Chapter 13

206 15 17
                                    

Vandaag laatste upload voor mijn examen😉 Het kan zijn dat iemand anders upload voor mij... Maar is een klein kans. Veel lees plezier 😊😋

Y/n POV

Het was al 10 uur in de avond en ik was nog steeds aan het trainen samen met Jini.

Jungkook, Taehyung en Yoongi waren de hele tijd naar mij aan het kijken hoe ik aan het trainen was. 

"Kom op Y/n! Je moet door gaan!" schreeuwde Jini naar mij. 

Ik probeerde me te concentreren op wat ik deed... Maar ik dacht de hele tijd aan iets anders... 

Aan Jungkook... 

"Concentreer je Y/n!" schreeuwde Jini weer naar mij.

Ik keek haar aan en ging verder trainen...

Mijn hele lichaam deed heel veel pijn...

Jini heeft me overal geslagen... en ik kon het gewoon niet ontwijken... 

"Okay! genoeg voor vandaag!" zei Yoongi tegen Jini en liep naar me toe. 

Ik viel op de grond en had helemaal geen energie meer. 

"Gaat het?" vroeg Yoongi aan mij en ik knikte lichtjes. 

"Je moet harder werken. Je moet proberen om je zelf te verdedigen Y/n net als je zus. Neem haar als voorbeeld... Ze is sterk en vertrouwd wat ze doet! Misschien moet je dat ook doen..." 

Ik keek Jini aan en stond op. 

Ik boog voor haar... 

"Het spijt me. Ik kan niet zo zijn net als mijn zus. Ik ben wel een tweeling... maar ik ben anders dan haar..." zei ik tegen haar. 

Ze glimlachte als een duivel naar mij. 

"Vertrouw op je zelf... Je kan het van zelf dan..." zei Jini en ze liep weg. 

Jungkook keek mij aan en ik zag dat hij bezorgd was. 

"Ben je okay? Je hebt vast overal pijn..." zei hij. 

Ik glimlachte naar hem en schud mijn hoofd. 

"Maak je maar geen zorgen over mij. Het komt goed." zei ik tegen hem. 

Yoongi tilde mij opeens op.

"Ik breng je wel naar huis... Jullie twee kunnen zelf naar huis toch?" vroeg hij aan hun en ze knikten allebei.

Wanneer we thuis waren had ik een gevoel dat ik niet veilig was...

Ik was niet het enigste die dat gevoel had... Yoongi had het ook. 

Yoongi deed de lichten aan... en zagen niemand in het huis...

"Oppa, ik heb zo'n gevoel dat we niet veilig zijn hier..." zei ik maar snel tegen hem. 

Hij keek me aan en knikte ook.

"Ik heb ook zo'n gevoel..." zei hij en ging voorzichtig lopen naar boven. 

We gingen eerst naar mijn slaapkamer...

We legde onze oren op de deur en ging luisteren of er iemand er in was. 

Ik hoorde niks... en deed de deur open...

"Niemand..." zei ik tegen Yoongi. 

Hij kwam naar binnen en zag ook niemand in mijn kamer. 

"Okay, ga maar rusten... tot morgen lief zusje van mij..." zei hij en gaf een kusje op mijn voorhoofd. 

Ik deed de deur dicht en ging maar op mijn bed liggen. 

Ik hoorde opeens toch wel geluid uit mijn kast. 

Ik pakte de knuppel naast mij en liep naar mijn kast. 

Ik deed het voorzichtig open...

Maar werd opeens in de kast mee getrokken en mijn mond werd door zijn handen dicht geduwd. 

Ik probeerde te gillen en te schreeuwen voor mijn leven... 

"Als je nog 1 keer gilt vermoord ik je hier in je eigen huis!" zei de jongen tegen mij...

Het was niet de stem van Seungri... maar van iemand anders... die ik helemaal niet ken. 

Ik probeerde los te komen maar het lukte niet echt. 

Mijn raam ging opeens open. 

"Y/n? ben je al thuis?" 

vroeg een jongen aan mij... 

Zijn stem herken ik als duizenden...

Het was natuurlijk.... 

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu