24.bölüm

3.3K 138 0
                                    

Neden sancılar eksik olmaz iyi insanların yüreğinden.
Neden hep üzülen kırılan taraf hep biz oluyoruz.
Yaşadıkça yürüdükçe batıyoruz battığımiz kadar.
Derin çukurlarda tırnağımızdan saç diplerimize kadar batıyoruz.
Sorduğum sorulara cevaplar arıyorum yaşadığımdan beri yüzüm gülmüşmuydu.
Saatlerce dolaştım durdum sokaklarda bir ev bulabilmek için çocuklar artık acikdik demeye başladılar bu ayda maaş vermemislerdi bende cebimde kalan son 1 TL ye çocuklara simit falan aldım.
Kizim bana anne sen birsey yemiyecekmisin dedi?
Bende ben aç değilim dedim aslında acikmistim ama yemek yiyecek param yoktu çok çaresizdim.
Baya yol aldıktan sonra eski bir mahalleye geldik bir teyzeye kiralık ev varmı diye sordum teyze bana bir yer tarif etti hemen oraya gittim.
Yaşlı bir adam açtı kapıyı.
Merhaba amca ben kiralık ev için gelmiştim.
Adamın yüzündeki asık surat ifadesi ve bizi suzmesi biraz tuhafıma gıtmıstı.
Başındaki şapkayı çıkarınca dökülmüş saçları ve yasliligi daha da ortaya çıkmıştı.
Evet kızım doğru yere geldin dedi kısık ama bir o kadar ürkütücü sesiyle.
Kocan yok mu senin kızım tek mi yaşayacan sen?
Kocam yok amca benim kocam oldu.
Bunları söylerken melekten ve aliden gözlerimi kacirmistim çünkü onlarin hıcbır şeyden haberleri yoktu ve ben ölünce dediğim zaman ikisıde bana baktılar.
Ben hemen konuyu değiştirip kira parasını sordum.
Kizim ayda 500 TL vereceksin bana paran varsa peşin alırım ha birde gel bakalım odaları gez.
Evin içine girdim bir apartman dairesiydi ama baya bir eskiydi iki odasi ve mutfak banyo vardı.
Ama parası bana çok gelmişti. Amca suan benim yanımda para yok ben size maas alınca versem olur mu acaba?
Kizim normalde kabul etmem ama senin ihtiyacın var belli ama gelecek ay kapıdayım haberin olsun!
Bana anahtarları verdi ve gitti evde hiçbirsey yoktu sadece kartonlar vardı.
O gece üçümüz dipdipe uyuduk.
Sabah uyandığım zaman ise gittim çocuklarida yanıma aldım.
Arkadaşımı bir köşeye çekip ondan borç para istedim.
Benim başıma çok şey geldi. Ağlamaya başladım ne oldu kader anlat bakayım.
Yaa sen bosver ben teyzemin yanından ayrıldım ev tuttum ama hiç param yok yemek almam lazım çocuklar açlar.
Tamam sakin ol kader bende 200 TL var ben sana veririm tamam canim benim sen sıkıntı yapma.
Cok sagol ona sarıldım bana çok yardımcı olmuştu.
İşten çıktıktan sonra markete gittik yiyecek bırseyler aldık çocuklar çok mutlulardi.
Kizim bana anne benim babam öldü mü? diye sordu. Bende yok ölmedi dedım.
Peki neden amcaya öldü dedın.
Çünkü babanın ölmediğini söyleseydim bize eve vermezdi.
Ve bu sorudan sonra susmuştu melek
Ali ağlamaya başladı birden.
Ben annemi özledim, annem nerde ben onu hep ruyamda görüyorum yanıma gelip beni öpüyor annem nerde benim.
Alicim annen gelecek tamam mı sabret o gelecek ona sarıldım.
Beni yavasca öptü ve dedıkı sen çok iyi bir insansın annem gelene kadar bana iyi bakıyorsun kader abla seni çok seviyorum.
Cok mutlu olmuştum beni sevmesi bana alışması çok mutlu etti beni galiba bu dünyada iyiliğin karşılığını sebepsizce ve karşılıksızca veren tek kişilerdi çocuklar..

MASUMİYET SANCISI 1.SERİSİ /TAMAMLANDI#wattsy2019 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin