23.bolum

3.3K 133 1
                                    

Sabah uykusuz kalktım yataktan vücuduma işleyen o pis ellerinden gözüme uyku girmemisti.
Eniştemin bana olan bakışı değişmişti artık insanlara güvenmek istemiyordum o gün teyzemle konuşacaktim.
İzinli olduğum bir gün olduğu için evde kalmıştım, teyzem pazara kadar gidip gelecekti enıstem de kahveye gitti.
Artık içim rahattı evde olmayışı beni güvende hisettiriyrodu.
Kapının açıldığını duydum mutfakta bulasık yıkıyordum.
Teyze sen mi geldin ne çabuk geldin pazar yakın herhalde?
Ensemde hissettiğim nefesiyle arkama dönecektim belimi tuttu  hareket edemedim.
Bırak dedım bağırmaya başladım onu ittim ve odaya koştum kapıyı kilitledim kapıyı defalarca vurdu.
Sen beni etkiledin kız seni istiyorum kader seviyorum seni.
Bunları duydukça daha çok tiksinmeye başladım agladım kizimin uyduğunu görünce içim rahatladı. Çünkü bunları duymasını istemiyordum.
Sesi kesilmişti dısarı çıkmış olmaliydi. Ama ben odada beklemeyi tercih ettim. Az sonra kapı sesi geldi ve teyzem kader diye seslendi hemen kapıyı açıp ona sarıldım gözyaşları içinde ne oldu dedi bana ben sustum, korktum.
Teyze benim sana birsey söylemem gerek.
Ne oldu kızım?
Teyze ben ben nasıl desem bilmiyorum?
Söyle be kızım.
Teyze enıstem bana dokunuyor.
Teyzem başta bana öyle baktı sonradan ne sana dokundu mu benim kocam?
Evet teyze dokundu.
Teyzem kolumdan tutup beni odaya götürdü çabuk pılını pırtıni topla ve çek git burdan utanmıyormusun sen eniştene koca adama iftira atamayı yazıklar olsun sana bende seni evime aldım besledim artık seni burda istemiyorum.
Enıstem geldi ve ne oldu dedi teyzem olanları anlattı enıstem de yaşı küçüktür hanım kalsin burda cahilliğin ver ah bey sen ne iyisin sana iftira atıyor sen de burda kalsin diyorsun.
Ben de gozyalsir içinde esyaları mi topladım ve bir dakika bile burda kalmaya tahammülüm yoktu.
Bavulumu alıp çocukları aldım ve kapıyı açtım teyzem yüzünü çevirdi bana bakmadı hakkını helal et dedim ve çekip gittim.
Artık kalacak hiç bir yerim yoktu öylece ortada kalmıştım.
Yüreğim darmaduman bir tarafımda melek bir tarafımda ali üçümüz birlikte meçhule gidiyorduk.
Hayat sessizce giden bir gemi misalidir içinde taşıdığın yolcular kadar değil kendisinin ağırlığınca hareket eder kocaman denizin ortasında.
Yani asıl ağırlık senin bedeninde taşıdığın hayatta gizlidir.
Sen yaşını aldıkça sırtındaki ve omzundaki yükler alır başını gider ve seni de o yüklerin altında ezip buzer.
Kim bilir kaç zemheri sokaklarda gezinir durursun.
Pervasızca kimsesizce ve sessizce olup gidersin tek başına usul usul.
Seni anlayan dinleyen kimse olamaz cesedin belkide hırçın bir karga tarafından parçalanıp yok olur.
Susup susup konuşursun aslında senin sesin sessizliğinde gizlidir.
Senin sustukların anlatamadiklarinda gizlidir.
Ve susup susup konuşamadığın zamnalr aslında ölürsun.

MASUMİYET SANCISI 1.SERİSİ /TAMAMLANDI#wattsy2019 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin