zilin üst üste çalmasıyla uyandım .hemen kapıyı açtığımda karşımdaki kişiyle şok oldum.burcunun burada ne işi vardı ki.hemen içeri girip''kızım bu halin ne ya,hadi çabuk ol partiye gidiyoruz''dedi.valla hiç gidemezdim hemen''burcu hiç modumda değilim kanka ,gitmeyelim''dedim.burcu gözlerini pörtletip''ya ada lütfen hem en yakışıklı erkekler de gelecek,kızım osman beyin torunu geliyormuş''dedi.allahım yarebbim ya''banane burcu ,hem şu halime baksana hayattta gelmem olmaz''dediğide burcu''kanka kankacığım lütfen bak benim için bu günlük''dedi.onun bu isteklerine dayanamazdım tabiki gidecektim ama önce''hayırdır burcu hanım dün ağlıyordun yoksa biri morelini mi düzeltti yada boşver ya nede olsa bana anlatma gereği duymamıştın''dedim burun kıvırıp koltuğa oturarak.
burcuda neden böyle söylediğimi hemen anlayıp yanıma geçti ve emreyle olan ilişkisini anlattı.sonra tekrardan''işte böyle kanka ,şimdi gidiyoruz değil mi''dedi.
bende hemen gülümseyip''ben kankamı kırarmıyım hiç''dedim ve dolabın başına geçtim.dolabımda bir sürü elbise vardı ve çok zor karar vermiştim .
elbisemi giydikten herzaman ki gibi hafif makyaj yaptım.
aşağıdan korna sesi gelince burcu panikledi.burcuda benim gibi kısa bir elbise giymişti ama rengi gerçektende çok hoşuma gitmişti,gece mavisiydi.
burcu''ya ada hadi geldiler çabuk ol''dedi ve koltuktan fırlayıp boy aynasının önüne geçti.bende anlamayıp''kim geldi''dedim.
burcu''ya ben sana söylemeyi unuttum emre gilin hepsi bizi almaya geldiler ,onlarla beraber gideceğiz.''deyince hemen''baranda mı geldi''diye sordum.
benim böyle söylememle dalgayla güldü.bende hemen düzeltip^^yani şey işte kızım çok uyuz biri ondan söyledim''dedim
burcu''birde bana burun kıvırıyordu.seviyorsun işte itiraf et''dediğinde hemen''çok mu belli oluyor''diye sordum.acaba baranda anlamışmıydı.
burcu''kızım ben senin kankanım tabikide anlarım ama korkma belli etmiyorsun''dediği sırada telefonu çaldı.hemen kulağına koyup
''iniyoruz''dedi ve beni kolumdan çekiştirerek aşağıya indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AŞK
Teen Fictionhayatım boyunca mutluydum ta ki Ankara'ya taşınana dek .ailem hiç sandığım gibi değilmiş.Aşkım ve ailem için savaşmaktan o kadar çok yorulmuştum ki kendimi dibi olmayan bir kuyuda buldum.Ne kadar çırpınsam o kadar battım.BENİ İKİ KARA BAKIŞ SARDI,Kİ...