Okay op dit moment is het 01:08... En ik ga uploaden want vandaag ga ik heel veel dingen doen... Ik moet leren, dit verhaal verder schrijven... En huiswerk maken... And btw... Dionysus... It killed me...
Y/n POV
1 September
Vandaag was de dag van het bal... Maar eerst moeten we naar school natuurlijk voor dat we daar heen gaan...
Jungkook en Ik hebben elkaar nooit meer gesproken na wat er allemaal gebeurt was in de winkelcentrum...
De deurbel ging en ik wist dat het Jae was dus ik liep snel naar de deur en zei gedag tegen Yoongi.
"Let's go to school..." zei hij tegen mij en ik knikte naar hem.
Onderweg naar school zagen we Iky ook lopen naar school.
We liepen nu met z'n drieën naar school...
Mijn telefoon ging af en ik keek wie het was...
Het was Ha-eun dus ik nam op.
"Hey, Ha-eun! Wat is er?" vroeg ik aan haar.
"Hey! Wanneer kom je weer werken? Want Ailee is voor een paar dagen weer weg..."
Ik keek de jongens aan en stopte heel even met lopen.
"Heb je nu hulp nodig?" vroeg ik aan haar.
Ze zei ja... Ik zei weer gedag en hing op.
"Jongens... Ik ga niet naar school vandaag... Ik moet gaan werken..." zei ik tegen de jongens.
"Okay... We zeggen wel dat je ziek bent... Dan zien we je vanavond!" zei Jae heel enthousiast.
Ik liep richting de café van Ha-eun. Terwijl ik ging lopen luisterde ik naar muziek.
Ik opende de deur van de café en rende meteen naar de kassa.
"Ga jij maar weer de koffie maken... Ik doe de bestellingen wel..." zei ik snel tegen haar.
Ik ging snel een staart in doen en ging maar snel aan de bak.
Heel veel klanten waren boos omdat Ha-eun het langzaam deed... Dus zei ik er maar wat van.
"Sorry voor het wachten... Maar mijn vriendin kan ook niet veel dingen tegelijkertijd doen. Ik weet niet als u dat kan... Maar als u het kan doen... Werk hier dan en help haar een handje."
De jongen keek mij nu boos aan maar dat boeide mij vrij weinig.
Ik had veel betere dingen te doen dan met hem gaan praten.
Wanneer iedereen geweest was ging ik haar helpen met het maken van al die Koffies.
"Heel erg bedankt Y/n... je hebt me echt gered... Als ik hier alleen was... Zou ik nu nog bezig zijn." Ik gaf haar een knuffel en liep even naar achter om een schort aan te doen.
"Geen probleem... Ik moest eigenlijk naar school... maar ik had er helemaal geen zin in..." zei ik tegen haar.
Ze knikte naar mij en hielp mij met het schoonmaken van alles.
"Wat is er dan?" vroeg ze heel nieuwsgierig.
"Ik heb het geëindigd... er is geen Y/n en Jungkook meer... We praten ook niet meer... We doen net alsof dat we elkaar helemaal niet kennen..." zei ik tegen haar.
Ze stopte met schoonmaken... en dat deed ik dus ook.
Ik keek voor me uit...
"Kom je ook naar het gala/ Ball?" vroeg ik aan haar.
JE LEEST
Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓
FanfictionVervolg van Such a Good Boy zelf! Gaan sowieso heel veel dingen gebeuren en er komen andere karakters er in😏 hebben jullie er nu al zin in? Schrijvers: GG