Chapter 37

148 10 2
                                    

Hello peeps! Ik heb echt geen idee wat ik geschreven heb hier... Dus ik heb ook niet gecheckt voor dingen... Dus uhm... Ik hoop dat het goed is... En ja... Let's read!

Y/n POV

*PANG!*

"Yah! Yah! Gwaenchanh-a?! YAH!" Hoorde ik Jungkook schreeuwen naar mij. "Jungkook-ah..." zei ik tegen hem... Ik keek naar de grond en zag overal rood... "Yah... Je mag nog niet dood gaan!" schreeuwde Jungkook naar mij. Ik glimlachte naar hem. "Bescherm ze..." zei ik tegen hem en hij legde mij langzaam op de grond. Ik keek hem de hele tijd aan. "Seungri, je bent nu echt te ver gegaan!" schreeuwde Jungkook naar hem. Yoongi moet opschieten... 

"WE ZIJN DER!" schreeuwde Yoongi opeens bij de deur. Ik keek hem aan en ging glimlachen. "Waar is Y/n?!" vroeg Seungri aan Yoongi. Hij begon met lachen... "Hier is je mooie meisje... alleen ik heb haar vast gebonden... Ik zie dat je de verkeerde heb neergeschoten..." zei Yoongi met een big smile op zijn gezicht. Seungri liep naar mij toe... Hij sleurde me naar zijn kant en keek me de hele tijd aan. "Yah Angel! Blijft bij me..." zei hij tegen mij. Ik hield zijn gezicht vast... "Seungri... Het was... leuk... om je te helpen... Maar... voor nu... moet ik... Je vermoorden..." zei ik en stond weer op. Ik pakte zijn pistool en ging voor Jungkook staan. "Ga naar achteren! Bij de andere!" schreeuwde ik naar hem... Yoongi ging ook naar achteren... 

De plan is toch gelukt... "Wat?.." vroeg Seungri... Ik begon te lachen als een duivel... "Ben ik goed? of ben ik goed?" vroeg ik aan hem. Hij keek me boos aan en deed zijn handen naar boven. "Luister goed Seungri... Het was voor heel even heel leuk om met je te werken... Maar ik sta natuurlijk niet aan jou kant... Ik sta aan hun kant..." zei ik. Hij keek me boos aan. Namjoon, Iky en Taeyang duwde de andere meiden naar voren. Ik liet Jini los... "Je was lekker bezig meid... goed gedaan..." zei ze tegen mij. Ik glimlachte en ging weer op mijn positie staan. "Wie ben jij?!" vroeg Seungri aan mij. Ik liep langzaam naar voren en keek hem diep in zijn ogen aan. "Ik ben Y/n... Ik ga je geen pijn doen... maar wat ik wel ga doen... is je vast maken... en bij de politie droppen samen met de andere..." JB kwam naast me staan en hield Seungri vast. Jung-sik en Ha-eun gingen hem vast binden. 

Jungkook was nog steeds in shock en wist niet wat er allemaal speelde... Ik liep naar hem toe en lachte. "Je dacht zeker echt dat ik Angel was... en dat ik dood ging?" vroeg ik aan hem en hij knikte lichtjes. Ik begon te lachen en gaf hem een knuffel. "Sorry... dat ik niks zei over het hele plan... Maar het moest... Het was allemaal Yoongi's plan..." Jungkook keek naar hem toe en ging hem zachtjes slaan. "Ik haat je heel erg hyung!" schreeuwde hij. JB nam Seungri mee, Iky nam Hyuna mee en Jae nam Angel mee naar de politie bureau. "Je lijk nu echt op je zus Y/n... ik ben echt trots op je... je vertrouwde me..." zei Jini tegen mij. Ik lachte en keek naar links... Jin stond daar. Ik zwaaide naar haar en pakte Jungkook zijn pols en nam hem mee ergens anders naar toe. 

"Yah..." zei hij. Ik liet hem los en keek hem aan. "Ik moest je beschermen!" schreeuwde hij. Ik moest lachen en kneep zijn wangen. "Wat ben je toch schattig... Dit keer heb ik je geholpen..." zei ik. Hij keek boos naar mij en gaf mij snel een knuffel. "Ben je okay? Heb je pijn?" vroeg hij aan mij en ik schud mijn hoofd. Hij knikte en stopte de knuffel. "Jungkook-ah..." zei ik maar Jae kwam opeens op ons af rennen. "Hey! Ben je okay?" vroeg Jae aan mij. Ik knikte naar hem. Hij knikte terug. "Je bent nu veilig... Kom... we gaan naar huis..."zei Jae en hij pakte mijn pols vast en nam mij mee naar Yoongi. Jungkook stond daar nog... Ik wou eigenlijk naar hem toe gaan maar ik kon niet... 

Yoongi legde zijn handen op mijn heupen en we liepen samen het gebouw uit. Ik zag dat Jimin naar Jungkook liep dus ik hoefde me niet zorgen te maken... 

Wanneer we thuis waren was de politie er. "We hebben alle camera's en microfoons weg gehaald voor jullie. Als jullie nog last hebben van hun... bel ons meteen.." zei de politie agent. We bogen samen naar hun en gingen op de bank zitten. "Oppa... Ik was bang..." zei ik tegen hem. Hij pakte mijn schouders vast en drukte mij naar zich toe. "Sorry dat ik te laat was... Angel wou niet mee werken..." zei Yoongi tegen mij. Ik glimlachte naar hem. "Maak niet uit... het heef gewerkt..." zei ik en hij gaf mij een kus op mijn voorhoofd. 

Ik kreeg opeens een berichtje van Jungkook. Ik keek op mijn telefoon. "Kom naar buiten..." Ik stond op en liep naar de deur. Ik deed de deur open en zag Jungkook verder op staan. Ik deed de deur achter me dicht en liep naar hem toe. "Wat is er?" vroeg ik aan hem. Hij keek me aan en hield mijn hand vast. "Y/n... Wil je dat nooit meer doen?" vroeg hij aan mij. Ik keek hem vreemd aan maar lachte daarna meteen. "Waar heb je het over? Over net bij Seungri?" vroeg ik terug aan hem en hij knikte naar mij. Ik schoof Jungkook's hand weg en ging recht in zijn ogen kijken. "Jungkook... We zijn niet meer samen... we zijn alleen maar vrienden... Meer niks..." zei ik tegen hem. 

Hij kreeg opeens een traan op zijn wang... Ik keek heel verbaast naar hem... Hij was aan het huilen. "Jungkook... You're..." Hij onderbrak me... "Such a Good Boy... I know... Het enigste wat ik wil ben jij Y/n... Jij bent mijn wereld... Jij ben mijn alles... Hyuna betekend helemaal niks voor mij! Ze is zelf in het gevangenis... je moet mij geloven..." zei Jungkook met tranen in zijn ogen. Ik raakte zijn schouders aan. "Jungkook-ah... Ik kan nog niet terug naar jou... ik kan het gewoon nog niet... Alsjeblieft begrijp dat... En huil niet om mij... daar moet ik zelf ook van huilen..." zei ik tegen hem... Ik draaide me om en wou eigenlijk naar binnen lopen... Maar Jungkook gaf mij een knuffel van achter... 

"Laat mij hier niet alleen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Laat mij hier niet alleen..." 

Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu