daarom doe je zo tegen mij... Maak helemaal niet uit hoor! Ik steel je hart heel snel..."

Hij kwam nog dichterbij staan en knipoogde naar mij.

Daarna liep hij meteen weg en ging pauze houden met zijn vrienden.

∆∆∆∆∆

Wanneer we buiten waren gingen we op een bankje zitten.

Namjoon keek mij de hele tijd aan.

"Hebben jullie weer ruzie?" Vroeg Namjoon.

Ik knikte naar hem en deed net alsof het niet pijn doet.

"Ik zie dat je wilt huilen Y/n..."

Wanneer Namjoon dat zei kwam de waterval al vallen over mijn wangen.

Ik voelde opeens iemand mijn schouders tikken.

Ik draaide mijn lichaam om en zag dat Jungkook achter mij stond.

"Hyung... Y/n... Het is niet..." Hij probeerde zijn zin af te maken tot dat Hyuna opeens zijn naam riep en naar hem toe rende...

"Oppa! Laten we samen koffie drinken bij de café!" Zei Hyuna tegen Jungkook terwijl hij de hele tijd naar mij staarde.

Ik veegde mijn tranen weg en stond op.

"De café is gesloten... Ze is weg... Naar het ziekenhuis door omstandigheden..." Zei ik aardig tegen haar.

Het enige wat zij deed was knikken en heel vies naar mij kijken.

Ik pakte mijn tas en boog naar Namjoon toe.

"Namjoon... Ik moet gaan... Ik voel me niet zo goed en ik ga naar het ziekenhuis voor een vriendin van mij... Kom je zo langs mijn huis?" Vroeg ik aan hem en hij knikte zachtjes.

Ik glimlachte naar hem en liep weg onderweg naar het ziekenhuis.

Ik vroeg nog aan Yoongi of hij mij ziek ging melden. En ik heb Jae ook ge appt dat hij zometeen gewoon naar mijn huis kan gaan.

∆∆∆∆∆

Wanneer ik bij het ziekenhuis ben aangekomen zocht ik meteen de kamer van Ailee.

Ha-eun had mij al ge appt welke afdeling en kamer ze heeft.

Ik klopte op de deur en deed de deur open.

"Hallo?" Vroeg ik... Maar de kamer was leeg.

Ik keek naar het bed en zag Ailee daar niet liggen... Maar haar naam staat wel op het bed.

Ik ging om me heen weer kijken. 

Ik hoorde opeens de deur open gaan van de badkamer.

Ik liep daar heen en deed de deur iets wijder open.

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu