-5-

939 24 7
                                    

Dün geç uyuduğum için sabah zor uyandım hatta okula bile gitmek istememiştim.yataktan kalkar kalkmaz hemen sıcak bir duş aldım.dişlerimi fırçalayıp kahvaltıya oturdum.dün sadece serumun üstündeydim ve kurt gibi açtım .tabağımı silip süpürdüm.okula gitmek için hazırlanmaya başladım.

kısa şort bir tulum giydim altına siyah beyaz bir babet ayarladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kısa şort bir tulum giydim altına siyah beyaz bir babet ayarladım. kafamada elime ilk geçen bir şapka taktım.hemen makyajımıda yapıp yola çıktım.

Hala dün gecenin etkisindeydim.okula vardığımda gözümü şöyle bir okula gezdirdim ve burcu,güneş ve ırmağı gördüm.hızlı adımlarla yanlarına gittim.sevinçle''günaydın''dedim.hepsi bir ağızdan ''günaydın''diye cevap verdiler. birlikte sınıfa doğru ilerledik ilk dersimiz coğrafyaydı .sıramda kendi kendime sırıtıyordum baranı hiç unutamıyordum evet biraz sertti ama ona o kadar çok yakışıyordu ki o hali beni benden almaya yetiyordu.dersin ortasında sınıfa bir kaç kişi girdi ama umrumda bile değildi çünkü ben o sırada baranı düşünüyordum.hocanın''baran,emre,mert ve tunç neredeydiniz''dediğinde kafamı hemen önümden kaldırdım ve onları gördüm .onlar buradaydı.hiçbir şey demeden sıralarına geçtiler ve baran''sana hesap vereceğimi sanmıyorum''dedi her zamanki umursamazlığıyla .hocaya nasıl cevap verebilirdi ki .ama beni hala fark etmemişlerdi.hemen yanımda oturan burcu benim duyacağım şekilde fısıldadı''emre''.''onları tanıyor musun''diye sordum burcuya .''evet bunlar bu okulun en büyük ekibi yani kimse bunlara karışmaya yada konuşmaya cesaret edemez''dediğinde gerçektende tehlikeli oldukları her halinden belliydi.arkama kısa bir bakış attım ve hepsi hocaya bakıyordu''belki bana vermezsin ama müdüre verebilirsin''hoca böyle dediğinde baran  kaşlarını çattı.ve hocaya dik dik baktı.''umrumda değilsin şenpaze''dediğinde hoca suratını buruşturdu ve cevap vermek yerine ders anlatmaya döndü.hocaya maymun adı söyledi ve hoca bu duruma sessiz mi kaldı.hah cidden bunlar çok bellalı tiplermiş.tekrardan arkamı döndüğümde baranla göz göze geldik.gözlerinde hafif şaşkınlık geçsede hemen gözleri sertleşti .hemen gözlerimi önüme devirdim ve bir daha arkamı dönmeyeceğime kendime söz verdim.bana baktığını hissedebiliyordum .zil çaldığında hepsi birden ayaklandı ve sınıftan çıktılar.burcuya dönüp''burcu beraber bahçede konuşabilir miyiz sadece ikimiz.''dedim ve ırmak ile güneşten gizli bahçeye indik bir duvar kenarına yaslandık karşıma bakmamla baran ve çetesini görmem bir oldu. o henüz beni gömemişti .ama her an görebilirdi.burcuya ''bunlar kim''diye sordum.''daha ilk günden bunları bu kadar merak etmen çok şaşırtıcı ada hanım ,dökül''böyle demesini pek beklemiyordum ama dün ne olduysa bütün ayrıntısıyla anlattım.''vay vay vay vay evet bak şimdi ortadaki baran bütün kızlar onunla birlikte olmak için canını bile verebilir ama o pek ilgilenmez tabi konuştuğu kızlar var mesela gizem onun yüzünden hiçbir kız okulda baranın yanına yaklaşamaz''gizem mi ?o kim ya tamam tatlım bana alışsan iyi olur çünkü baran benim''gizem kim''dedim.''bekle birazdan baranın yanına gelir''dediğinde içimde kıskançlık krizlerine girmiştim''aha işte bak bahçeye çıktı kızıl saçlı okulumuzun bir numaralı kaşarı.''

KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin