sokaklar çok dardı.ve neredeyse hep erkekler vardı.hiç konuşmuyor bu çocuk ama ya.kendimi tutamayarak ''sevgilin varmı''diye sordum biliyorum hayatımdaki en utanç verici bir durumu şuanda yaşıyorum.ya sormamalıydım ben bu soruyu şimdi yanlış anlayacak ya''yani..şey..öyle değil sen gizemle çok yakı..''diyordum ki sözümü kesti dana''seni ilgilendirmeyen sorular sorma,eğer seni buraya getirmemin sebebini merak ediyorsan söyliyim bir daha benimle yola çıkmaman gerektiğini göstermek için''dedi hala son gaz yürüyordu.ara sokaklara giriyorduk sürekli.''hayır gelirim ''dedim.bana yandan bir bakış attı.sonra gine önüne döndü.arkadan bir ıslık sesi duydum ve döndüğümde bir grup benim yaşlarımda çocuklar bacaklarıma bakıp beni süzüyordu.bacaklarıma baktım ve gerçekten pantolonum çok kısaydı birazda olsa utandım ve''ne bakıyorsunuz be ''diye kızdım .baranda benim durduğumu görünce olduğu yerde durdu.''sana bakıyoruz güzelim''dedi ağzını yamultarak.barana sırtımın arkasından baktım ama hala bizi izliyordu .bir müdahalede bulunmuyordu.''sapık mısın ''dedim .arkadan benden birkaç yaş küçük çocuk''gel güzelim senin sapığın olayım''dedi .bu sözü söyleyince kendimi savunacak bir söz bulamadığım için burcunun her zaman yaptığı işareti yaptım yani orta parmağımı gösterdim.hah kendimden çok utanıyorum.barana döndüğümde o sadece sırıtıyordu.kendimi tutamayarak''ya bişey desene ''dedim beni savunmasını umarak ama o sadece''benimle yola çıkmaman gerektiğini sana söylediğimi hatırlıyorum''dedi hafif bir tebessümle.öküz öküz öküz.barana sadece dil çıkardım.arkadan tekrardan konuştular''baran abi bu hatunun karşılığında sana ne verelim''dediğinde ağzım beş karış açık kaldı .''ne diyorsun sen be ben mal mıyım salak''dedim.sonra barana döndüm .beni ağır ağır süzdü ve''galiba bedavaya verebilirim ''NE!!! o ,o ne demişti beni çocuklara mı verecekti.''baran ne diyorsun sen ''dedim şaşkın şaşkın.sonra arkadan bir el beni belimden yakaladı ve ''gel güzelim çok eğleneceyiz''dediğinde bir çığlık attım ''bırak beni,dokunma bana ''diye bağırdım.arkamdaki çocuk bir an afalladı galiba bu şekilde davranacağımı bilmiyordu.sonra baran birden bağırdı.''bırak lan''dedi .çocuk beni bırakır bırakmaz beni arkasına aldı ve çocuğa bir yumruk indirdi.ne baran beni koruyup çocuğa yumruk mu atmıştı ah bu çok hoşuma gitti.''bir daha benim yanımdaki kızlara dokunursan o ellerini kırarım.''dedi.evet biraz fazla olmuştu bu hemen araya girdim ve ''baran tamam sakin ol''dedim .sonra beni omuzumdan tutup yürüttü.bu davranışı o kadar hoşuma gitmişti ki bir an avuçlarım terledi.sonra ara sokağı dönünce kolunu omuzumdan çekti.iki üç sokak daha döndükten sonra kocaman bir binaya girdik.baran bana bir koltuğu gösterdi''ben gelene kadar beni burada bekle''dedi.kafamı yavaşça salladım ve gösterdiği yere gittim.arkasına bile bakmadan asansöre binip gitti.beklerken canım o kadar çok sıkılıyordu ki napsam diye düşünmeye başladım.yaklaşık bi yarım saattir baranı bekliyordum .sonra bana doğru uzun boylu kahverengi saçlı bir adam yaklaştı.burası neresi bilmiyordum ama çok tekinsiz bir yer olduğu belliydi.adam tam önümde durdu ve''selam güzelim kimi bekliyorsun''siye sordu. içimden sanane be desemde dışımdan''bi arkadaşımı bekliyorum''diye cevap verdim.pis pis beni süzdü.bir daha baranla dışarı çıktığımda kesinlikle uzun şeyler giyecektim.tekrardan konuştu''hadi gel şuradaki bara gidelim ,seni çok güzel eğlendiririm güzelim''.kibar bir şekilde''hayır.teşekkürler arkadaşımı bekliyorum''dedim.bu sefer beni bileğimden tutup kaldırdı.''hadi ama arkadaşın gelene kadar''diye tekrar edince''bırak beni gelmek istemiyorum dedim sana ''dedim bu sefer sert bir şekilde.hiç cevap vermedi beni arkasından sürüklüyordu adeta çırpınsamda bırakmadı.sonra arkadan bir ses geldi''burak''bu baranın sesiydi.burakta baranı görünce beni bıraktı ve baranın yanına gitti .giderken de kulağıma''bi daha ki sefere bebek''dedi.cevap vermedim.baran bana baktı sinirli bir şekilde.niye öyle baktığını anlamadım ama burak denilen çocuğa bişeyler söyleyip yanıma geldi.''hadi gidiyoruz''dedi sertliğini koruyarak.önden çıktım ve arkamdan geldi.bana yetişti hatta geçti bile .hiç konuşmadım bu sefer .''burak senden ne istiyordu''diye sordu.ne demek sertliği bu yüzdendi.''ha?''diye karşılık verdim sanki şaşırmışım gibi yaparak.''beni duydun''dedi . evet kesinlikle duymuştum.''bana bara gitmeyi teklif etti ama ben yok dedim''dedim .bir küfür homurdandı ve daha hiç konuşmadı bende konuşmadım.beni okulun orda bıraktı.''burda eve gidebilirsin herhalde''dedi.''hiç de teklif etmiyorsun seni bırakayım mı diye.''dedim en sonda çünkü geçen gecede aynı şeyi yapmıştı.akşam akşam beni okulun arka tarafına bırakmıştı.''niye bırakacakmışım ki''dedi.bende ''nezaketten ''dedim sadece sırıttı .bu şekilde sırıtınca karşısında mum gibi eriyip gidiyordum.ve o demeyince ben ''görüşürüz''dedim.ses çıkarmadı sadece kafasıyla onayladı .aslında bu bile yetmişti.arkamı dönüp hızlı adımlarla eve gittim.eve vardığımda hava çok kararmıştı.yani bu demek oluyor ki baran 2 saat boyunca beraberdik.ah düşünmek bile çok güzel.ben deli gibi aşık olmuştum bu çocuğa.evde kimse yoktu .annem gil gine yoktu evde.bende hemen oturup bu günü gine aklımdan geçirdim .o gizem cadısı aklıma gelince sinirlensemde baranı düşündüm beni nasıl koruduğunu aklıma getirince o pis cadıyı unuttum bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AŞK
Roman pour Adolescentshayatım boyunca mutluydum ta ki Ankara'ya taşınana dek .ailem hiç sandığım gibi değilmiş.Aşkım ve ailem için savaşmaktan o kadar çok yorulmuştum ki kendimi dibi olmayan bir kuyuda buldum.Ne kadar çırpınsam o kadar battım.BENİ İKİ KARA BAKIŞ SARDI,Kİ...