Chapter 19

203 10 32
                                    

Omdat ik niks te doen heb hier in het ziekenhuis... Ga ik maar voor jullie een chapter maken... Dus geniet er van! En hoop dat jullie het leuk en spannend gaan vinden😁

Jae POV

"Jini... lang niet gezien... en lang niet van je gehoord..."  zei ik tegen haar.

Yoongi en Angel keken ons heel raar aan.

Jini begon te lachen naar mij...

"Je weet wat ik deed..." Zei ze opeens...

Wat ze allemaal zei... Was allemaal bullshit... Ik weet helemaal niks over iets...

"Werk je nog steeds voor hem? Of is het klaar?" Vroeg ik aan haar.

Ze kreeg haar duivelse lach op haar gezicht die ik uit duizenden ken...

Maar de andere 2 hebben dat niet door natuurlijk...

"Wil je Y/n helpen? Of niet?" Vroeg ze aan mij.

Ik keek haar geïrriteerd aan... Maar knikte alsnog natuurlijk. 

Ik zelf had een gevoel dat ik haar eigenlijk niet kan vertrouwen... Maar ook weer wel... Het blijft Jini...

De deur bel ging opeens. Ik liep naar de voordeur, omdat Yoongi, Angel en Jini bezig waren. 

Wanneer ik de deur opende... zag ik allemaal jongens voor de deur staan en 1 meisje. 

"Jae? Wat doe jij hier?" vroeg Jungkook aan mij.

"Wat doe jij hier met je vriendin?" vroeg ik terug aan hem. 

Yoongi kwam naar de gang en keek wie er voor de deur waren. 

"Jullie zijn het... Kom binnen..." zei hij. 

Ik deed de deur wijd open voor hun zodat ze er door heen konden. 

"Hyung... maak kennis met Hyuna... Hyuna... dit is mijn vriend Yoongi." zei Jungkook tegen hem. 

Yoongi keek helemaal niet naar Jungkook en Angel ook niet. 

Ik zag dat Jungkook klein beetje verdrietig was?

Niet mijn problemen... Maar nog steeds...

"Waarom zijn we hier Yoongi?" vroeg een jongen die ik niet kende. 

"Hele goeie vraag Jin... Y/n is in gevaar... Dat heeft deze jongen man gezegd... Hij was net bij Ha-eun geweest... en ze zei tegen hem dat hij tegen mij moest zeggen dat ze in gevaar zit..." zei Yoongi heel uitgebreid.

Iedereen keek mijn kant op... Ik zwaaide heel zachtjes naar iedereen... Ze keken mij wel heel erg eng aan. 

Mijn telefoon ging op eens af, dus liep ik naar de gang en nam het op. 

"Hallo?" vroeg ik aan de telefoon. 

Het enigste wat ik hoorde was gehijg van een meisje...

"Wie is dit?" vroeg ik nog een keer aan haar. 

Ze reageerde pas na 5 minuten. 

"Jae... Ik ben het Y/n... Stuur niemand hier heen... Het is gevaarlijker dan dat ik dacht... Ik ga Ailee proberen te redden..." Zei Y/n heel zachtjes.

Ze stopte op een geven moment met praten. Ik keek op mijn beeld scherm en zag dat ze nog steeds aan de lijn is. 

Ik wachtte tot dat ze weer iets zei...

"Ben je wel okay Y/n?" vroeg ik aan haar. 

Haar gehijg werd nog erger dan wat ze heeft had. Ze reageerde ook nog niet...

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu