Sabah olmuştu nihayetinde acı çeke çeke uyumuşum. O kadar yorgundum ki yapabileceğim tek şey uyumak oldu zorda olsa.
Kızıma baktım melek gibi uyuyordu, ne kadar da masum dedım canim herseyım.
Koridordan gelen gürültüyle hemen kapıya doğru koştum sevgi, kaynanam kavga ediyorlardı.
Ben ne oldu dedim? Şaşkınlıkla.
Sevgi bu kadın beni deli edecek odama girmiş ve sacımı kesmeye çalışıyor sen ne yapacaksın bana büyü mü yapacaksın be kadın!
Ben öylece olanlari izledim kaynanam tir tir titriyor ne diyeceğini şaşırmış gibi bakıyordu sevgiye.
Sevgi ona saldiracakkken ben hemen tuttum onu sen ne yapıyorsun sevgi?
Bu kadar da değil o bizim büyüğümüz.
Beni iterek sen karışma sana da bulasirim.
Peki Salih nereye gitti sevgi?
Salih tarlada birazdan gelir göreceksin kaynana.
Salih geldi sevgi hemen koşup yanına gitti. Olayları anlattı Salih elindeki kazmayı atarak ofkeyle içeriye girdi.
Annesine bağırdı cagırdı. Kaynanam ağlamaya başladı bende Salihi durdurmaya çalıştım ama beni de dinlemedi beni yere attı ve annesini dışarıya çıkarttı kapıyı kilitledi.
Bak kader sakın kapıyı açayım deme yoksa senıde dışarıya atarım tamam mı!
Ben odama geçtim ve çok üzülmüştüm kaynanama evet bana kötü davrandı ama sonuçta oda bir insan yani ona kötü davranmak gerekmiyor sevgi nasıl bir insan olmuştu.
Kaynanamin sesi dısardan geliyordu bana benim camim bahçeye baktıği için onu görebiliyordum çok üzülüyordum. Salihler odasindayken bende hemen mutfağa geçtim yemek falan çıkarttım ve pencereden ona verdim.
Bana baktı ellerimi tuttu ve hakkını helal et kader ben sana çok fenalık yaptım hakkını helal et yavrum.
Ne demek birsey olmaz sen yemeğini yee.
Gece boyunca kaynanam dısarda kaldı. Ona battaniye verdim üstünu örttü. Bende yatağa geçtim bir sesle uyandım kaynanam kapıyı çalıyordu kapıyı açın dedi nefes alamıyorum bende kalkıp kapıya gittim kapıyı açtım ona bir bardak su verdim suyu içti ve kendine gelmeye başladı.
Salihler uyandı onu içeride görünce öfkeden deliye döndü. Sana ne dedim be kadın şimdi senıde atayım da gör bende Salih yapma annen kötü nefes alamıyorum dedi ben bu yüzden onu içeriye aldım.
Sevgi :ona birsey olmaz belkide yalan söylüyordur.
Kaynanam :Sen nasıl bir insanmışsın sevgi ne istiyorsun benden Allah aşkına. Nefesi yavaşlıyordu ve derin bir nefes alıp gözlerini kapattı.
Kafası yavasca sağ tarafına doğru çöktü, yüzündeki o mahzun bakis ve kirpiklerinin ucunda düşmeyi bekleyen gözyaşıyla artık aramızdan ayrilmisti.
Salih annen öldü ambulans çağıralım çabuk ol!
Salih ağlamaya başladı anne özür dilerim anne affet beni sevgiye bakarak hepsi senin suçun dedi.
Ambulansi aradık birazdan geldiler kaynanama bakınca olmuş dediler Salih yere düştü ve ağlamaya başladı ana pişmanım ana affet beni gitme gitme ana.
Yaşadıklarını kaldiramamisti,bazen insanlar için hersey dayanılmaz oluyor bazı şeyleri gururlarina yediremiyorlar belkide Kaynanamin zoruna giden şey oglunun onu bırakıp eşine gitmesiydi sonucta kaç senedir ugras var emek var onu büyüten oydu ama şimdi bir kadın için onu dışarıya atmıstı.
Bunları kaldıramadı ve hayata gözlerini yumdu..
Yürek yaşlı olunca bedeninde yasliliga adım atıyor ve artık daha sade, sessiz bir hayata adım atiyorsun.
Hersey çocuklukta, genclikteki gibi kalmiyor yılların verdiği darbelerle eski bir harabeye dönüyor insan.
Yüreğinle birlikte eskimiş olan harabede can çekişe çekişe ölümü sessiz bir şekilde karşıliyorsun.
Kimsesizce, sessizce ve hissizce...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUMİYET SANCISI 1.SERİSİ /TAMAMLANDI#wattsy2019
Teen Fiction#wattsy2019 © Tüm hakları saklıdır Küçük yaşta anne olmanın verdiği yorgunluk ve psikolojik olarak ruhu bitap düşen Kader oturdugu eski kanepeden dısarda oynayan çocukları izliyordu. Yüreği kan ağlıyor, onların yaptığı her davranışı seyrediyordu. ...