ANKARA-1-

2.3K 45 28
                                    

BAŞLAMA TARİHİNİZİ BURAYA BIRAKINIZ :)

Herkesin hayatı peri masalı gibi değildir herhalde.Kimisinin çok mutlu kimisisnin berbat geçer ama benim hayatım mutluyken berbat oldu.Selam,ben ada.Benim istanbulada çok mutlu ve huzurlu hayatım vardı.Taki bu güne kadar.Benim babam bir şirketin sağ kolu gibi birşey.Şirketin sahibi Emir Bey babamın çocukluk arkadaşı olduğu için babama her zaman ayrıcalıklı davranırdı çünkü aralarındaki bağ çok güçlü .Bugüne kadar birbirlerine hiç ihanet etmemişler.Emir bey benim en iyi ,can dostum Gazelin babası oluyor. Aynı zamanda eski sevgilim Murat'ında öyle.Evet onunla çok mutluydum,ama bilemiyorum ben onu hiç sevmiyorum ama o bana deliler gibi aşık.Her neyse Emir bey en büyük oğlu metin Abi'nin üzerine yaptı şirketi ve Ankara'da başka bir tane  daha yaptırdı.Böylelikle bizde Ankara'ya taşınmak zorunda kaldık.Bizim maddi gelirimiz çok değildi ama istediğimiz şeyi pahalı almaması dışında alabiliyorduk.Ama artık Ankara'daydık.Babam'ın birikmiş parası ancak küçük apartman dairesine yetti.Eski evimiz villaydı.Emir bey bizim evle ilgili bütün ihtiyaçlarımızı karşılıyordu aynı zamanda benim okul masraflarımızıda.Ev'in küçük olması çok can sıkıcıydı.Belki tekrar istanbula dönebilirmişiz annem böyle demişti.Eve ilk girdiğim zaman beni küçük bir salon karşıladı.Evi şöyle bir gezdim ve ön tarafa bakan ilk odayı seçtim.Burası eski odamdan çok küçük olabilir ama katlanmak zorundaydım.İçeriden annemin sesini duydum.''odanı seçtin mi kızım?'' diye sordu.''malesef ki evet''diyebildim çünkü kendimi buraya nasıl alışacağımı bilmiyordum.Böyle dememle annem odada bitti.Yavaş ve sakin adımlarla yatağa,yanıma oturdu.Şefkat dolu eliyle yanağımı okşarken bütün sıkıntımı aldı.Ailemi ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha anladım.''kızım hadi ama o kadarda kötü değil burası '' dedi sakin bir şekilde.''adacığım  hem bir iki seneye tekrardan İstanbul'a taşına biliriz hep Ankara'da kalmayacağız ki.Annem o kadar içten ve nazik konuştu ki ona hayır diyemedim. Sadece kafamı sallamakla yetindim.Bütün eşyalarımı dolaba yerleştirip güzel bir duş aldım ve hemen yatağıma girdim.

KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin