''Burnuma aşk kokusu mu geliyor?''2

309 17 1
                                    

arabada ilerlerken bizim kızlar grubundan mesaj geldi.(burcu,gazel,leyla,güneş ve ırmak)

GAZEL:kızlar naber :*

GÜNEŞ:sen yeni misin tatlım?

GAZEL:evet,ben adanın arkadaşıyım

IRMAK:ada bize hiç bahsetmemişti,gerçi artık hanım efendiyle görüşemiyoruz bile.

ADA:ya ırmak aşk olsun şimdi okula geliyorum zaten konuşuruz

GÜNEŞ :aynen valla

GAZEL:ada sen nerdesin ki ?

BURCU:nerde olabilir tabiki baranın yanında :/

burcunun böyle konuşmasıyla kıkırdadım.baran bana dönüp''kiminle konuşuyorsunuz ada hanım?''dedi.bende ona dönüp''kızlarla konuşuyordum''dedim.baran da bana kısa bir gülücük atıp önüne döndü.

 telefonumun 2-3 kere daha titremesiyle yine açtım.

GAZEL:tamam ben cevabımı aldım,baranın yanında bizim aşk bööcüümüz :D

GÜNEŞ:bi dakka bi dakka baran ve ada mı?ne alaka kızım.

BURCU:ohooo bunlar daha yeni uyanıyor galiba,kızım sevgililer onlar,ona göre herkes ayağını denk alsın

Burcunun niye öyle söylediğini gayet iyi anladım,çünkü güneş ve ırmak baranı seviyorlardı.

GÜNEŞ:vay be adaya bak sen

GAZEL:niye olamaz mı tatlım fıstık gibi kız sonuçta

IRMAK:tamam fıstık gibi kızda barana göre değil

BURCU:allah allah niye sen mi ona göresin

IRMAK:ne alakası var ya baran biraz değişik hani ada nasıl baktı ona anlamında dedim

GAZEL:ya bırak ya, lafı nasılda evirip çevirdi

IRMAK:kızım sen kimsin ya

BURCU:eben :D

GÜNEŞ:abarttınız ama ha

BURCU:tamam kesin artık derse odaklanamıyom aq

IRMAK:ya sen ne zaman derse odaklandın ki :D

BURCU:sanane aq

GÜNEŞ:neyse bay bay kızlar

GAZEL:aynen görüşürüz

BURCU:sdjsdjsdj

GAZEL:burcu o ne la :D

BURCU:herkesinki gibi olmasın dedim :D

GAZEL:  :D

ve artık konuşma bitmişti.burcu ve gazel nasılda lafları ağızlarına tıkmışlardı.barana dönüp''güneş ve ırmakla konuşmuşluğun varmı?''diye sordum.baran hiç bana bakmadan''evet niye?''diye sorunca''öyle''dedim ve önüme döndüm.

5 dk daha ilerledikten sonra artık okula varmıştık.tenefüs olduğundan baran garajdayken yanağımdan öptü ve beni sınıfa kadar bıraktıktan sonra aşağı emre gilin yanına indi.

burcu birden boynuma sarıldı ve ''oyşş canım kankam gelmiş''dedi.bende aynı neşeyle ona sarıldım ve'özledim lan seni''dedim.leylada yanımıza geldi ve''selam''dedi.şimdi dikkatimi çektide leyla hiç mesaj atmamıştı.

leylanında belini sıvazlayarak''meraba''dedim.sonrda''noldu senin iş''diye sordum.berkaydan bahsetiğimi gayet iyi anlamıştı.kafasını olumsuz anlamda sallayarak''hala aynı,değişmeecekte''dedi.burcu''hayırdır lan benden ne saklıyorsunuz?''diye sorunca leyla''olum bildiğin şeyler işte,berkay''dedi.

burcu''hııı''dedi.ayakta öylece dururken burcu''ne duruyoruz kızım burada hadi kantine inelim''dedi.hepimiz kantine doğru yol aldık.


ARKADAŞLAR BAKALIM KANTİNDE ADANIN BAŞINA NELER GELECEK,BUNDAN SONRAKİ BÖLÜM ÇOK EFSANE OLACAK HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.


KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin