Letter from Y/n...

124 9 10
                                    

Haii iedereen!

Het is al 3 jaar later... En ik ben nog steeds heel gelukkig met Jungkook hier in Busan...

Onze kinderen zijn nog steeds een baby... Maar ze spelen al met andere kinderen hier in de buurt!

Natuurlijk hebben we nog contact met de andere: BTS, Angel, JB, Ha-eun, Ailee en natuurlijk Jae.

Niemand heeft ons nog lastig gevallen... Zelfs Seungri niet! Ik was echt blij er mee!

Onze kinderen vinden het leuk om te gaan rennen... Ook al vallen ze... Ze huilen niet.

Jungkook en ik zijn heel bezorgd om hun... Maar de dokter zei dat het hun periode was...

We moesten samen goed opletten op onze kinderen. Want we hebben meteen er 2...

Allebei jongens en ze lijken heel erg op elkaar... Ze lijken meer op hun vader. 😂

Yoongi komt heel soms op bezoek... Want het is ver reizen van af zijn huis daar.

Wanneer hij onze kinderen ziet dan word hij meteen blij! Hij speelt altijd met ze als hij er is.

Dan heb ik tenminste rust en kan ik doen wat ik wil doen... Want op kinderen passen is echt moeilijk..

Yoongi heeft besloten dat hij maar alleen gaat wonen... Hij wilt geen vrouw hebben...

Voor zich zelf zorgen vind hij al moeilijk... Wat als hij een vrouw krijgt...

Ik ben super trots op hem hoor... Wat hij allemaal heeft gedaan voor mij... Ik hou zo veel van hem!

Maar ja... Als ik dat hard op zegt word Jungkook weer jaloers en vraagt hij van wie ik zo veel van hou...

De kids vinden het leuk om ook heel BTS te zien... Ze klimmen op hun ruggen en geven kusjes op hun wangen.

Voor al bij Taehyung vinden ze het leuk... Ze trekken aan zijn oren en zo besturen ze hem.

Als Angel en JB hier samen zijn... Knijpen ze alleen aan hun wangen wat ze niet leuk vinden.

Ze schreeuwen en gillen dan de hele tijd en Jungkook en ik dragen ze dan om te troosten...

Ha-eun en Ailee zijn de oppassers geworden voor hun... Jungkook en ik hebben natuurlijk werk...

De twee jongens vinden Ha-eun en Ailee heel leuk... Joonmin vind Ha-eun leuk en Woobin vind Ailee leuk.

Wanneer we alleen met z'n vieren zijn... Zijn we alleen maar aan het lachen...

We zijn heel blij met wat we hebben nu... En hopen dat niemand het gaat verpesten meer...

Nu moet ik gaan... De deur bel gaat... Wie moet dat zijn?

XXX Jeon Y/N

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu