baran gittikten sonra yaslandığım duvarda burcuyu gözlerimle aramaya başladım,ama hiçbir yerde gözükmüyordu. zil çalmıştı ve herkes içeriye girmişti aslında ne zaman çaldığını bende bilmiyordum.
daha fazla beklemeyip burcunun sınafta olma ihtimalini de göze alarak sınıfa çıktım.içeriye girdiğimde coğrafya hocasından özür dileyip yerime geçtim.burcu burada da yoktu.
duvar köşesine geçtim ve kafamı sıraya koydum.baranın beni neden bu denli önemsediğini anlamıyordum .herşeyi birden yapıyordu,bir sefer kalbimi kırıyor diğerinde onarıyordu.
hayır yani düzgün davran da bende ona göre konuşayım senle ama yok dengesizin teki artık ona karşı hislerimi kontrol edemiyorum.bir tarafım ondan nefret etmem gerektiğini vurgularken diğeride hayır salak sen onu seviyorsun hemen pes mi edeceksin ?deyip direniyordu.
ben bunları düşünürken zil çaldı ve hemen koşup kantine indim ama yok burcu gine yoktu.telefona sarılıp hemen burcuyu aradım ve kısa süre sonra açtı.sesi çok mutlu geliyordu telefondan.
-ya burcu nerdesin kızım nereye kayboldun?
-ada ben şeydeyim(3,2,1 başla)..diye baranın sesini duydum.hemen;
-sen baranla mısın?
-yo biz emreyle beraberdik baranda öylesine geldi gidecek şimdi.
-haaa
-işte öyle kanka ,ben seni sonra arasam olur mu şimdi işim varda
-tamam tatlım sonra konuşuruz,dedim ve telefonukapatıp
tam cebime koydumarkamı dönüyordumm ki birine çarpmamla iki adım geriledim.kafamı kaldırdım ve kim olduğuna baktım.
gözlerim resmen yerinden çıkacaktı karşımdaki kişiyi görünce.oda beni görünce şaşırdı ama hemen kendini düzeltti ve''vayy bizim küçük aptal'da buradaymış''dedi sırıtarak.kim olduğunu anlamışsınızdır herhalde .tabiki bu kişi BERKAY'dı.lan bunun burada ne işi vardı şimdi.
tavrımı koyarak''düzgün konuş benimle''dedim kaşlarımı çatarak.eğildi ve kafasıyla kafamı eşitleyip''konuşmassam ne olacak''dedi tek kaşınıda kaldırarak.
yanından hızla geçerek''bide seninle uğraşamayacağım''dedim ve son hız sınıfa doğru ilerledim.koridorda ilerlerken telefonumla ilk önce burcuyu aradım ama cevap vermeyincede mesaj attım.
sınıfa girdiğimde kızlar bir grup kurmuş konuşuyorlardı.leylanın gel işaretini gördüğümde yanına geçip oturdum ve sohbete bende dahil oldum.aslında sohbet dediğim tabi ki gıybetti ama ben dedikoduya fazla girmiyordum sadece onları dinliyordum.
birden leylanın bir tarafa odaklandığını görünce bakışlarını takip ettim ve berkayın kapının önünde leylayı yanına çağırdığını gördüm.leylada direk bizi satıp gitti.onlar kapının önünde konuşurlarken bende onları izledim.kesin aralarında birşey vardı.
ben bunları düşünürken berkayla göz göze geldik ve hemen kafamı önüme eğdim ama birkaç saniye sonra tekrardan o tarafa baktım ve leylanın ona bağırdığını gördüm.hem ağlıyordu hemde ona tehtidler yağdırıyordu.berkay ise hiçnbirşey umrunda değilmiş gibi onu dinliyordu aradada konuşuyordu.
leyla omuzuna bir tane vurup iki kelime daha söylediğini işittim ve sonrada berkayı orada bırakıp hızla gittiğini gördüm.berkay tekrardan bakışlarını üzerime dikti ve bende tekrardan kafamı önüme eğdim.oturduğumuz kız gurubuda benim gibi orayı izliyorlardı herhalde çünkü içlerinden kumsal adında biri''ne oluyor lan''dedi ve hepimiz tam ayaklandık leylanın peşinden gidiyorduk ki hoca içeriye girdi.onun girmesiyle kumsal''siz burada kalın çok dikkat çekmeyelim benle ada gider bakarız''dedi ve diğerleri oturdu.
hocadan izin alıp çıktık.klasik olan ''hocam özel bir işimiz varda''demiştik.ilk önce lavabolara baktık ve leylanın zemin kattaki kızlar lavabosunda ağlayarak sigara içtiğini gördük.
hemen yanına koşup elindeki sigarayı bir refleksle aldım ve yere atıp üzerine bastım.leyla bu hareketi benden beklememiş olacakki''hay sikecem ya''dedi kendi kendine.hala ağlıyordu biz gelince elinin tersiyle göz yaşlarını sildi ,sanki hiçbirşey olmamış gibi davranmaya alışıyordu ama beceremiyordu.
kumsal''kızım o berkaya güvenme dedik ama sen bizi dilemiyorsun hep o siktiğimin kalbini dinliyorsun''diye bağırdı onu azarlayarak.
leyla''gine bıraktı kumsal yine aynı şeyi yaptı ben ne kadar özürde dilesem beni hiç dinlemiyor hevesti deyip geçiyor..dayanamıyorum artık ben''diyor ve bir yandanda ağlıyordu.onu böyle görünce içim parçalanıyordu.
belli oldu bunların aralarında gerçekten birşey vardı hatta belliki ilişkiye bile girmişler ve bu öküz berkayda hevesti deyip kızın duygularıyla oynamıştı.
1 ders saati boyunca leylayla ilgilendik ve sonunda kumsalla birlikte onu güldürmeyi başarmıştık.
işte tüm okul günüm leylayla birlikte geçmişti.leyla hakkatten güzel kızdı ve bunu ona nasıl yaptığını anlamıyordum.
ve sonunda evdeydim hemen burcuya mesaj atmak için mesaj yerine girdim ve baranın''saat 9 hazır ol''mesajını gördüm.birden içeriye annemin küt diye girmesiyle yerimden sıçradım.nasılda alışmıştım yokluklarına.eskiden olsa her gece onalar için ağlardım ama şimdi değişti.
yavaş adımlarla geçip yanıma oturdu ve saçımı okşamaya başladı.o bana bu denli şevkatle bakınca benim içimdeki bütün kırgınlık gidiyordu.
annemle iki üç şey konuştuktan sonra sımsıkı birbirimize sarıldık ve müjde annem ve babam ayrılmayacaklarmış.tamam artık annem ve babama olan kızgınlığım hafiflemişti şimdi sıra barandaydı.acaba oda benim gönlümü kazanacakmıydı?
ARKADAŞLAR VOTE ATSANIZ SEVİNİRİM :) <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AŞK
Teen Fictionhayatım boyunca mutluydum ta ki Ankara'ya taşınana dek .ailem hiç sandığım gibi değilmiş.Aşkım ve ailem için savaşmaktan o kadar çok yorulmuştum ki kendimi dibi olmayan bir kuyuda buldum.Ne kadar çırpınsam o kadar battım.BENİ İKİ KARA BAKIŞ SARDI,Kİ...