Doktor bey ameliyathaneye bekleniyorsunuz?
Doktor bey lütfen kurtarın onu kurtarın kızımı yalvarırım size.!
Hemşire bana bıçağı ver, kalp atışları nasıl?
Sıkıntı yok doktor bey?
Bu hastayı kurtamamiz lazım anladınız mı ne pahasına olursa olsun.!!
Doktor bey kalp atışları yavaşlıyor.
Şok verelim hastaya çabuk.
Doktor bey geri döndü geri döndü hasta..
Ve artık hersey bitmişti, elimdeki eldivenle bakınca kanlarla doluydu küçücük kızı hayata döndürmek için elimden gelenin en iyisini yaptım çünkü yapmaliydim.
Ben ameliyat kapısından çıktıktan sonra etrafıma toplanan aileye verecek hayırlı bir cevabimin olmasını istiyordum.
Kapıya doğru yöneldim ve kapıyı açtım.
Kadın kollarımdan tutup doktor bey ne olur kızımın durumu nasıl dedi?
Gözlerindeki korkuyu ve acıyı görebiliyordum.
Ellerinin titremesi benim tüm bedenimde hissediliyordu.
Hanımefendi kızınız gayet iyi kurşunu çıkarttık birazdan odaya aliriz onu gidip görebilirsiniz.
Herkes mutluluktan ağlamaya başladılar yaşlı bir kadın bana bakarak Allah anneni kardeşini sana bağışlasın Allah senden razı olsun.
Ben çok şaşırmıştim ama bir o kadar mutlu oldum böyle dualara ihtiyacımız var.
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım odama geçtim.
Masanın üstünde bir zarf vardı bir davetiye?
Bir konferans vardı beni cagiriyorlardi.
Telefonum çaldı Alo?
Alo aldın mı zarfı doktor beyimiz..
Evet aldım.
Bak sende kesin gel senide bekliyorum benim için çok önemli bir gün olacak tamam mı!?
Tamam deli kız gelirim sen merak etme bir ameliyat olmazsa gelecem.
Tamam kolay gelsin sana doktor bey.
Telefonu kapattım kapı çaldı buyurun?
Doktor bey girebilirmiyim?
Buyurun hanımefendi tabiki.
İçeriye 40 yaşlarında üstünde bir fistan beyaz bir esarp vardi.
Yüzündeki korku ve endişe ve yıllara meydan okumuş bir darbeyle bana bakıyordu.
Buyurun hanımefendi?
Doktor bey bilmiyorum bunu size söylemek belki doğru değil ama bir polise söylemek gerekir ama ben polise yalan soyeldım. Bizimkiler bana kızarlar diye ama artık dayanamıyorum doktor bey.
İnanın sizi o kadar yakın hissettim ki kendime sanki yavrum gibisiniz.
Beni anlarsınız umarım.
Siz söyleyin hanımefendi siz benim buyugumsunuz ne kadar doktor olsamda sonucta sizin gibilere her zaman saygımı korurum ne gerekirse yaparım.
Allah sizden razı olsun doktor bey çok sagolun .
Beni kızimi vuran aslında benim kocamdi.
Biz köyde yaşıyoruz benim kızimi zorla evlendirmeye çalıştılar ve kızım da dayanamayıp kaçtı ama onu buldular küçücük kız nereye gitsin ki?
Gidemedi ahh yavrum kınalı kuzum.
Sesi titremeye başladı gözlerindeki çaresizlik beni geçmişimle yuzlestiriyordu.
Bende elimde olmadan göz yaşı döktüm. Yumruğumu sıkıp masaya vurdum. Bitmeyecek bu çocuk evlilikleri bitmeyecek bu cahil zihniyet.. Yazıklar olsun böylelerine..
Teyzem ben polise haber veririm onlar gereğini halleder sen sakın merak etme konu çocuk evliliği olunca bende akan sular durur.
Böyle bir cahiliye te izin vermem asla.
Allah senden razı olsun oğlum çok sagol beni büyük bir dertten kurtaracaksın.
Teyze bende senden birsey isteyecem.
Buyur oğul işte benden tabiki?
Teyze kızın okumak istiyorsa kim ne derse desin okut onu hayallerini bırak yaşasın.
Tamam oğlum tabikide.
Ve odadan çıkıp gitti. Ellerimi çenemin altına yaslayıp sağımda kalan pencereden dışarıyı izledim.
Bugün yaşadıklarım beni tekrar geçmişimle yuzlestirdi.
Ama geçti artık eskisi gibi değilim hersey çok farklı ve ben artık eski ben değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUMİYET SANCISI 1.SERİSİ /TAMAMLANDI#wattsy2019
Teen Fiction#wattsy2019 © Tüm hakları saklıdır Küçük yaşta anne olmanın verdiği yorgunluk ve psikolojik olarak ruhu bitap düşen Kader oturdugu eski kanepeden dısarda oynayan çocukları izliyordu. Yüreği kan ağlıyor, onların yaptığı her davranışı seyrediyordu. ...