אביחי:אם לומר את האמת היה לו קשה,הידיים שלה שנקשרו סביבו,
אחזו בו כיאלו הוא חפץ קליל שעשוי ליפול ולהעלם פתאום.
הוא הרגיש את הנשימות הלא סדורות שלה,את החזה העולה ויורד שהיא חובקת אותו קרוב כל כך,בקושי מדברת רק בת החזה עולה ויורד,ראשה חפון בחזהו והריח שלה שקרוב אליו.היו לו דברים לומר,אבל ברגע הזה,כלום לא יצא לו מפה הוא לא יכל לזוז,יותר נכון,הוא לא רצה לזוז,המילים נתקעו לו והוא הרגיש אחרי שנתיים שדמעות מצטברות לו בעיניים שהכאב שלה מתנגש בכאב שלו ויחד יוצרים תאונה ענקית.
העביר את ידו על שיערה ונעץ את סנטרו בקודקוד ראשה גל פתאום עלה בו,הדמעות כמעט יצאו,הוא ראה את אותה התמונה בשמלת כלה מוגלה בדם,וזה תקף את הנפש שלו בזוועה.
״אביחי״הקול שלה בקושי יצאה מפיה היא הרימה את ראשה והביטה על פניו,וכפי שהיא ראתה אותו מקרוב הוא ראה אותה מקרוב,העינים הכחולות שלה מוצפות,הפנים שלה התבגרו אבל היופי לא השתנה,אלא רק גדל,המבט שלה היה מלא אור...
״קשה לי״היא לחשה,הוא הזיז את ידו שרעדה ולמרות שרצה לנתק מגע,היד שלו נשלחה אל הלחיי שלה,עור הפנים שלה ליטף ובקושי יכל לנשום,הלב שלו פעם בתוך החזה,זה היה רגע אחרי שנתיים שלא הרגיש כרובוט חסר לב.הוא הביט לתוך העינים האלה ולא ידע מי מדבר,האלכוהול או הבחורה שהוא אוהב.
וכאב לו,הרגש שבתוכו החל לפעול שהוא ראה את העיניים האלו,את הגוף הקרוב,את הריח הטבעי שלה מנצח את ריח האלכוהול.
קרוע בין הרצון המוחי לבקש ממנה לסגת ממנו לבין התחושה,
והרצון הפנימי לחבק אותה ולנגב את הדמעות להבטיח שיהיה בסדר,שהוא איתה עד היום האחרון שלו וגם אחרי,וגם מעבר,
שהוא פשוט כן לתמיד.״את יודעת שאני כאן״הוא ערסל אותה בידו,נשען על גב המיטה
שהיא עדין בין זרועותיו נשימותיה עולות ויורדות בקצב,והיא רק מהדקת ונצמדת אליו יותר,רוצה לחוש אותו בכל הגוף שלה.
הוא לא קיבל תגובה ממנה רק ליטף את השיער הארוך,ובין רגע שפתיו התחילו למלמל שיר,הוא נזכר כמה היא אהבה שהוא שר לה,הוא היה נמנע,אבל זה התפרץ לו בשקט,כמעט בלחישהוכך במשך חצי שעה,הוא ישב איתה,שהיא בזרעותיו אוחזת מלמל לה שיר שזכר שהיא אוהבת ׳השיר שלך׳,הלב שלו נטרף בתוכו,הוא הרגיש שאורחן מכניסה לו אוויר לריאות.
שהוא מציל אותה למרות מה שאאמין,שאיבד את הכוחות מאז הפיגוע שפגע בו,עדין היה לו את הכוחות להציל אותה...רק שהתחדדה לו ההבנה שהוא מציל אותה עכשיו,מטעיות שהוא עשה,מפגיעות שהוא יצר,מחיצים שהוא ירה אל הלב.
YOU ARE READING
בעולם שלנו.
Romance•הושלם• משפחת ברנר אוריאל,אביחי,אורחן,דויד-אחים. כל אחד נמצא במקום אחר,ילדים של רב, מתהלכים בגבול העולם שלהם, לעולם בחוץ לחזור בשאלה,לחזור בתשובה,להיות מאומץ,להיות חכמה גבול אהבה ואמונה ,גבול ההכלה,קבלה,ואהבת חינם. _בסיפור קיימים השקפות עולם שונות,כ...