-26-

345 19 7
                                    

baran arabada bana neden ağladığımı tabi ki sordu bende annem ve babamın boşanacağını felan anlattım.artık sahile vardık ve karşımızda sahil ,bir bankta oturduk o sırada baran''bana geçmişini anlatsana''dedi.bende başladım anlatmaya;

''biz buraya gelmeden yani daha istanbul'dayken çok nolmaldim yani başıma hiçbir şekilde böyle olaylar gelmezdi tek düşündüğüm şey alışveriş ve gezmekti.şimdi ise başıma gelmeyen kalmadı kaçırılma mı dersin tehtid etmeler mi dersin herşeyi ben buraya geldiğimde öğrendim.çok saçma ama ben eskide küfür nedir onu  bile bilmezdim şimdi ise kendim söylüyorum o bilmediğim küfürleri.''dedim ve kafamı barana çevirdim kaşlarını çatmış vaziyette beni dinliyordu.

biraz ürkerek''ne oldu?''diye sordum.baran tavrından taviz vermeden''devam et''dedi.bende''etmeyeceğim''dedim.baran''ada anlat'' diye hafifçe bağırdı.bende''ya hemen kaşlarını çattın ,ne dedimde bu kadar sinirlendin''dedim.

baran bana doğru dönerek''çünkü senin gibilerden nefret ediyorum,şımarık zengin bebelersiniz hepiniz, ancak herkese alttan bakarsınız derdiniz para değil mi,hepiniz birbirinizden sürtüksünüz''dediğinde gözümden iki damla yaş aktı.sondaki 'hepiniz birbirinizden sürtüksünüz'lafını vurgulamıştı.

bir hışım ayağa kalkıp''sen bencilin tekisin!sadece kendini düşünürsün karşındakinin ne hissettiği umrunda bile değil ,değil mi?''dedim gözümden bir damla daha yaş akınca elimin tersiyle sildim ve arkamı dönüp yola doğru yürümeye başladım.

BARAN'DAN;

ah,siktir ya!birden kendimi kaybedip neler demiştim.hemen arkasından gittim ve kolunu tutup bana dönmesine zorladım.ilk başta direndi ve hala elimde çırpınıyordu ve bende hayatımın en yanlış hatsını o zaman yaptım ve onu durdurmak için ensesinden tutup dudağından öpmeye başladım.

ada hiçbir şekilde karşılık vermiyordu.kafasını geride çekemiyordu yani kısacası bu şekildeyken ben onu istemesede saatlerce öpebilirdim ,ama tabikide yapmadım kısa süre sonra asıl bir salaklık yaptığımı anladım ve dudağımı dudağından çektim.

benden ayrılır ayrılmaz iki adım geriledi ve yüzünü avuçlarının içine alıp hıçkırdı.sırf bu hıçkırık için hayatımın sonuna kadar onu öpebilirdim.hiç beklemediğim bir şekilde suratıma çok sert bir şekilde tokat yedim.

eğer şu anda abimin bana verdiği görev olmasa adayı kucağıma alıp sahile atabilirdim ,hatta şu anda kendimi zor tutuyorum.

işaret parmağını bana doğru sallayarak''sakın!sakın bir daha bana dokunayım deme!''diye bağırdı ve yola doğru gidip bir taksiye bindi ve gitti.

bende arkasından öylece bakakaldım.bir süre daha o tokadın şokunda kaldım ve sonunda kendime gelip eve doğru yol aldım.



ARKADAŞLAR BÖLÜMLER KISA OLUYOR ÇÜNKÜ SINAV HAFTASINDAYIM YAZAMIYORUM UZUN UZUN.

<3<3<3<<3<3<3<3<3<3

KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin