Chapter 4

234 16 4
                                    

Hellooo!!! Sorry dat ik best wel laat ben met uploaden... Maar dat komt omdat ik nu in Engeland ben❤ dus ja... Veel plezier er!!!

Y/n POV

Het is 10 uur in de avond...

Ha-eun en ik waren de hele shop aan het schoonmaken.

"We hebben echt meer medewerkers nodig Ha-eun..." zei ik tegen haar.

Ze keek me aan en liep naar mij toe.

"Ben je gek! We kunnen dit met z'n tweeën! Alleen jij en ik... ik vertrouw andere mensen niet... behalve onze groepje..." zei ze.

Ik knikte naar haar en ging de laatste tafel schoon maken.

"Kunnen we nu wel naar huis?" vroeg ik aan haar en ze knikte.

Ik rende naar achter en deed mijn schort uit.

Ik pakte mijn tasje en liep de shop uit. Ik was heel enthousiast want ik had natuurlijk met Jungkook afgesproken!

"Jungkook-ah!" hoorde ik iemand schreeuwen.

Ik draaide me om en keek naar het meisje die zijn naam riep.

Ze maakte oog contact met de jongen...

ik keek naar de overkant en zag de Jungkook die ik kende...

Het meisje rende naar hem toe... ook al was de stoplicht rood.

"Hyuna pas op! Riep hij naar haar en rende meteen naar haar toe om haar te gaan redden...

Hij trok haar naar zich toe...

"Yah... Hyuna! Shit..." hoorde ik hem zeggen.

Hij pakte zijn telefoon... Ik keek naar mijn telefoon en er stond my bunny...

Ik nam op...

"Hey bunny... ik kan niet komen... er is iets gebeurt..." zei hij heel gespannen...

"Wat is er dan?" vroeg ik aan hem.

Hij was voor heel even stil.

"Mijn werkstuk is opeens verdwenen... en ik moet het morgen inleveren... het spijt me ik kan niet komen..." zei hij als smoesje...

Ik glimlachte... maar hij weet dat natuurlijk niet...

"Oh... ja... maak niet uit... ik wou toch alleen zijn voor nu..." zei ik en hing op.

Ik liep heel snel naar huis voor dat iemand mij ziet met tranen.

Ik pakte mijn sleutels uit mijn kleine tasje en deed de deur open.

Ik trok mijn schoenen uit en liep meteen naar boven.

"Hoe was je dag?!" vroeg Yoongi aan mij.

Maar ik reageerde niet op hem.

Ik liep meteen naar mijn kamer en deed het op slot.

Ik ging onder mijn dekens liggen en huilen...

Als hij de waarheid sprak... was ik hier niet aan het huilen... maar aan het mokkeren...

Ik hoorde opeens geklop op mijn deur.

"Y/n? mag ik naar binnen komen?" vroeg Yoongi.

Ik reageerde weer niet. Hij probeerde de deur te openen... maar dat lukte niet.

"Y/n kom op! Doe die deur open! Ik maak me zorgen!" schreeuwde hij.

Ik luisterde niet naar hem en lag nog steeds onder mijn dekens...

"Ik tel tot 3 en dan trap ik de deur open! 1! 2! 3!" hij trapte de deur in en liep naar mij toe.

"Hey... wat is er gebeurt?" vroeg hij aan mij.

"Hij loog tegen mij... ik dacht dat hij niet meer loog tegen mij... maar dat doet hij dus wel..." zei ik huilend en snikkend.

Yoongi gaf mij een knuffel. Ik verstopte mijn hoofd onder zijn nek en huilde verder.

"Misschien heeft hij wel een redde... je moet niet zo snel jaloers worden Y/n..." zei hij en ik sloeg hem heel hard...

"Dat deed... pijn... Je bent echt sterker geworden..." zei hij en ik moest meteen door hem lachen.

"Kom... dan gaan we samen op de bank tv kijken... laat Jungkook maar voor nu..." zei hij en ik knikte.

We liepen naar beneden en ik kreeg opeens een berichtje van Jungkook.

"Ben je boos op mij?" vroeg hij aan mij. Yoongi pakte mijn telefoon af.

"Ik zei al... laat Jungkook nu... We hebben nu een broer en zus dag." Ik glimlachte en knikte zachtjes.

"Je hebt gelijk..."

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu