- 34-

302 13 15
                                    

3.GÜN SONRA

baran'dan;

bugün görevimi bitirme günüydü.tabiki bundan iki gün önce abime gidip adaya değer verdiğimi ve onu asla bu işe bulaştırmayacağımı söyledim.abim önce olmaz gibi bir takım laf söylesede sonunda sadece konuşacaklarını ve kız istemezse olmayacağını söyledi.bunuda kabul etmemiştim ama başka seçeneğim olmadığından sadece konuşacaklardı.

adayı seviyordum evet,bunu nasıl mı anladım?tabiki çok basit,salak salak yemekle oynayıp adayı düşünüyordum ve yüzümde salak bir sırıtış oluyordu herzaman.

ona yaklaşırken bile içimin kıpır kıpır olmasına engel olamıyordum.ya ben bu kıza gerçekten aşık olmuştum işte.bu ilkti,ilk defa aşık oluyordum ve canımdan bile çok seviyordum.bundan sadece emrenin haberi vardı.

zaten adaya onu ne kadar sevdiğimi her zaman yeniliyorum.bugünde ada emre burcu hepbirlikte  göl kenarına felan gitmiştik.adaya papatyalardan küçükken hep anneme yaptığım taçlardan yaptım.

ve artık hazırlanma zamanı.

giyindikten sonra aşağı abimin yanına indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

giyindikten sonra aşağı abimin yanına indim.

bardağına içkisini doldurup yavaş yavaş içmeye başladı ve''yakışmış''dedi.bende karşısına geçip oturdum ve''abi dediğim gibi sadece konuşulacak değil mi?''diye sordum çünkü hala abime bu konuda güvenemiyordum.

kafasını aşağı yukarı salladı ve''evet''dedi.tekrardan ayağa kalkıp kendimede çok az bir şekilde doldurdum(sarhoş olmayacağım şekilde)içmeye başladım.içkim bittikten sonra adayı almaya doğru yola çıktım.

ada'dan;

3 gün içerisinde her şey çok güzel geçmişti.barana artık kendimden bile çok güvenmeye başlamıştım.

bugün nerede olduğunu bile bilmediğim bir parti varmış.bunun içinde hemen hazırlanmam gerekiyordu.

saçlarımı hafif büyük dalgalar haline getirdikten sonra hafif makyaj yaptıktan sonra baranı beklemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

saçlarımı hafif büyük dalgalar haline getirdikten sonra hafif makyaj yaptıktan sonra baranı beklemeye başladım.

5 dk sonra baran geldi ve aşağı inip birlikte partinin olduğu tarafa doğru gittik.

koskocaman yerdi.bir villa ve kocaman bahçesi,çiçeklerle dolu,insana huzur veriyordu.baranla birlikte el ele içeriye girdiğimizde herkesin gözleri üzerimizdeydi.

biraz içeride takıldıktan sonra birlikte balkona geçtik ve baranın anlamsızca etrafa bakışından rahatsız olup bende bakındığı yerlere baktım ve her baktığı yerde siyah takımlı adamlar vardı.

tekrardan ona dönüp''bunlar kim? partide ne işleri var?''diye sordum.baran yutkunup''galiba güvenlikler''dedi ve saatine bakıp''sen beni garajda bekle ,ben bir emreye bakıp gelirim yanına''dedi.bende''baran niye bu kadar çabuk gidiyoruz ya''dedim isyan ederek.

baran''başka bir planım var ada hadi''dedi ve bende aşşağı doğru haraket etmeye başladım.

garaja vardığımda korkmadım değil yani etrafta kimse yoktu ve çok hafif bir loş ışıktan başka bir şey yoktu.havada iyice soğumuştu zaten.

telefonumu çıkarıp ne var ne yok diye bakındığım sırada birden ayak sesleri duydum ve direk kafamı telefondan kaldırdım.etrafa bakınmaya başladım ve ayak seslerinin bana doğru geldiğini hissettim.

tetirgince''baran,sen misin?''diye zorla çıkan sesimle konuştum.ama ses yok sadece bana doğru gelen ayak sesi vardı.artık iyice korkmaya başladığım için direk baranı aradım ve baran tam açtığında arkadan bir el ağzımı kapattı.boğulu sesimle bağırmaya başladım ama burnuma bir bez yaklaştırınca kısa süre sonra bayılmaya başladım ,artık hiç bir şey göremiyordum sadece karanlıktı.


KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin