Nieuwe chapter! Ik ben nog steeds bezig met een einde bedenken... Maar ja ik weet nog steeds niks dus het kan zijn dat chapter 38 later komt dan verwacht... Veel leesplezier 😋
Y/n POV
"Hoe kan ik hem verslaan... Als ik zelf bijna niks kan...?" vroeg ik aan mezelf. Ik keek naar de grond en ging heel goed na denken... "Wat bedoel je?" hoorde ik opeens voor me... Ik keek langzaam naar voren en zag Jungkook en Yoongi opeens voor me staan... "Uhm... niks... maak je geen zorgen." zei ik tegen hun. Ik wou weer terug lopen naar de eetzaal maar Yoongi hield me tegen. "Y/n, we weten dat je liegt. Zeg het op." zei Yoongi tegen mij. Ik keek naar hem en Jungkook...
"Het was Jini... Ze kwam me waarschuwen voor Angel, Hyuna en Seungri... Ze gaan iets doen morgen... En ze zei dat ik ze kan stoppen... en zij gaat me erbij helpen... Maar ik kan niet zoveel dingen... dus ik ben bang dat ik weer ga falen en weer verlies van hem..." zei ik tegen hun. Yoongi kwam naar mij toe en hield mijn schouders vast. "Je bent niet alleen... Wij zijn er ook voor jou." zei Yoongi. Ik knikte naar hem en gaf hem een korte knuffel. "Laten we nu even genieten..." zei Jungkook tegen ons. Ik knikte en liep samen met hun weer terug naar de eet zaal. Ik ging weer zitten en keek de hele tijd het toetje aan. Iedereen was aan het lachen en ik was nog steeds aan het na te denken hoe ik Seungri kan stoppen... "Y/n lieverd is er iets?" vroeg de moeder van Jungkook aan mij. Ik keek haar aan en schud mijn hoofd heen en weer. "Ze is gewoon even niet lekker... Ik denk dat we eerder naar huis gaan... Het was een gezellige avond..." zei Yoongi tegen iedereen. We stonden op en wouden weg gaan. "Hey! wacht!" schreeuwde Jae naar ons. Yoongi en ik stopte met lopen en we draaide ons om. "Wat is er?" vroeg hij aan ons.
Ik zei helemaal niks... "Zeg tegen iedereen dat ze naar onze huis moeten gaan... Y/n, ik heb een plan... ik ga je alles vertellen..." zei Yoongi tegen mij. Ik knikte naar hem. Jae hield mijn pols vast. "Lach alsjeblieft..." zei hij tegen mij. Ik gaf hem een zwakke lach en liep samen met Yoongi weer naar huis. "Wat is je plan?" vroeg ik aan hem en hij ging alles aan mij vertellen wat hij in zijn gedachte had. "Weet je zeker dat het werkt?" vroeg ik aan hem. "Je moet mij vertrouwen... en vertrouw op Jungkook..." zei Yoongi tegen mij... Ik knikte naar hem...
Wanneer we thuis waren deed ik meteen de hakken uit want het was heel hinderlijk. Mijn telefoon ging opeens af en zag dat het Taeyang was. "Kunnen we komen?" vroeg hij aan mij. "Ja, jullie kunnen komen..." zei ik tegen hem en hing snel op... Er zijn hier camera's opgehangen... Jini had het mij verteld via app... Dus we zijn heel voorzichtig met alles. Wanneer de deurbel ging, ging Yoongi de deur openen. "Kom binnen" zei hij tegen iedereen. Jung-sik was er ook weer bij... en JB ook... "Zo... Wat is je plan?" vroeg Jimin aan Yoongi. Iedereen keek hem heel serieus aan.
"We gaan de zelfde tactiek doen. We gaan weer in de zelfde groepjes... Jungkook en Y/n... jullie gaan nu iets anders doen... Jullie gaan meteen om 10 uur in de ochtend daar heen... lopen... niet met de openbare vervoer. Zo weten jullie beter als jullie veilig zijn of niet... Wij gaan precies het zelfde doen... Wat we de vorige keer deden... Naar Namjoon's huis en daar de wapens halen. Begrepen?" vroeg Yoongi aan iedereen. Iedereen ging knikken. Ik keek Yoongi heel bang aan maar hij lachte naar mij... Ik moet hem geloven...
~~~~~
Wanneer het weer ochtend was gingen Jungkook en ik om 9 uur nog naar zijn huis. We gingen nog even met zijn ouders praten. "Mam... Pap... Als ik weer in het ziekenhuis beland... Willen jullie alsjeblieft niet komen?" vroeg Jungkook aan hun. Ik keek hem verbaast aan en zijn ouders ook. "Wat gaan jullie doen?! Weer gevaarlijke dingen?!" vroeg zijn moeder heel bezorgd. Ik hield de hand van zijn moeder vast. "Eommonim... Ik bescherm uw zoon met alles wat ik heb... Ik beloof het u..." zei ik tegen haar. Ze schud de hele tijd haar hoofd en kreeg tranen in haar ogen. "Ani, Jungkook-ah... bescherm Y/n goed okay? Jij bent de jongen hier Jungkook... alsjeblieft." zei zijn moeder. Ik keek Jungkook aan en hij was aan het knikken naar zijn moeder. Jungkook en ik stonden op en bogen naar zijn ouders toe. Zijn moeder stond op en liep naar mij toe. "Doe alsjeblieft niet gevaarlijk..." zei zijn moeder tegen mij... Ik knikte naar haar en liep naar de voordeur samen met Jungkook.
"Waar ga je heen!?" vroeg Jungkook aan mij. Ik negeerde hem en liep weg van hem. "Hey! We moeten bij elkaar blijven!" schreeuwde Jungkook naar mij. Ik draaide me om. "We moeten snel zijn... We gaan met deze auto hier." zei ik tegen hem en pakte de sleutels. "Maar we moesten lopen!" schreeuwde Jungkook naar mij. Ik liep naar de auto en ging er in zitten. Jungkook keek boos en ging naast me zitten. "Y/n, je hebt nog geen rijbewijs." zei Jungkook rustig. Ik pakte mijn portemonnee en liet mijn neppe rijbewijs zien. "Heb ik wel..." zei ik en ging de auto starten. Jungkook keek bang en ging snel zijn gordel om doen. "Wat is je plan?! Je gaat iets anders doen dan wat Yoongi zei!" schreeuwde Jungkook in mijn oren... Ik werd een klein beetje boos. "Kan je even je mond houden?! Ik ga je het zometeen uitleggen! Maar eerst..." Ik keek naar boven en Jungkook zag het ook. Hij pakte het en ging het uit de auto gooien. "Wat was dat?" vroeg Jungkook aan mij.
"Dat was een microfoon. Ze luisterde ons af... Yoongi en ik hebben een plan... Maar je moet naar mij luisteren... Help mij niet... en bescherm mij niet..." zei ik tegen hem. Ik wou de auto parkeren maar ik zag al snel Jini daar lopen. "Jungkook buk..." zei ik snel. Ik ging verder rijden en hopen dat ze ons niet zag... "Okay... ik ga wel hier parkeren..." zei ik en parkeerde de auto. We stapte snel de auto uit en gingen snel lopen naar het gebouw van Seungri. "Waarom moest ik bukken?" vroeg Hij aan mij. Ik keek hem even aan. "Angel, Jini en Hyuna zijn onderweg naar Namjoon's huis..." zei ik tegen hem en hij kreeg grote ogen. We liepen sneller en sneller naar die gebouw toe.
Wanneer we er waren gaf ik een neppe pas aan Jungkook. "Hier laat dit zien zometeen." zei ik en liep door naar de bewakers. "Pas graag..." zei de man. Ik liet mijn pas zien en ik mocht naar binnen. Jungkook deed het zelfde en ze lieten hem ook naar binnen. We stapte de lift in... "Kijk naar beneden." zei ik tegen Jungkook en hij deed wat ik zei. Wanneer we op de goeie etage waren liepen we voorzichtig naar de kantoor van Seungri.
Ik klopte heel voorzichtig op de deur en wachtte tot dat iemand de deur open deed. "Wat komen jullie hier doen?" vroeg de man die de deur opende. Ik lachte naar hem en boog heel even. "Ik kom hier voor Seungri..." zei ik tegen hem. Hij deed de deur nog wijder open zodat wij er in konden. We gingen allebei naar binnen en de deur ging op slot. "Zo... dat is lang geleden dat ik je zag Y/n..." zei Seungri tegen mij. Ik keek heel serieus naar hem en liep naar voren. "Weet je zeker dat ik het ben? Ik heb Jungkook bij me... Maar dat betekend niet dat ik niet Angel ben... oh Seungri toch... denk goed na... Ik heb Y/n's vriendje meegenomen... Ik dacht juist dat je iets met hem wou doen... dan met haar..." zei ik tegen hem.
Hij keek me vreemd aan en lachte. "Wat heb ik gister tegen je gezegd dan? Wat moest je eigenlijk doen?" vroeg hij aan mij. Ik keek naar Jungkook en hij was heel erg bang. Ik lachte... "Je zei dat Y/n dood moest gaan, omdat ze niemand verdiend... alleen jouw..." zei ik met een glimlach. Hij lachte ook mee. "Zo... Je bent dus de echte Angel... Maar wat heb ik aan hem? Ik kan niks met hem..." zei Seungri tegen mij. Ik liep naar hem toe en keek naar Jungkook. "Kijk hem glimmen... Je kan van alles doen... terwijl Y/n dood gaat door Jini en Hyuna..." zei ik tegen hem. Jungkook keek me aan. "Jij bent Y/n niet?! Waarom ben ik hier nog?! Ik was hier alleen om Y/n te gaan helpen en niet jij Angel!" Schreeuwde Jungkook naar mij. Ik moest me inhouden en keek naar hem toe... De mannen hielden Jungkook opeens vast. Ik schrok daar eigenlijk van... "Weet je Angel... je hebt gelijk... misschien moeten ze allebei dood gaan... wat dacht je daar van?" vroeg Seungri aan mij... Ik was nog aan het na denken...
'Waar blijft Yoongi...' vroeg ik in mijn hoofd. "Angel?" vroeg Seungri aan mij. Ik keek hem aan en glimlachte... "Wat een goed plan..." zei ik tegen hem en keek Jungkook aan. Hij denkt echt dat ik Angel ben... Hij Liep naar hem toe en ging naast Seungri staan die hem dood wou schieten. "Ben je er klaar voor Angel?" vroeg Seungri aan mij. Ik zei niks... maar knikte... "Wacht... Voor dat je me schiet... Angel... Ik ken je best wel lang... en ik hou heel veel van je zusje... Ik heb mijn ouders beloofd... om haar te beschermen... en als dit het enigste manier is... Dan is het maar zo..." zei Jungkook... Hij weet helemaal niet wat er zometeen gaat gebeuren... Ik keek op de klok en Yoongi was al te laat...
Seungri richtte de pistool naar Jungkook... Ik keek naar die pistool in zijn hand...
"Nog wat te zeggen Jungkook?" vroeg Seungri aan hem.
Hij schudt zijn hoofd en deed zijn ogen dicht...
Ik deed ook mijn ogen dicht... en...
*PANG!*
JE LEEST
Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓
FanfictionVervolg van Such a Good Boy zelf! Gaan sowieso heel veel dingen gebeuren en er komen andere karakters er in😏 hebben jullie er nu al zin in? Schrijvers: GG