Chapter 52

135 10 15
                                    

Omdat dit de laatste chapter is... Ga ik afscheid nemen van Such a good boy... De eerste seizoen was echt goed gegaan en ik was er trots op🙂 nog steeds lezen mensen het en ik ben erg dankbaar voor jullie. Ik heb heel veel hulp gekregen van vrienden van mij toen ik klein beetje problemen had... Ik kon niet zelf schrijven omdat ik echt heel veel dingen in mijn hoofd had... Dus ik wil hun ook heel erg bedanken! Ik ben trots op wat ik bereikt heb met jullie allemaal... En nu maar het einde lezen... Van Such A Good Boy...

"Welkom! Wie is de gelukkige die gaat trouwen?" Ik stak mijn hand op en de man kwam meteen naar mij toe. Hij bekeek mij heel goed en liep weer snel weg. Angel en ik liepen achter hem aan... "Ik heb een paar jurken voor jou figuur! En die gaan echt heel erg mooi staan!" Zei de man... Ik keek naar Angel heel bang maar zij duwde me naar die man toe.

"Nou welke vind je het mooist?" Vroeg de man aan mij. Ik keek naar de jurken en zag 1 jurk die ik al jaren wou hebben als ik ga trouwen. "Die..." Ik wees naar die jurk en die man kreeg een lach op zijn gezicht. "Hele goeie keuze!!! Die had ik ook in mijn gedachten! assistent! Help haar met om kleden!!!" Er kwamen meisjes naar mij toe om me te helpen met het jurk aan doen...

Wanneer ik de jurk aan had... Liep ik naar buiten waar Angel op mij wachtte... "En?" Vroeg ik aan haar. Haar mond stond open... Ik denk dat ze het ook heel mooi vind..  "Ik vind het prachtig! Deze moet je echt hebben!" Ik glimlachte en knikte naar haar. Ik keek naar de man en zei dat ik deze jurk wou hebben... De man was ook heel erg blij... Angel betaalde voor mijn jurk... "Wanneer jij gaat trouwen... Ga ik jou jurk betalen.." zei ik terug tegen haar en ze begon te knikken.

Even later gingen we kijken voor hakken... Ook al draag ik ze niet echt heel vaak... Maar ja het is een trouwerij... "Wat denk je van deze?" Vroeg Angel aan mij... "Te hoog voor mij..." Zei ik terug. Ik ging ook kijken voor hakken en zag gewoon de perfecte hak... "Wat denk je van deze?" Vroeg ik aan Angel en ze was er meteen mee eens. Ze kocht dat ook voor mij... Ik wist niet wat ik moest zeggen... Maar ik kon het zelf ook wel betalen eigenlijk...

"Misschien moeten we Yoongi even bellen..." Zei Angel en ik was er mee eens. Ze ging Yoongi heel snel bellen... Tot dat ik opeens een bekende stem hoorde... "Heb je me gemist?" Ik draaide me om... En zag Seungri voor me staan opeens... "Wat moet je hier? Moet jij niet bij de politie zijn?" Vroeg ik aan hem... Nog heel kalm... Hij begon te lachen en kwam dichterbij...

"Ik ben los gelaten... Door mijn advocaat..." Hij probeerde me aan te raken maar ik vloerde hem heel snel op de grond. "Als jij mijn toekomst verpest... Ik bedoel... Van mijn zusje... Dan ben je echt dead meat... Van mij... En mijn vriendje JB... Denk maar goed na... Seungri..." Hij schreeuwde van pijn... Maar geloofde mij niet meer dat ik Angel was... Wat heel jammer is... "Ik weet dat jij het bent Y/n... Ik herken je geur nog... Maar je bent nog niet van mij af..." Zei hij en stond op.

Hij liep weg en toen kwam Angel weer terug naar mij. "Hey Yoongi wacht nu op ons. Hey? Wat is er?" Vroeg ze bezorgd. Ik schud mijn hoofd. "Er is niks... Ik dacht dat ik iemand zag die ik niet mag... Maar het was vals alarm..." Loog ik tegen haar... Maar ze geloofde het... Gelukkig...

We liepen naar Yoongi's auto... "Wat hebben jullie gekocht?" Vroeg hij aan ons. "Trouw jurk en hakken... That's it..." Zei Angel heel blij... Yoongi zag er niet echt blij uit... "Zonder mij?!" Angel en ik begonnen hard te lachen.

~~~~~

2 weken later... Trouw dag...

Het was eindelijk de dag wanneer ik ga trouwen met de jongen waar ik jaren op ben... Ik heb hem echt 2 weken gewoon niet gezien... Maar dat deed ik expres... Zodat ik me klaar kon maken voor deze dag... Angel ging helpen met mijn haar... En Jennie hielp mij met de make up... "Je ziet er echt prachtig uit..." Zei Jennie tegen mij. We hoorde de deur opeens open gaan...

"Mag ik naar binnen?" Angel deed de deur open en ik zag Taehyung daar staan. Ik glimlachte naar hem en hij liep naar binnen. Angel en Jennie liepen de kamer uit en liet ons alleen... "Je ziet er echt prachtig uit..." Zei hij tegen mij... Ik lachte naar hem... "Thanks Taehyung... Jij ziet er ook goed uit..." Zei ik terug. Hij begon klein beetje rood te worden... "Ik weet zeker dat Jungkook en jij heel gelukkig gaan leven..." Taehyung begon te huilen... Ik gaf hem maar een knuffel.

"Heel veel meiden wachten op je Taehyung... Ze wachten tot dat jij van hun houden... En er is 1 meisje die helemaal perfect is... Ze wacht al heel lang op je..." Hij keek raar naar mij en weet niet over wie ik het heb... Maar daar komt hij zelf wel achter... De deur ging open en Angel zei dat het tijd was... Ik wist niet wat ik moest doen... En strest me helemaal dood... "Calm down Y/n... Jungkook word je man..." Zei Taehyung tegen mij... "Taehyung... Ik hou van je... Like a friend... Ik moest dat even zeggen..." Zei ik en liep naar Angel toe...

En toen hoorde ik muziek... Iedereen zat daar en draaide naar mij toe... Ik zag Jungkook daar al staan met zijn Mooie glimlach... Yoongi liep naar mij toe... Het moest eigenlijk mijn vader zijn... Maar die is er jammer genoeg niet meer... Ik liep samen met Yoongi naar voren... Iedereen was al aan het huilen... Ik hoorde allemaal mooie complimenten van mensen over mijn jurk en hoe ik er uit zie... "Je bent prachtig..." Zei Yoongi nog tegen mij... Ik kreeg weer bredere lach op mijn gezicht...

Ik stopte met lopen samen met Yoongi... Jungkook liep naar mij en hielp me met lopen... Ik kon eigenlijk niet in zijn ogen kijken... Want die waren prachtig... Alles aan hem is prachtig... Iedereen begon te zitten... "Okay... Zal ik maar beginnen-" zei de man maar opeens hoorde we iemand schreeuwen... En ik wist meteen wie... "Sorry hoor! Maar dit gaat niet door!" Schreeuwde Seungri naar ons toe... Ik rolde met mijn ogen... "Wil je heel even wachten Jungkook?..." Hij keek me raar aan... Ik liep naar Seungri toe... Angel gaf mij een pan... "Sorry Seungri... Jij mag mijn moment niet verpesten!" Ik sloeg met de pan tegen zijn achter hoofd... En hij viel flauw...

Ik gaf de pan weer terug aan Angel... En liep weer terug naar Jungkook... "En daarom word jij mijn vrouw vandaag..." Zei hij heel trots... Ik begon te lachen...

Na dat de man zijn lange verhaal heeft verteld... Zei hij eindelijk... "Jeon Jungkook en Jeon Y/n... Ik verklaar jullie nu tot man en vrouw... Je mag de bruid kussen" Jungkook kreeg een brede lach op zijn gezicht en kuste mij met passie. Iedereen was aan het juichen...

Ik keek naar Jungkook... You're still... Such a good Boy...

~~~~~

Mijn leven kan niet meer verpest worden door mensen... Ik heb mijn liefde van mijn leven naast me en we blijven voor altijd samen...

We houden super veel van elkaar en laten elkaar nooit meer los... Soms wel ruzies... Maar die lossen we snel weer op...

Iedereen krijg wel de liefde van zijn of haar leven... Alleen je moet wachten tot de ware... Net als mij...

Jungkook is mijn ware man... En zo blijft het ook... Ik hou super veel van hem... En blijf bij hem...

No matter what... We will stay together... Forever... And ever...

THE END

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu