''Burnuma aşk kokusu mu geliyor?''

362 17 2
                                    

aşağı iner inmez baranın herzamanki havalı duruşuyla beni beklediğini gördüm.yanına yaklaşır yaklaşmaz bana sımsıkı sarıldı bende tabiki karşılık verdim.kulağıma eğilip''hazır mısın?''dedi.kalbim hıp hızlı atıyordu.

karnımda kelebekler uçuşuyordu.mutluluk diye buna denirdi.''evet''diye bende ona fısıldadım.ayrılmadan önce aramızda nerdeyse hiç mesafe yoktu.

birlikte arabaya geçip oturduk.baran çok güzel bir fon müzik açtı.yolda ilerlerken ''ee nereye götürüyorsun beni''diye sordum heyecanla.baran bana kısa bir bakış atıp''seni teyzemin mekanına götüreceğim''dedi.

teyzesinin yanına evet evet beni kesinlikle teyzesinin yanına götürüyordu.baran beni baştan aşağı ağır ağır süzdü ve''iyi bu gün abartılı giyinmemişsin''dedi ve tekrardan önüne döndü.''ne ben abartılı mı giyiniyorum yani''dedim hafif kırılgan bir sesle.

baran''yani biraz ''dedi alttan almak ister gibi.yani madem morelimi azda olsa düzeltmek için konuşuyorsun bari'hyr öyle değil'gibi bir takım kelimeler konuşsaydın ya.aman neyse ya zaten dürüst olması daha iyi benim için en azından ona güvenmem gerektiğini her yerden savuruyor bana.şimdilik ona olan güvanim tam.

tabiki herşeye bir cevabım olmalıydı''hiçte bile ben herzaman böyle giyiniyorum''dedim.baran ''tamam söylemedim say''dedi.

yol boyunca sus pus olmuştuk.en sonunda geldik.arabadan indim ve baran arabayı park edene kadar etrafı gözetledim.kocaman ve heryeri çiçeklerle dolu bir restorant.tam hayalimdeki gibi bir yer.çiçeklere ayrı hemde çok ayrı bir ilgim var zaten.

baran yanıma geldi ve''geçelim mi?''diye sordu.kafamı hafifçe onaylar şekilde salladım.

içeri girer girmez bizi bir görevli karşıladı ve ''baran bey selda hanım da sizi bekliyordu,buyrun''dedi ve bizi bir odaya  doğru yönlendirdi.odaya doğru ilerlerken iç mekana göz atma fırsatım oldu. 

içeride zenginlerin geldiği bir yer olduğunu vurgulayan aksesuarlar vardı.herşey yerli yerindeydi.rengarenk çiçeklerle doluydu her yer.

ben çiçeklere büyülenmiş gibi bakarken önümdeki garsonu farketmemiştim ve çarpışmaktan son an da   baran sayesinde kurtulmuştum. belimden sıkıca kavrayıp ve beni birden kendine çekmişti.

her neyse artık odanın kapısının önündeydik.baran tam  kapıyı tıklayacakken ''dur!''diye bağırdım fısıldayarak.sadece bana şaşkın şaşkın bakıyordu.cümlemi toparlayarak''yani daha hazır değilim''dedim.

baran birden sırıtarak ''saçmalama sadece bir kaç soruya cevap vereceksin ,ölmezsin''dedi.bende''ölürüm,hemde işkence çekerek .baran ben ilk defa böyle bir şey yapıyorum''dedim korkak korkak bakarak.

baran''kızım görende sanacak adam öldüreceksin ya''dedi.yüzündeki sırıtma gitmişti.tam bende cevap verecekken içeriden''biraz daha orada dikilirseniz kafanıza bastonumu yersiniz''diye bir kadın sesi geldi.baranla ikimiz birbirimize baktık.galiba bu teyzesiydi.kalbim duracak galiba.

baran belimden tutarak''hadi''dedi.bende önce isyankar bir şarkı söyleyim dedim ve ''kalbim dur atsın''dediğim sırada baran daha fazla dayanamayıp kapıyı açtı ve beni yavaşça itti.

içeride karşıda oturan bir 55-60 yaş arasında oturan  bayan vardı.elim ayağım bir birine dolanmıştı.

saçları beyazlamıştı galiba tahminimden daha büyükte olabilirdi.peki ya bu kadar büyük ve şık bir restorandı nasıl işletiyordu.selda teyze ''hoşgeldiniz, buyrun''dedi ve ardından''hanım kızım kim?''diye sordu beni işaret ederek.baranda''tanıştırim teyzecim bu benim kız arkadaşım ada''dediği sırada

selda teyze''gel bakim buraya sen''dedi barana ,baranda ''ama teyze ben naptım ki şimdi''dedi yüzünü ekşiterek.ne olduğuna anlam veremiyordum.

selda teyze''gel gel''dedi ve baranda hala yüznü buruşuk halde yavaş adımlarla yanına yaklaşıp yan döndü veçömeldi.

ne yapıyordu bu böyle.selda teyze aniden baranın kulağını çekti ve ''demek sevgilin oluyor ve en son benim haberim oluyor öylemi baran bey''diye bağırdı ama bu bağırma nazik ve şaka gibiydi.

baran hafifçe inledi ve''aa teyze ilk sana söyledim ben '''dedi kurtulmak istermiş gibi.demekki baran her suç işlediğinde bu ezayı alıyormuş kulak ekme ne kadarda komik.bende arkada onları izleyip kıkırdıyordum.az sonra selda seyzede kıkırdamaya başladı.

en sonunda çektiği kulağı bırakıp''iyi bakim böyle ol işte''dedi.artık sıra bendeydi sanırım.baran çömeldiği yerden kalkıp yanıma geldi ve bir elini belime doladı.bende yan taraflardaki çiçeklere odaklanmış öylece bakıyordum.

selda teyze''sende çiçekleri seviyor olmalısın''dedi soru sorarcasına.bende hemen kendimi toparlayıp gülümsedim ve''evet bende çok severim''dedim.selda teyze en samimi konuşmasıyla''o zaman sana bulunması en nadir olan middlemist kamelya çiçeğinden bir demet ayırtacağım''dedi.

bu isim bana yabancı gelmiyordu ama evet hatırladım''ah çok teşekkür ederim bu çiçeği dayımdan duymuştum,o da arıyordu''dedim.selda teyze''ah ne güzel''dedi ve ayağa kalkıp''istersen beraber çiçeklerime bakmaya gidelim,bunlardan  daha bir sürü var''dedi ve anında baran araya girip''ama bizim gitmemiz gerek teyze''dedi.

selda teyze''ne işi baran ben bir tane daha bulmuşum kendim gibi çiçekleri seven birini bırakta konuşalım''dedi isyankar şekilde.baran''ama teyze olmazki bizim okula gitmemiz gerek zaten ilk iki dersi astık''dediğinde bana birden jeton geldi ve bağırarak''ne!ilk iki dersmi''dedim.

selda teyze şaşırarak''ah baran önceden söyleseydin ya oğlum okul olduğunu hadi bakim koşun okulunuza''dedi.bende belki bu kadar bağırmama kırılmıştır diye düşünerek''şey selda teyzeciğim ben birdahakine tekrardan gelip bütün çüçekleri sizinle birlikte gezeceğim ''ve oradan ayrılıp okula doğru yol aldık.

arabada ilerlerken''baran benim çantam evde kaldı ama,ben bu gün okul olduğunu tamamen unuttum''dedim.baran''çantaya gerek yok zaten ''dedi.bende hafifçe ona dönerek''nasıl yok''diye sordum.

baran ''bu günlükte çantasız gidersin''dedi.bende daha fazla üstelemedim zaten burcudan kağıt kalem alırdım.



ARKADAŞLAR VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin