Chapter 51

154 8 4
                                    

Okay dit was echt heel lang geleden dat ik weer iets schrijf... Sorry!!! Ik was even vakantie aan het vieren... Dus ja... Over een paar dagen ga ik weer terug naar Nederland... Heb daar geen zin in... Maar het moet... Ik had niet echt zoveel inspiratie... Dus sorry voor deze deel... De volgende chapter word de LAATSTE chapter voor dit seizoen... En dan ga ik weet aan een andere verhaal... Nou nu nog lekker genieten ook al is het klein beetje saai... SORRY!!

Y/N POV

"Voor heel even dan..." Zei ik tegen Jae. Ik deed mijn schoenen aan en liep met hem naar een bankje toe. "Ben je nog steeds boos op mij?" Vroeg hij terwijl hij niet naar mij keek. "Ik ben niet meer boos... Laten we gewoon weer normaal doen tegen elkaar... Okay?" Zei ik en hij was er ook mee eens.

Na al dat gebeuren wil ik een normale leven hebben samen met Jungkook natuurlijk... Maar ik ben zo bang dat dat niet gaat gebeuren. Ik ben bang dat als ik met hem ga trouwen dat alles nog steeds mis gaat... "Hey gaat het wel? Je ziet er bezorgd uit." Vroeg Jae Aan mij.

Ik glimlachte naar hem en knikte. "Ja, het gaat prima... Alleen klein beetje bang voor iets... Maar daar ga ik het nu niet over hebben..." Hij knikte terug naar mij.  Jae Ging weer terug naar zijn eigen huis en ik liep weer naar binnen.

Ik ging op de bank zitten... Yoongi kwam naast me zitten. "Waarom denk je zo hard?" Vroeg hij bezorgd aan mij. Ik wou het eigenlijk niet vertellen maar ik had beloofd om geen geheimen meer te hebben. "Ik ben bang dat als ik getrouwd ben met Jungkook dat er nog meer dingen gaat gebeuren..." Zei ik maar heel snel tegen hem.

Hij begreep me gelukkig... Hij wist al dat er iets aan de hand was met mij. "Y/n... Je hoef daar niet bang voor te zijn... Jungkook gaat sowieso goed voor je zorgen." Hij had gelijk... Ik vertrouw Jungkook heel erg. En daar ben ik best wel blij mee... Door hem ben ik ook veranderd... En natuurlijk komt het ook door mijn tweeling Angel...

"Laten we gewoon nu gaan... Want anders worden de jongens boos op ons..." Ik moest lachen en pakte de mand vast en liep naar de park toe samen met Yoongi. Daar zagen we de andere jongens ook zitten en ik rende natuurlijk naar Jungkook toe.

"Hoe gaat het met mijn meisje?" Vroeg Jungkook Aan mij. Ik lachte en knuffelde hem. "Gaat prima... Met jou?" Vroeg ik terug maar hij zei niks terug. Ik vind het prima en ging zitten. Ik zat naast Jin en Jungkook natuurlijk. "Waarom zo'n gezicht?" Vroeg Hoseok aan mij. Ik keek naar het eten die ik klaar ging leggen.

"Er zit me iets dwars... Maar ik wil het nog niet zeggen..." Zei ik tegen iedereen. Ik zag Yoongi al weg kijken. Hij vind dat ik een slechte keuze heb gemaakt... Maar ik wou het nog niet zeggen... Omdat ik me klein beetje schaam... "Laten we gewoon eten!" Schreeuwde Jin naar iedereen en ze waren er mee eens. Ze gingen eten pakken... Maar ik sloeg over.

"Waarom eet je niks? Straks word je ziek..." Zei Jungkook naar mij. Ik glimlachte naar hem en gaf hem een kusje op zijn wang. "Maak je maar geen zorgen over mij... Het komt goed..." Zei ik maar en stond op en liep ergens anders heen... Ik zag Jimin Al achter me lopen... Ik zat op een bankje en keek naar voren. Jimin kwam naast me zitten.

"Ben je bang?" Vroeg hij aan mij... Hoe weet hij dat ik bang ben? "Hoe weet je dat?" Vroeg ik aan hem. Hij moest lachen en keek ook naar voren. "De ene keer in de bar zag je er ook zo uit..." Ik dacht goed na... En dat was al best wel lang geleden... Jeetje dat hij dat nog weet... Ik kreeg een kleine lachje op mijn gezicht.

"Ja ik ben bang... Ik ben bang dat het door gaat na dat ik getrouwd ben samen met Jungkook... Ik wil niet dat hij ook in gevaar is..." Jimin knikte en begreep het heel goed... "Soms moet je in het leven risico nemen... En die risico moet jij nu nemen... Jij en Jungkook zijn voor elkaar gemaakt... Jullie zijn gewoon een top couple! Het zou heel zonde zijn als jullie weer uit elkaar gaan..." Ik geloofde mijn oren niet... Zei Jimin dat Nou echt?

"Meen je dat?" Vroeg ik voor de zekerheid en hij knikte ja... Ik kreeg een brede glimlach op mijn gezicht en gaf hem een dikke knuffel. "Jimin... Echt waar... Dankjewel voor alles... Mij helpen... Met alles... Echt waar dankjewel..." Zei ik. "Vrienden doen alles toch?" Hij haf gelijk... Vrienden doen alles... En hij is een hele goeie vriend... Ook al weet ik dat hij nog steeds op mij is... Hij vind vast wel de ware meisje voor zicht zelf.

We liepen samen weer naar de plek toe... We waren lekker aan het kletsen en lachen met elkaar... Na dat alles klaar en op is gingen we weer naar huis... Ik wachtte op Angel tot dat ze klaar was met werken. Wanneer ze er was gingen we samen naar een wedding dress winkel.

"Welkom! Wie is de gelukkige die gaat trouwen?"

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu