Het kan zijn dat ik vrijdag, maandag, woensdag en dan weer vrijdag niet upload omdat ik me klaar moet maken voor om naar Korea te gaan... En dat zijn best wel veel dingen dus alvast sorry daarvoor. Voor de mensen die ook op YouTube Fanfiction lezen... Ik heb daar ook een nieuwe Fanfiction gedropt. Het is alleen wel Engels... En ik zag dat ik een paar fouten heb gemaakt met grammatica maar dat boeit mij voor even niet😂😑 Ik zet episode 1 er op hier als jullie het willen lezen... Kunnen jullie dat doen na dat je deze chapter hebt gelezen! Nou nu nog veel plezier met lezen😊
Y/n POV
"Y/n... Wil je met mij trouwen?" Vroeg Jungkook aan mij... Ik keek naar zijn ogen en zag dat hij het echt meende... Mijn tranen kwamen eindelijk uit mijn ogen... Ik moest lachen... "Tuurlijk wil ik met je trouwen Jungkook!" schreeuwde ik hard op. Hij keek heel blij en pakte de ring uit het bakje... Hij deed de andere ring af... en deed de nieuwe ring om mijn ringvinger heen... Daarna stond hij meteen op en tilde hij mij op en draaide we samen rondjes. Ik was zo gelukkig... En Jungkook natuurlijk ook heel erg...
"GEFELICITEERD!!!" iedereen kwam uit hun verstop plek... Ik schrok me helemaal dood... Maar was blij dat iedereen hier was... "Y/n!!!!" schreeuwde Jennie naar mij en knuffelde mij stevig. "Gefeliciteerd girl!!! Wees blij... want je hebt echt een knappe jongen gefixt gurllll!!!" Ik moest van haar lachen en keek naar Taeyang. "Lekker bezig nichtje van me..." Ik glimlachte... "Jij ook met Jennie..." zei ik terug en hij bloosde... Ik moest er van lachen... Iedereen ging Jungkook en mij feliciteren...
Ik was zo blij... Ik was echt nooit zo blij geweest... Ik keek naar de lucht... "Mam... Pap... zien jullie het ook? Hebben jullie het gehoord? Ik ga trouwen met de Jongen waar ik echt van hou... Jullie hebben hem natuurlijk al is een keer gezien... Maar toen was hij nog niet mijn vriendje... Jullie zijn er toch wel mee eens he? Hij maakt mij gelukkig Mam..." Zei ik tegen de sterren... Yoongi kwam naast me staan. "Mijn kleine zusje word groot... Zelfs groter dan mij... Ik ben heel blij voor je..." zei Hij tegen mij...
Ik knikte naar hem... Hij legde zijn arm om mijn schouders heen... "Omdat papa er niet is... Loop ik samen met jou... Papa en mama zouden echt trots op je zijn Y/n..." zei hij... Ik knikte maar en huilde maar verder... Iedereen was nog aan het feesten... Jimin zag er blij uit... samen met Taehyung... Namjoon is nog steeds niet van de feestjes... samen met Yoongi... Hoseok gaat helemaal uit zijn dak wat heel schattig is... Jin dans als een gek op de dans vloer. JB danst natuurlijk samen met mijn tweeling... Taeyang danst samen met Jennie...
Ha-eun is Jin aan het uitlachen samen met Ailee... De enigste mensen die ik mis zijn... Iky en Jae... Ik heb een soort van ruzie samen met Jae... En ik heb geen contact meer met Iky... hij is vast weer terug naar Indonesië waar hij vandaan komt... Ik voelde opeens een getik op mijn schouders. Ik draaide me om en zag Eun Woo daar staan. "Gefeliciteerd..." zei hij en gaf een knuffel. Hij kwam naast mij zitten. "Thanks... Je bent hier ook voor uitgenodigd?" vroeg ik aan hem... Hij knikte alleen...
"Soort van..." zei hij terug. Ik knikte en keek naar de jongens. "Ik was de jongen voor je deur en die je mee genomen hebt..." zei hij er achter. Ik moest er van lachen en ging ook helemaal stuk. "Jij kan echt slecht rijden..." zei ik terug. Hij keek klein beetje boos maar daarna ging hij weer lachen. Waarop ik ook moest lachen.
~~~~~
Na een paar uur gefeest te hebben gingen we weer naar huis toe. Ik ging natuurlijk samen met Yoongi naar huis... Ik ging rustig de trap weer op en liep naar mijn kamer... Ik ging op mijn bed liggen en pakte een foto van mijn ouders... "Jullie zijn wel trots toch?" vroeg ik aan hun... Ze blijven maar lachen en bewogen niet... "Ik mis jullie..." zei ik en legde de foto weer weg... Ik ging onder mijn dekens liggen en keek de hele tijd naar mijn plafond die wit is...
~~~~~
Ik werd wakker en ging me snel omkleden. Ik wou vandaag gaan werken want het is sowieso druk bij het café... Ik liep weer rustig de trap af en begroette Yoongi. "Hi oppa! Ik ga werken! Ik zie je in de avond okayy?!" Zei ik en liep de deur uit. Yoongi zei helemaal niks terug... Maar dat deed ik expres want ik weet dat hij mij zou stoppen. Onderweg naar de café was ik een liedje aan het luisteren... Maar opeens werd ik gebeld door Taehyung.
"Ik heb gehoord dat je gaat werken vandaag..." Zei hij heel serieus... Ik moest er van lachen. "Maar je geen zorgen... Komt goed. Ik wil gewoon Ha-eun helpen." Zei ik tegen hem. "Okay, pas op voor die man." Zei hij tegen mij. Ik keek vreemd naar voren en de man bokste tegen mij aan. Ik werd naar achteren geduwd maar werd opgevangen... "Taehyung-ah..." Zei ik tegen hem en hij ging me weer recht op zetten. "Ik zei al pas op... Laten we naar de café gaan..." Zei hij en ik knikte naar hem.
Ik was zo dankbaar voor hem... "Thanks Taehyung... Voor het opvangen van mij..." Zei ik en ik zag hem lachen. "Ga je voor mij koffie maken?"vroeg hij. Ik keek hem aan en hij had natuurlijk zijn puppy ogen... "Okay... Ik maak koffie voor je... Omdat je mij geholpen hebt..." Zei ik en we liepen samen naar binnen. Ik begroette Ha-eun heel snel en ging de koffie maken voor de bestellingen. Ik zag dat Ha-eun heel dankbaar was. Ailee was er vandaag niet... Ik weet niet waarom maar ze is er niet...
Na al die bestellingen ging ik koffie maken voor Taehyung... Hij was rustig aan het wachten... "Hier is je koffie Taehyung... Sorry dat het lang deed..." Zei ik en hij kreeg nog steeds een glimlach op zijn gezicht. "Ik wacht altijd..." Zei hij en ik knikte. Ik liep weer terug naar Ha-eun en ging haar helpen schoonmaken. "Gratis?" Vroeg ze aan mij en ik knikte naar haar. "Ik ben blij dat je er bent... Ailee Kon niet komen omdat haar moeder ziek is..."
Ik knikte langzaam en ging de afwas doen... Een uur later kwam Taehyung naar me toe. "De koffie was lekker Y/n... Thanks..." Ik glimlachte naar hem en zwaaide. "Ik denk dat hij nog steeds op je is Y/n..." Zei Ha-eun tegen mij. Ik keek haar aan en schud mijn hoofd heen en weer. "Tuurlijk niet... Hij weet nu toch al dat ik binnen kort ga trouwen met Jungkook..." Ha-eun keek weg wanneer ik dat zei... Ik wist niet waarom maar ging verder afwassen...
Het was 8 uur in de avond. Ha-eun en ik gingen alvast schoonmaken van alles. Maar opeens hoorde we de deur open gaan.. we keken samen naar de deur die open ging en zagen een jongen daar staan... Met een mes in zijn hand... Waar bloed op zat...
"We zijn gesloten..."
JE LEEST
Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓
FanfictionVervolg van Such a Good Boy zelf! Gaan sowieso heel veel dingen gebeuren en er komen andere karakters er in😏 hebben jullie er nu al zin in? Schrijvers: GG