Sevginin hamileliği sürecinde onda değişiklikler başladı. Ben saskinligimla onu izliyordum bana karşı olan öfkesine şaşırmıyordum ama kaynanama çok kötü davranıyordu yerinden kalkmiyordu bide son zamanlarda iyice paranoyak olmuştu sanki sinir hastası gibiydi.
Ben mutfağa geçtim bulasıkları yıkamak için sevgi mutfağa geldi ve bana baktı ben de ona bakıp işime baktım arkadan saçlarımı tutup sen ne yaptığını zannediyorsun be kadın?!
Bende bırak sacımı ne oldu dedim?
Ben gelince yüzüme bakacaksin anladın mı?
Tam bu sırada Salih geldi odaya ne oluyor burda dedi?
Sevgi ağlamaya başladı salihim bu kız benim saçımı tuttu çocuğumu düşürmeye çalışıyor.
Ben öylece kalakaldim Salih kollarımdan tutup beni dışarıya attı. Çamurun içine düşmüştüm beni tekmelemeye başladı. Ağzım gözüm kan içinde kalmıştı beni öylece bırakıp içeriye gitti.
Sevgide camdan bana bakıyordu. Ve guluyordu kendimden geçmiştim, kızımın ağlamasını duyduğum zaman ayağa kalkmaya çalıştım kızıma ulaşmak için elimden gelen herseyı yaptım ayağa kalktım ve yine yere düştüm, kapıya doğru sürünerek gittim kapıyı çaldım acmadilar.
Kızımı verin bana vicdansızlar kızımı ben size meraklı değilim sadece kızımı meleğimi istiyorum Allah aşkına onu bana verin bana ihtiyacı var.
Kimseler gelmedi, ben öylece kapıda yüzüm gözüm morluklar içinde üstüm başım çamur içinde kapıda diz çöküp ağlıyordum.
Kendi halimi bir kenara bırakip kızımi düşünüyordum şimdi açlıktan neler oluyordur, sesi kulagimdaydi gözyaşları içinde olanları dinliyordum.
Onların kahkasi kulagimdaydi.
Aradan baya zaman geçti saat baya geç olmuştu nihayet kapıyı açtılar sevgi kapıyı açmıştı.
Buda sana ders olsun kader bir daha ki sefere bana karşı saygılı olursun!
Hemen odaya gittim kızımi kucağıma aldım agladım durdum.
Ellerimi göğsüme atıp sütü verecektim ona ama o kadar açıkmistim ki sütüm baya az geliyordu.
Kizim ağlamaya başladı yine bende mutfağa doğru gittim tezgahta kuru bir ekmek vardı onu elime alıp hemen yemeye başladım suya batırıp yiyordum sırf kızım için herseye göz yumuyordum.
Odaya gittiğim zaman sevgi kendi odasından çıktı elinde meyve tabağı vardı.
Bana bakarak ne o kız acıktın mı sen!! Hahaha Aaa inanmıyorum ineğe vereceğimiz ekmeği yemişsin kusura bakma canım yaa biz ekmekleri bitirdik de malum ben hamileyim ıstahım çok bu yuzden sana kalmadı canim yaa üzüldüm şimdi!!
Konusmadım odama geçtim kendi kendime söyledim Allahım bir insan bu kadar mı vicdansız olur bunlar nasıl insanlar ben onları sana havale ediyorum Allahım başka birsey de söylemiyorum.
Kızımi doyurduktan sonra ustumu degıstırdım kıyafetler üstümde kurumustu vücuduma baktım aynadan küçücük bedenim ne hale gelmişti sanki yaşlı bir insanın bedenini taşıyor gibiydim.
Kıyafetlerimi giyip yatağa uzandım sağa döndüğüm zaman canım acıyordu sola dönünce öyle bütün vücudum yara bere içindeydi ne yapacağımı bilmiyordum.
Gözlerimi kapatıp acıyı dusunmeyeye başladım. Bedenimdeki acılar hiç olmamış, canim yanmiyormus gibi yaptım aklıma eski anılarımı getirdim evde olduğum zaman bu hayattan önce ki hayatımı düşledim, annemi düşledim okulumu arkadaşlarımı en önemlisi de küçük kaderi düşledim masum çocuk olan kaderi ne kadar da uzak geldiler bana ne kadar da uzak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUMİYET SANCISI 1.SERİSİ /TAMAMLANDI#wattsy2019
Teen Fiction#wattsy2019 © Tüm hakları saklıdır Küçük yaşta anne olmanın verdiği yorgunluk ve psikolojik olarak ruhu bitap düşen Kader oturdugu eski kanepeden dısarda oynayan çocukları izliyordu. Yüreği kan ağlıyor, onların yaptığı her davranışı seyrediyordu. ...