21. Bölüm

3.9K 154 0
                                    

Sabahın ilk saatlerinde dünden kalan yorgunluğum ve uykusuzlugumla yalpalandim.
Yatağımdan yavasca doğrul dum ve pencerenin kenarina gittim yerdeki bavula baktım ve evin her tarafını izledim.
Duvarlardaki çatlakları yatağımın kırık ucu, bu küçük pencereye baktım ne kadar da çok yaşanmışlık vardı.
Çocukları uyandırdım ve bavulumu alıp dışarıya çıktik.
Kızımın ve alinin sorularını kesik kesik cevaplamaya çalıştım onlarda soruyorlar tabi herseyı.
Baya bir yürüdük dısarda soğuk ve sert bir hava vardı her yürüdüğümuzde yüzümüze sert bir şekilde vuruyordu ve nihayet gelmiştik.
Ölülerin öldüğü, dirilerin de gördüğü şehre geldik.
Seher annemin yanına onunla ilk değil bu ölmeden öncede vedalasmisti benim le bu sefer ben onunla vedalasacaktim.
Annem canim annem ben geldim senin kızın geldi kaderin.
Gidiyorum buralardan anne en çokta seni yanlız bırakmak içimi yakıyor ama birgun buraya gelirsem sırf senin için gelirim annem. Seni çok seviyorum anne son kez toprağına dokundum avucuma aldım ve sonkez mezar taşını optum elvada benim güzel annem.
Gözyaşlarımı tutamadım kızımın ve alinin elinden tutup gitme vakti gelmişti bile.
Hemen yola koyulduk, her taraf çok sessizdi ne kus sesi ne insan hiç birsey yoktu görünürde.
Hızlı adımlarla şehre doğru gitmeye koyulduk ana yola geldik ve otobüsü bekledik.
Az sonra gelen otobüsle şehre gidip otogara gidecektik.
Ve artık otogara gelmiştik trene binip İstanbula doğru yolculuğumuz başladı.
                13 saat sonra
Ve artık istanbuldaydik nereye gideceğimi bilmeden etrafımda öylece gezinip durdum çantamdan çıkarttığım teyzemin adresini bulup bir adama sordum.
Bana yolu tarif etti baya bir gitmem gerekiyormuş.
Bir kaç saat olan yolcugum sonrasında nihayetinde teyzemin evine varmıştim.
Küçük bir evin önune geldik tarif ettikleri yer burası olmalıydı kırmızı bir kapısı vardı.
Kapıyı çaldım ve kapiyi teyzem açtı kimsin dedi beni tanımamisti.
Teyze ben kader seherin kızı.
Aaa kader yavrum ne kadar da büyümüşsün değişmişsin vah yavrum gel içeriye bakayım.
İçeriye girdik çay içtik sohbet sohbeti açtı tabi.
Ee kızım ne oldu neden buraya geldin bakayım.?
Teyze size haber gelmedi mi?
Evet ama ben inanamadım senden de duymak istedim.
Çocuklar içeride olduğu için onların yanında konuşamadım teyzemin küçük bir kızı vardı onalrı onu  yanına odaya götürdük.
Bende başladım anlatmaya.
Belki annem sana söylemiştir teyze işte ben evlendim cocugum var kızım sonra Salih biriyle evlendi sonra son zamanlarda işte kavga gürültü öyle sonuç buraya vardı bir de oğlu vardı garibin öyle kaldı onuda bırakmadım yanıma aldım zaten sevginin ailesi falanda hiç gelmediler yanımiza ben daha fazla dayanamadım yerdeki kanı görünce içim bir tuhaf oluyordu teyze. Dedikodu çok bende hemen gideyim dedim.
İyi yaptın kızım sende haklısın tabi vah vah çok üzuldum bu garibe.
Hem öksüz hem yetim kaldı haa vah yavrum benim.
Ben ona annelik yaparım teyze o bana sevgiden emanet ne kadar beni sevmezse ben yinede ona bakacam oda benim oğlum gibi.
Canim kizim sende annen gibi saf ve temiz kalplisin ahh senin o baban olacak adam çok çektirdi be kızım neler yaşadı neler derdinden oldu seni annen.
Ben uzaklara daldım gözlerim dolu dolu oldu teyzem sustu.
Konuyu değiştirdi ee kızım ne yapacan neler yapacaksın bakalım.?
Teyze benim bir iş bulamam lazım bildiğin bir iş varmıdır acaba?
Düşüneyim bir kizim evet bir yer var aslında tekstil fabrikası var orda elamana ihtiyaç var bizim komşu Naciye de gidiyor ona sorarım eğer varsa sende onunla gidersin ne dersin kızım?
Olur teyze çok iyi olur hem ben işimi oturayım bir evde bulacam inşallah en kısa zamanda.
Olur mu kziim ne zaman istersen o zaman gidersin yavrum.
Enıstem nerde teyze?
Enişten mi kızım o kahve de oda emekli artık gündüzleri oraya gider oturur. Oda şimdi gelir kızım.
Kapı çaldı enıstem geldi beni görünce tanımadı.
Hosgeldin kızım
Hosbulduk enişte ben kader tanıdın mı beni?
Aa evet kader ne kadar da büyümüşsün hoş geldin kızım hoş geldin.
Oturduk sohbet muhabbet derken akşam oldu ve yemeği yedik ben çok yorgun olduğum için uyumaya gittim. Çocukları uyuttuktan sonra bende uyudum. Sabahın olmasını bekledim ilk defa bir yerde çalışacaktım. Biraz heyacan biraz korku farklı duygularla gözlerimi kapattım...

MASUMİYET SANCISI 1.SERİSİ /TAMAMLANDI#wattsy2019 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin