Het einde komt bijna... En dat komt omdat ik niet zoveel inspiratie meer heb voor Such a Good boy... Maar ik zeg alvast... Het was heel leuk om dit verhaal te schrijven... En jullie motiveren mij om verder te schrijven natuurlijk... Dit is gelukkig nog niet het einde... Dus geniet van deze Chapter :)
Y/n POV
"Jungkook-ah..." Zei ik zachtjes naar hem. Hij keek me aan en ik keek hem aan. "Het spijt me van alles... Ik meende het niet wat ik allemaal zei..." Zei ik nog verder. Jungkook begin te lachen en knikte ook. "Ik weet dat je het niet meende Y/n... Ik ken je heel goed..." Zei hij... ik duwde hem naar achter en keek hoe laat het was... Ik moet opschieten... "Ik spreek je later! Ik moet nu gaan! Bye!" Ik gaf hem een kusje op zijn wang en rende naar de politie bureau waar Angel in zit.
"Voor wie bent u hier?" Vroeg de agent aan mij. "Min Angel..." Zei ik. Hij knikte en ging kijken of het kan. Hij bracht mij naar een kamer waar we konden praten samen... Ik ging zitten... En hoorde na 5 minuten de deur open gaan. Ik keek naar achter en zag haar daar staan. Ik keek naar haar toe. Ze ging tegen over mij zitten. De agent ging op de gang wachten. "Wat doe jij hier?" Vroeg ze aan mij. Ik glimlachte naar haar en probeerde nog aardig te doen. "Eonni... (Zus) waarom deed je dit? Ik weet dat je goed bent... Je werkt voor de politie!" Zei ik met heel veel emoties...
Angel lachte en pakte mijn hand vast. Ze kreeg tranen in haar ogen... "Y/n-ah... Geloof me... Ik ben niet slecht net als Seungri... Ik heb het gedaan om je te beschermen... Ik probeerde samen met Jini hem te stoppen... Maar hij werd sterker en sterker... Hij ging Jini en mij gebruiken voor echt verschillende dingen... Maar jou pijn doen zou ik nooit doen..." Ik kreeg ook tranen in mijn ogen... "Waarom die auto ongeluk dan?" Vroeg ik verder. Ze droogde haar tranen weg. "Dat heeft Hyuna gepland... Alleen ik moest het zeggen... Van alles... Y/n het spijt me heel erg... Maar ik hoor nu hier... Maak je maar geen zorgen ..." Zei ze. Ik schud mijn hoofd de hele tijd... Ze hoort helemaal niet hier te zijn... "Ik ga je er uit halen... Hou het nog vol Angel... Ik hou van je..." zei ik tegen haar. Ze knikte en lachte ook weer.
De politie agent kwam naar binnen lopen... Het was tijd... Ik keek Angel aan en knikte naar haar. Ik moet een weg vinden om haar te bevrijden... Het was donker... en ik liep alleen naar huis toe. Het was koud... Maar ik was nog steeds aan het na denken hoe ik haar kan helpen. Ik ging een kleine supermarkt binnen lopen... en wat drinken kopen. De jongen achter de kassa keek me heel bang aan. "Ik ben haar niet... Ik ben haar tweeling... Ik heb haar naar de gevangenis gestuurd... En nu zit ze daar vast..." zei ik tegen hem. Hij gaf de blikje aan mij en lachte weer. "Maak je maar geen zorgen... Ze is daar in goeie handen..." zei hij tegen mij. Ik lachte ook naar hem toe. Ik ging buiten zitten... en nog steeds na denken...
"Waarom zit je hier alleen?" hoorde ik iemand vragen. Ik keek naar voren en zag Jung-sik voor me staan. "Ben aan het na denken over iets..." zei ik terug. Hij ging voor mij zitten en keek mij de hele tijd aan. Ik opende mijn blikje drinken en nam een slok. "Je strest heel erg zie ik... Wat is het?" vroeg hij nieuwsgierig. Ik legde mijn blikje drinken op de tafel en ging goed zitten. "Ik ben naar Angel gegaan... En... Ik wil haar bevrijden... Maar ik weet zeker dat niemand mij wilt helpen..." zei ik tegen hem. Hij keek naar iets anders en ik keek om... Ik zag JB daar staan... "Ik help je..." zei hij. Ik stond op en keek hem aan... "Ben je serieus? Je weet wat ze gedaan heeft met jou?" Hij knikte. "Dat heeft ze ook met jou gedaan... Y/n... Ik weet dat ze dat deed om je ook te beschermen. Angel zou nooit iets doen bij jou... maar die ene Hyuna en Seungri wel. Ik ken Angel nu wel echt heel goed..."
Hij had gelijk... Maar de andere vinden dat ze het verdienen... Ik pakte mijn tas en liep weg van hun twee. Ik weet niet wat ik moet doen... Met Jungkook... Angel... Met iedereen... Ik opende de deur van mijn huis en ging meteen naar mijn kamer lopen. Yoongi riep mijn naam nog maar ik negeerde hem voorledig. Ik deed mijn deur op slot en ging op mijn bed ploffen. Denken over hoe ik iedereen kan blij maken... Ik kan JB blij maken om Angel uit de gevangenis te krijgen... Ik kan Yoongi blij maken met bijna alles... De andere kan ik blij maken met hun iets leuks doen... Met Jungkook kan ik hem blij maken met mij zelf... "Y/n? Wil je je deur openen voor mij?" vroeg Yoongi aan mij. Ik stond op en liep naar de deur. "Yoongi..." zei ik en hij gaf mij een knuffel.
"Y/n-ah... wat is er?" Vroeg hij aan mij. Ik schud mijn hoofd en knuffelde hem gewoon de hele tijd... "Kunnen we opnieuw beginnen? Kunnen we opnieuw beginnen met onze leven?" Vroeg ik aan hem. Hij keek me aan en knikte maar. "Laten we maar opnieuw beginnen Y/n... Zonder problemen en gevaar..."
~~~~~
1 jaar later...
Het is al een jaar verder... Angel is uit de gevangenis door mij... Ze woont weer samen met JB... Jini probeert weer contact te maken met Jin natuurlijk... En ik... Ik werk nog steeds bij Ha-eun haar koffie shop. Ik heb mijn diploma gehaald van mijn laatste school... Maar ik wou toch nog steeds mijn vriendin helpen... Ailee is er ook weer en we zijn ook weer goeie vrienden geworden... Ik heb geen contact meer met Jae en Iky... Het voelde wel heel raar...
Met de andere jongens heb ik ook geen contact meer... Alleen Yoongi wel... Ze proberen een boyband te worden... Dat was eigenlijk ook mijn droom... Maar ik ben van gedachten veranderd... Tenminste... Ik zing in het café van Ha-eun... En daar verdien ik ook geld aan. Taeyang en Jennie daten nu met elkaar eindelijk... En ik hoop dat iedereen blij word met wat ze gaan doen in de toekomst...
"Y/n! Ik ga naar de jongens! We gaan een nieuwe liedje maken!" Schreeuwde Yoongi naar mij. Ik liep de trap af en ging naar hem toe lopen. "Succes!" Zei ik en zwaaide hem uit. Ik trok ook mijn schoenen aan en liep naar de café. "Hey!" Groette ik Ailee en Ha-eun. Ze zwaaide naar mij. Ik liep naar achter en ging maar mijn spullen droppen en schort aan doen. "Laat mij maar..." Zei ik tegen Ailee. Ze knikte en ging Ha-eun helpen. "Welkom, wat mag het zijn?" Vroeg ik aan de jongen voor mij... Ik herken hem ergens van... Maar ik weet niet meer van waar...
"Doe mij maar een Americano." Zei hij en keek mij daarna aan. Hij was ook in shock... "Y/n? Ben jij dat echt?" Vroeg de jongen aan mij. Ik wreef in mijn ogen en keek naar hem alweer. "Ken je mij niet meer? Ik ben het Eun Woo!" Zei hij tegen mij. "Oh... Jij bent het... Tuurlijk ken ik jou nog... Het was een hel op school..." Zei ik tegen hem. Hij keek me boos aan maar daarna ging hij weer lachen. "Hoe gaat het met je?" Vroeg hij aan mij... Ik lachte naar hem... Het was een goeie vraag... Hoe gaat het eigenlijk met mij?
JE LEEST
Such a Good boy S2 {DUTCH FF J.J.K.}✓
FanficVervolg van Such a Good Boy zelf! Gaan sowieso heel veel dingen gebeuren en er komen andere karakters er in😏 hebben jullie er nu al zin in? Schrijvers: GG